Maj 22, 2024, 01:28:16 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.150 poruka u 18.754 tema - 20.949 članova - Poslednji član: Grizzly96
X3MShop banner

Autor Tema: Prva kura Test-E + Dbol pomoc i savjeti  (Pročitano 15360 puta)

Van mreže Neqael

  • Član
  • *
  • Poruke: 11
Odg: Prva kura Test-E + Dbol pomoc i savjeti
« Odgovor #15 poslato: Avgust 13, 2009, 11:32:29 posle podne »
Nista ja ne mislim o tome... Niti sam nekada koristio aas, niti cu ih koristiti, ali kada procitam ovakva pitanja koja neko postavi, moram da napisem svoje misljenje... Opet ti ponavljam, iscitaj materiju barem mesec dana, mada mislim da je i to malo, citaj, citaj, citaj i kazace ti se samo i naucices mnogo vise nego ovako da pitas i eventualno se upropastis jer sam siguran da ne znas sta radis cim postavljas takva pitanja...  ;)
Znam brate zato i hocu da se informisem jer sam tek pocetnik i zato ranije postavljam pitanja jer cu tek uzimat poslije nove godine, nisam ni konto ovo na brzinu isplanirat vec polako postepeno i naravno da cu citati necu da sjebem tijelo neznanjem
Pa ako ne planiras da izlazis na binu, jos i ako si pocetnik kao sto kazes, STA CE TEBI STEROIDI ONDA??? Treniraj dobro, HRANI SE dobro i bice rezultata, a za to vreme ces nauciti dosta o steroidima i videti da li ce to tebi ikada trebati ili ne... Pozz!
a brate doslo do zastoja ne ide masa nikako pa reko da me pogura zar nisi nikad cuo da rekreativci koriste steroide, kod nas u teretana pun ku*ac takvih heh

Van mreže ninja_bg

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 693
  • stealth
Odg: Prva kura Test-E + Dbol pomoc i savjeti
« Odgovor #16 poslato: Avgust 13, 2009, 11:44:34 posle podne »
a iz kojih razloga koriste steroide? kao karace vise riba ako nabace 5kg..? nije mi jasno
a mislila si da te nece boljeti,
ako odes prestaces me voljeti,
ali uzalud je sve, jos uvijek volis me..

Van mreže DB9

  • Light Heavyweight Member
  • ****