Septembar 22, 2017, 02:54:23 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
382.737 poruka u 16.594 tema - 18.525 članova - Poslednji član: Rade Merdovic
X3MShop banner

Autor Tema: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti  (Pročitano 1262 puta)

Van mreže dare88

  • Član
  • *
  • Poruke: 24
potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« poslato: Avgust 21, 2017, 09:59:30 pre podne »
Pozdrav svima ljudi!

Molio bih vas da mi pomognete

Situacija je ovakva - nakon 5 godina bez tegova i 23kg manje, resio sam da se ponovo aktiviram. E sad problem je u tome sto zivim u inostranstvu (Katar), i ogranicen sam izborom suplementacije, a bogami i cene su im paprene.

Pa da krenem:
prvo krecem na masu,
1 - micelarnog kazeina nema, samo kazeinat koji mi ne pada na pamet da pijem (probao), kakvu alternativu predlazete?
2 - da li ima smisla pred spavanje jesti teletinu ili jagnjetinu
3 - da li ima smisla popiti mericu wheya i onda posle 20min poklopiti porcijom ovsenih, znaci da ne mesam jedno i drugo, znam da je cudno pitanje, ali jbg takvi su mi uslovi.
4 - znaci uzeo bih, whey, bcaa (samo u talbletama, posto nema u prahu), glutamin, nesto za tetive i zglobove, omega3, neki kompleks vitamin+mineral.
5 - Blendova takodje nema, sta da radim po tom pitanju, da li mesati whey i tunjavi kazeinat

Za ne poverovati, ali ovde je jako popularan scitec nutrition, tako da sam i po pitanju brendova ogranicen.

5 - Da li mi je potreban kreatin, ili da te pare ulozim u jos wheya ili neceg drugog.

Doze : Na klopu mogu izgurati, preko 100gr proteina, tako da bih na prasak uzimao jos oko 80gr
           glutamin 20gr dnevno
           bcaa 20 gr

Sta mislite da li bi bilo pamtetno (s obzirom na to da krecem na masu) da ne uzimam bcaa i glutamin ujutro, nego napraviti neki miks u toku treninga, i onda poklopiti sa pwm. Ako mozete malo da mi pomognete oko doza (s obzirom na finansije), tj. kad mi je najbitnije uzimati bcaa i glutamin, i koje doze minimalno.

To bi bilo to za sad,
Hvala vam puno unapred!


 

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 40.158
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #1 poslato: Avgust 21, 2017, 10:13:57 pre podne »
Mislim da se PREVISE opterecdivas sa tim, apogtovo u nedostatku istog
Nemas potrebe
Whey + kreatin i zavrsio si posao
Bolje da ostatak gledas da resavas sa hranom, nego da bacas novac na te tablete (bcaa- PROCITAJTE LJUDI SASTAV PRE KUPOVINE), itd itd itd
100 gr proteina iz hrane je SMESNO malo

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.244
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #2 poslato: Avgust 21, 2017, 10:15:03 pre podne »
POzdrav i dobrodosao.
Mislim da si previse usmeren na suplementaciju s obziron na to da kreces da treniras posle visegodisnje neaktivnosti.Naravno, suplementi imaju svoje mesto u celom procesu i tu nema price ali moras reci malo vise o sebi pa zatim kakvi su to usovi kojima si ogranicen, mislim na izbor hranem itd.itd.Takodje, procitaj malo podforum ' nutrition' i pogledaj planove ishrane kojih, da ne preteram, ima na hiljade pa pokusaj nesto sam da sastavis i napisi pa cemo korigovati ako bude bilo potrebe.Ne vidim iskreno cime si ti to ogranicen,sto se tice suplementacije,ne kapiram sta nije u redu sa scitec-om ako je roba u redu tako da...
edit: Pedja je sve rekao.
Plan ishrane, plan treninga,saveti u vezi treninga, ishrane☺ stefanovicvojislav744@gmail.com ili PM
Kontakt tel: 062/ 974-72-19

Van mreže Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 4.297
  • HYPERTOPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #3 poslato: Avgust 21, 2017, 10:19:24 pre podne »
Jedi sto vise mesa, rize i jaja i da vidis kako moze.
Naravno da moze meso pre spavanja, ne ispari ono za 1h nakon obroka ne brini.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže dare88

  • Član
  • *
  • Poruke: 24
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #4 poslato: Avgust 21, 2017, 10:21:11 pre podne »
U pravu si Pedja sto se tice opterecivanja, kontas kako je to kod nas amatera rekreativaca...

