Oktobar 22, 2017, 04:50:02 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
383.542 poruka u 16.653 tema - 18.559 članova - Poslednji član: MarkoS123
X3MShop banner

Autor Tema: Rade Merdovic ishrana trening slike  (Pročitano 1136 puta)

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Rade Merdovic ishrana trening slike
« poslato: Septembar 21, 2017, 10:28:54 posle podne »
Pozdrav svima kao sto vidite novi clan ali vec dugo pratim forum(3,4 god)tj citam kako mi vrijeme dozvoljava
Za pocetak da se zahvalim Pedji od kojeg sam naucio a bgm i primjenio sve pocev od ishrane kao izvor svega a onda treninga i  odmora,a  onda i ostalim clanovima foruma koji nesebicno dijele svoje znanje sa drugima
Razlog sto sam napravio profil je blaga stagnacija a i potrebna je pomoc iskusnijih kako iskoraciti naprijed
Treniram vec 5 god ali svako ljeto provedem na primorje kako bih zaradio nesto cime bih kasnije pogurao ishranu a onda i suplementaciju i tako trenirao bih do ljeta na ljeto bi bila pauza od 4 mjeseca i sve u krug stvorio sam finansijsko pitanje konacno tako da necu imat potrebe vise ici raditi tamo trenitmo zivim u pg gdje i radim to je nilo nesto o meni malo sam ga razduzio ali ajde :)
Ishrana
1.5-6cijelih jaja 100g ovsenih
2.250g piletine 150g rize
Pre workout  beast sa 20gr bcaa
Pwm 40gr whey 30gr dex 20gr bcaa 20g creatin
3.250gpiletine 150g rize
4.250g juneci but bez kosti 500g kuvani krompir
5.5jaja sa 40gr badema
Suplementacija:uz sve ovo naravno omega3 5,6 dnevno multovotamin vitC i naravno ovo oko treninga sto sam napisao

Daljee
Trening
Pon-prednja loza
Ut-grudi
Sri-ramena
Cet-ledja
Pet-zadnja loza
Sub-ruke
Ned-rest
Razlog ovog programa je jednostavno hocu da se sto vise koncentrisem na odredjeni misic a nakon toga sa ak oko treninga da ga oporavim sto bolje
Vj3zbe nisam pisao bilo bi preopsirno a vec je i izvinjavam se zbog toga ali eto prvi mi je post pa rekoh da objasnim
Inace imam 20god za koji mjesec 21
Ambicije su ogromne jednostavno zivim ovo sve sam podredio ovome,par godina stvaram sam uslove kako bih mogao izaci na kraj sa ishranom koja nije jeftina jer ujedno i placam smjestaj pa treba dosta novca izdvojiti eto toliko od mene

Mala pomoc ako moze kako sliku da upload-ujem

Van mreže Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 4.482
  • HYPERTOPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #1 poslato: Septembar 21, 2017, 11:14:46 posle podne »
Pozdrav i dobrodosao.
U sustini ovo je ok, ishrana je na mestu, vidi se da znas sta radis, trening isto tako.
Imas u polju gde kucas poruke ispod opciju dodatne opcije, tu kliknes i mozes da kacis slike.
I napisi koliko imas kilograma na slikama radi boljeg uvida.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #2 poslato: Septembar 21, 2017, 11:38:11 posle podne »
Ovako kada sam se vratio sa mora kilaza je bila 83 sada nakon 20dana je 86 misicna memorija naravno
Kada sam posao na more otisao sam sa 90 ajde da kazemo solidnih, ovo su slike prije nego sam otisao na more

Van mreže Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 4.482
  • HYPERTOPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #3 poslato: Septembar 21, 2017, 11:43:44 posle podne »
Super je forma, odlicno.
E sad obrazlozi malo o stagnaciji, gde je problem?
S preda izgleda dobro, morao bih videti i od nazad kako izgleda, vrlo moguce da tu lezi problem, ali ajmo polako.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #4 poslato: Septembar 22, 2017, 12:06:54 pre podne »
Da pricao sam o stagnacija koja je trajala dva mjeseca nije prevelik period ali ja sam ulozio sve sto je do mene iz moje perspektive sto se tice ishrane kao u postu gore supsa odmora
A posebno treninga koji radim sa ogromnim uzivanjem i uvikjek pokusam da ga "iznenadim"drugim vjezbama ili metodama tipa opadajuce negativna spora its
Ja pretpostavljam da je mozda problem bio jer sam neki duzi(5mj) perio na masi bio pa zbog ins osjetljivosti
Ali pisem vama vrv mozda imate drugo misljenje
Evo ih slike trenutne forme

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #5 poslato: Septembar 22, 2017, 12:16:08 pre podne »
Evo ledja
Zaostaje zadnja loza i lats

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #6 poslato: Septembar 22, 2017, 12:23:02 pre podne »
A evo i neke trenutne slike
Razlog sto radim 2x noge je zbog zadnje loze kako bih joj fino posvetio paznju jer hocu da budem proporcijalan
Kasnije tj u narednim periodima mase cu ledja i grudi da pokusam da popravim

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #7 poslato: Septembar 22, 2017, 12:26:31 pre podne »
Evo jos jedna posle treninga nogu

