Mart 29, 2024, 03:54:26 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.040 poruka u 18.747 tema - 20.948 članova - Poslednji član: Pekiiii
X3MShop banner

Autor Tema: Primobolan, molim za vase misljenje  (Pročitano 6883 puta)

Van mreže raso95k

  • Član
  • *
  • Poruke: 2
Primobolan, molim za vase misljenje
« poslato: Novembar 21, 2014, 01:51:14 posle podne »
Imam 19god, visina 175cm, tezina 72kg, moze se reci da sam pocetnik u teretani, pre 2 godine sam isao oko godinu dana i od tad treniram povremeno(ne bas tako cesto). Duze vreme planiram da uzmem neki steroid, razmisljao sam, citao, raspitivao se. Citajuci, zakljucio sam da mi kao najpogodnija opcija deluje Primobolan, jer iako zelim da izgradim svoje telo bolje ne zelim to da uradim po svaku cenu, bitno mi je i zdravlje. Uz Primobolan uzeo bih i 100% WHEY. Vasa misljenja o Primobolanu i o mojoj odluci da ga uzmem, da li na trzistu postoji mnogo laznjaka i da li je dostupan u tabletama

Van mreže BUKAS

  • Iron team
  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.590
  • IRON REPUBLIC GYM BEOGRAD - Despota Stefana 68c
Odg: Primobolan, molim za vase misljenje
« Odgovor #1 poslato: Novembar 21, 2014, 01:57:50 posle podne »
Skup, velika verovatnoca da ces naici na fejk. Zaobidji. A ti si plus mlad i ne verujem da si spreman za ovu prcu, al ajd.

Van mreže tenssa

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.963
Odg: Primobolan, molim za vase misljenje
« Odgovor #2 poslato: Novembar 21, 2014, 02:14:10 posle podne »
Citat
Uz Primobolan uzeo bih i 100% WHEY.
Ne, ovako nesto neko ko zeli steroide uzeti ne bi smjeo pisati!!!

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.290
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Primobolan, molim za vase misljenje
« Odgovor #3 poslato: Novembar 21, 2014, 04:03:24 posle podne »
Citat
Uz Primobolan uzeo bih i 100% WHEY.