Inace izgledam kao iz ausvica da sam izasao 69kg imam, pa po nekim racunicama oko 200gr proteina bi mi bilo dovoljno.
Slusam tebe, pa pa cu se terati da jedem sto vise! Dve merice wheya posle treninga, 1 ujutro i jedna pred spavanje, nesto cu probati iskombinovati da ga malo uspori
Jos samo 1 pitanje, na raspolaganju imam univerzalov i scitecov monohidrat, i neki scitecov ``protected creatine concentrated 144``, nemam pojma sta je to

Van mreže Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 4.297
  • HYPERTOPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #5 poslato: Avgust 21, 2017, 10:25:39 pre podne »
Gledaj ovako cim hoces da pijes 4 merice veja 200gr mesa nije dovoljno. Znaci jedna merica posle treninga i ostalo sve cvrsta hrana, jer u suprotnom od tog veja ces i za mesec dana biti ko iz Ausvica veruj mi...Sad ako hoces poslusaj ako ne ti probaj pa vidi.
Kreatin ko kreatin svejedno je koji ces uzeti.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže dare88

  • Član
  • *
  • Poruke: 24
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #6 poslato: Avgust 21, 2017, 10:26:19 pre podne »
Ogranicen sam sto se tice suplementacije u smislu cena i brendova. A sto se tice hrane, retko imam piletinu, malo masnog sira. Ono sto mogu da jedem je pirinac, teletina, govedina, jagnjetina, pohovana riba, mislim na namirnice vredne pomena. Radim i hranim se u hotelu jbg.

U svakom slucaju, hvala vam ljudi. Znaci samo peglati po mesu, jajima, wheyu i kreatinu

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.244
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #7 poslato: Avgust 21, 2017, 10:26:26 pre podne »
A jbg, creatin je creatin...200 gr proteina na 69 kg,hmm..smanji malo
Plan ishrane, plan treninga,saveti u vezi treninga, ishrane☺ stefanovicvojislav744@gmail.com ili PM
Kontakt tel: 062/ 974-72-19

Van mreže dare88

  • Član
  • *
  • Poruke: 24
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #8 poslato: Avgust 21, 2017, 10:28:54 pre podne »
Gledaj ovako cim hoces da pijes 4 merice veja 200gr mesa nije dovoljno. Znaci jedna merica posle treninga i ostalo sve cvrsta hrana, jer u suprotnom od tog veja ces i za mesec dana biti ko iz Ausvica veruj mi...Sad ako hoces poslusaj ako ne ti probaj pa vidi.
Kreatin ko kreatin svejedno je koji ces uzeti.
Ma da, to je to....da ne objasnjavam svoju situaciju u glavi....i mislio sam da sve pojednostavim. Znas kako ipak je bitno kad ti neko iskusniji ovako nesto kaze i to je to -  samo jedi PUNO i dizi tegove

Hvala vam ljudi!

Van mreže Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 4.297
  • HYPERTOPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #9 poslato: Avgust 21, 2017, 10:30:56 pre podne »
Gledaj ovako cim hoces da pijes 4 merice veja 200gr mesa nije dovoljno. Znaci jedna merica posle treninga i ostalo sve cvrsta hrana, jer u suprotnom od tog veja ces i za mesec dana biti ko iz Ausvica veruj mi...Sad ako hoces poslusaj ako ne ti probaj pa vidi.
Kreatin ko kreatin svejedno je koji ces uzeti.
Ma da, to je to....da ne objasnjavam svoju situaciju u glavi....i mislio sam da sve pojednostavim. Znas kako ipak je bitno kad ti neko iskusniji ovako nesto kaze i to je to -  samo jedi PUNO i dizi tegove

Hvala vam ljudi!
Upravo tako.
Nista samo napred :)
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže dare88

  • Član
  • *
  • Poruke: 24
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #10 poslato: Septembar 12, 2017, 09:30:51 pre podne »
Izvinjavam se sto smaram, ali jbg nemam kome drugom da se obratim

Tesko ce ovo ici, preko 20 dana, ne pomeram se u gramima, sta vise mislim da sa, za nijansu ``lean``, jer mi se naziru trbusnjaci i vene.
Teram se da jedem, ali evo juce umalo nisam povratio tokom obroka. Problem je u tome sto imam samo 3 obroka dnevno i veoma su obilni. Nemam kuhinju pa ne mogu drugacije, ali sam uzeo kuvalo pa spremam ovsene, to je jedino sto mogu. Dalje, ne mogu da merim hranu pa jedem odokativno, tipa jedan tanjir pirinca i pola tanjira mesa.
Inace aktivan sam celo radno vreme, pa onda jos i trening, verovatno je to uzrok.
 
1  - E sad, s obzirom na okolnosti da li ima nesto sto mogu da uradim po pitanju poboljsanja apsorpcije u vidu suplemenata, ili da probam sa pojacanim vitaminom B radi apetita (ako ima smisla)?

