Ostalo > Offtopic

Mrsavice ili ipak punije

<< < (71/80) > >>

Kekka:
Ja sam mogao da odem sada na more, ali onda nema nista od mase na jesen.A prvi put u zivotu planiram ovakvu masu..  ako znash sta mislim !  8)

Markoni:
ma gde te kontam , nista te nisam razumeo

dulse:
je*em li vam sunce... kako ja sam 21 godinu da budem bogata bre??? to moji roditelji finansiraju, oni imaju pare...  i ja sam bedni student  kao i vi :)

Laro a ti studiras ekonomiju ovu klasicnu ovde u Bgdu ili???

btw nemacki je bas tezak jezik.. pocela sam da ga ucim na Institutu pre pola godine... nesto mi se cini da cu odustati :)

Kekka:

--- Citat: dulse ---je*em li vam sunce... kako ja sam 21 godinu da budem bogata bre??? to moji roditelji finansiraju, oni imaju pare...  i ja sam bedni student  kao i vi :)

--- Kraj citata ---

A ja odustao za od priprema zato sto mi je falilo 700 eura  :twisted:
Da sam znao da ti placash 120 eura noc na letovanju..  mogao sam tebe da iscimam :)

Shale dulse, shale ! Samo ti uzivaj na svom letovanju! To ti iskreno zeli www.realx3mforum.com        :)

dr_rapid:

--- Citat: dulse ---je*em li vam sunce... kako ja sam 21 godinu da budem bogata bre??? to moji roditelji finansiraju, oni imaju pare...  i ja sam bedni student  kao i vi :)

Laro a ti studiras ekonomiju ovu klasicnu ovde u Bgdu ili???

btw nemacki je bas tezak jezik.. pocela sam da ga ucim na Institutu pre pola godine... nesto mi se cini da cu odustati :)
--- Kraj citata ---

Dulse, evo da ti pomognem ako mogu.
Iskren da ti budem, Nemacki nije uopste tezak. Jezik je manje vise kao matematika, znaci imas gramatiku kao formulu i sibas po njoj. Dok god ne savladas i ne dobije osecaj kako koja rec ide, bice tesko, i meni je bilo, ali kad to skontas, onda je igrarija, dodje ti kao slagalica. Malo je konfuzno to sto glagol bacaju na kraj recenice, ali kad dobijes osecaj za to, kasnije je prilicno jednostavan jezik. Evo ja ga sad 'parlam' kao matrenji.