2 - davno kada sam citao forum secam se da je Pedja rekao da je kljuc dobijanja mase uh-kalorijska suficijencija, i toga sam se uvek drzao, i to je tako jbg. E sad, bih vas pitao da li ima smisla da napravim sejk od ovsenih i wheya, i to da cepam kao pomoc? Odnosno, ako sam trenutno (ocigledno) u kalorijskom deficitu, da li ima smisla da takav sejk pijem pred spavanje?

3 - I mozete li mi pojasniti mesanje kazeina i wheya, da li to moze da bude alternativa blendu. Na forumu sam nasao samo nesto gde Pedja kaze da je ``ok da se mesa kazein i whey ali je to neka druga prica``. Pa ako mozete to malo da mi pojasnite.
 

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 40.158
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #11 poslato: Septembar 12, 2017, 09:37:29 pre podne »
1 svakako da bi neki vid vit B dobro dosao ,ali svakako nemoj da se pouzzads u to da ces da jedes za 50% vise samo zbog toga

2.pa svakako da bi ti unos KVALITETNIH stvari kroz 2 zamenska obroka u toku dana + jedan PWM posle treninga, dobro dosao. Ovo ti je ujedno odgovor i na pitanje 3. Kvaltetn zamenski obrok je svakako neki whey protein koji sam po sebi ima fast acting opciju i kao sam, i nije neka opcija (bolje je nego nista), ali sa dodatkom micelarnog kazeina + 30ak gr lesnika tj masti, cini vise nego adekvatan obrok. E takav obrok, jos i u ako u njega ubacis neki oblik pahljica- to je top opcija svakako!

Van mreže Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 4.297
  • HYPERTOPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #12 poslato: Septembar 12, 2017, 09:38:04 pre podne »
Gledaj ovako.
U prvom delu si sam sebi dao odgovor zasto ne napredujes.\
3 obilna obroka koja ko zna koliko su obilna, jer je to tanjiric krompira,ta a kila krompira ima oko 500 kalorija a zamisli koliko tih tanjirica je kila krompira, bar 20.
Tako da ono, problem je sto ne jedes ni blizu koliko treba zato i nema napretka.
Moras jesti 5 puta na dan eventualno 4, kupiti kuhinjsku vagu i meriti sirovu hranu pre obrade, nazalost nekom je to mozda tesko ali tako mora da se radi.
Nece ti pomoci ni svi blendovi sveta i kazeina kad prosto ne jedes hrane dovoljno.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.244
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #13 poslato: Septembar 12, 2017, 09:39:17 pre podne »
Ocito je da si ti u debelom deficitu.UH suficijencija koju pominjes je kalorijski suficit i znaci da unosis vise hrane nego sto potrosis itd,itd.To pola, ceo tanjir nece bas da bude kako treba.Potrudi se nadji neku vagu pa izmeri hranu.Ali da ne bih pisao dalje reci kakva je priroda posla i da li ti stvarno ne mozes da postignes to ili je malo lenjost u pitanju?
Plan ishrane, plan treninga,saveti u vezi treninga, ishrane☺ stefanovicvojislav744@gmail.com ili PM
Kontakt tel: 062/ 974-72-19

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 40.158
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: potrebna pomoc oko suplemetacije i ishrane, nakon 5 godina neaktivnosti
« Odgovor #14 poslato: Septembar 12, 2017, 09:41:46 pre podne »
Gledaj ovako.
U prvom delu si sam sebi dao odgovor zasto ne napredujes.\
3 obilna obroka koja ko zna koliko su obilna, jer je to tanjiric krompira,ta a kila krompira ima oko 500 kalorija a zamisli koliko tih tanjirica je kila krompira, bar 20.
Tako da ono, problem je sto ne jedes ni blizu koliko treba zato i nema napretka.
Moras jesti 5 puta na dan eventualno 4, kupiti kuhinjsku vagu i meriti sirovu hranu pre obrade, nazalost nekom je to mozda tesko ali tako mora da se radi.
Nece ti pomoci ni svi blendovi sveta i kazeina kad prosto ne jedes hrane dovoljno.

Ovih dana sam imao dosta pitanja i odgovara, cak su neki bili zaprepasteni kada smo Milos i ja bili kod mene u teratni i kada je rekao da ne jede dnevno vise od 300 gr mesa!..Ne jedem ni ja.
Aako se adekvatno uklopi celokupna prica u ukupoan unos B + UH i M, a pogtovo kod rekreativca, onda svakako prostor za napredak je ogroman.
Porpilicno je lako izreci recenicu - ne jedes dosta ili obratno,a sa druge strane imas coveka koji tezi povecanju telesne tezine.
A sa druge strane, imas coveka koji nikada u zivotu nije nista radio, hranio se sa smecem i onda bilo kakva proomena mu donosi rezultat u vidu skidanja masnih naslaga
Trebalo bi razlikovati dva pojma a kada je rec o rekreativcima
U neke druge stvari -ne bi da ulazim