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 40.290
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #8 poslato: Septembar 22, 2017, 05:54:01 pre podne »
ovo je ODLICNO
a
Citat
Ja pretpostavljam da je mozda problem bio jer sam neki duzi(5mj) perio na masi bio pa zbog ins osjetljivosti

nemoj da se optrecivas pre svega sa pojmovima koji nemaju veze sa tobom i nece imati dugo, dugo vremena (i zahvali Bogu da je tako).
U svakom slucaju, odlicno je ovo, a svakako bi neki trening sa nekim iskusnijim ili nesto slicno bio pozeljan, posto i to sto si ti rekao da volis da menjas,kombinujes itd - moguce da je u TOME fora, jer to ne mora po defaultu da znaci da radis DOBRO (to sto menjas) itd...ako me razumes

Van mreže Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 4.482
  • HYPERTOPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #9 poslato: Septembar 22, 2017, 07:51:11 pre podne »
Bas kako Pedja kaze. Mozda ti bas toliko menjanja pravi zastoj i fali bas ta konstanta da telo napreduje a ti promenis to i onda tu nastane problem.
Stiffleg dead lift i mnogo veslanja u pretklonu ovako na prvi pogled bih ja ubacio.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Sniper 74

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 162
  • Kucamo na vrata zaboravljenih asova
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #10 poslato: Septembar 22, 2017, 07:57:37 pre podne »
Ovo je prilicno ozbiljna prica, svaka cast, uz adekvatnu strucnu pomoc mogao bi vrlo ozbiljno da se bavis ovim sportom, pogotovo sto ti je tek 21. god.
Samo budi konzistentan u svemu. Vidi se ozbiljan rad, a cini mi se i sasvim dobra genetika.
Bravo!!!
Sniper 74 - Dejan

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #11 poslato: Septembar 22, 2017, 09:19:19 pre podne »
Hvala na odgovoru
Razumijem sta hoces da kazes Pedja,moje konstantno mijenjanje je razlog da bi ga pogodio iz razlicitog ugla ,stim da kada vjezbam zaostajucu particu pokusa da ubacim ono sto sam naveo negativna,drop,superset, sa pauzama i slicmo e sad moguce da je tu problem ali tipa kada bi zamijenio neku vj to bi bilo tipa umj kosog benca sa free tegom ubacim ga na smith sa negativmima i pogodim ga 2x bolje,ali svakako pokusacu ostati dosledan nekom programu bar mjesec da vidim na cemu sam
Stevane vesamje mi je uvijek basic na treningu ledja dvorucno n3izbjezno sa squeezom uvijek,takodje rack pulls sjedece veslanje itd,a sto se tice zadnje loze tek sada vidim da sam pravio gresku ato sam mislio da ce je squat i deadlift "sami napravit" jer totalno odstupa od quada ali popravicu je sigurno 

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 40.290
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #12 poslato: Septembar 22, 2017, 09:50:40 pre podne »
Hvala na odgovoru
Razumijem sta hoces da kazes Pedja,moje konstantno mijenjanje je razlog da bi ga pogodio iz razlicitog ugla ,stim da kada vjezbam zaostajucu particu pokusa da ubacim ono sto sam naveo negativna,drop,superset, sa pauzama i slicmo e sad moguce da je tu problem ali tipa kada bi zamijenio neku vj to bi bilo tipa umj kosog benca sa free tegom ubacim ga na smith sa negativmima i pogodim ga 2x bolje,ali svakako pokusacu ostati dosledan nekom programu bar mjesec da vidim na cemu sam
Stevane vesamje mi je uvijek basic na treningu ledja dvorucno n3izbjezno sa squeezom uvijek,takodje rack pulls sjedece veslanje itd,a sto se tice zadnje loze tek sada vidim da sam pravio gresku ato sam mislio da ce je squat i deadlift "sami napravit" jer totalno odstupa od quada ali popravicu je sigurno 

Nisi me ukapirao
MENJATI - APOSLUTNO I UVEK!!
ali je pitanje , sta kod tebe to znaci konrketno u praksi.
Da pokusam pojasniti.Sto se tice terminlogije, tu nije problem (drop,slow,gigant itd itd  itd), samo je pitanje KAKO TI TO IZVODIS u praksi. (sad i da napises, radim to to to to i to) ne znaci nista, posto je kod takvih vrsta treninga, bitan intezitet, tempo a sve mora biti prilagodjeno PONAOSOB,u surptnom moze biti kontra produktivno.....ako me sada razumes

Van mreže Rade Merdovic

  • Član
  • *
  • Poruke: 45
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #13 poslato: Septembar 22, 2017, 10:41:52 pre podne »
Da,da sad shvatam
 naravno da nije apsolutno i uvijek :)
Ali 60-70% treninga se sastoji od navedenih metoda jer jednostavno na taj nacin najvise krvi dovedem u misic ,a u vecini slucajeva je do otkaza,sad mozda ga i pretreniram(trening traje max 1hour)ali smatram da ga oporavim suplementima oko treninga i u kuhinji
Tesko je objasniti rijecima tempo intenzitet uvijek je uslov pogoditi misic sto vise za sto kraci period uz konstantnu mind-muscle vezu ,ponavljanja su do 10 na basic vjezbama i tegovima s tim da je tipa otkaz na 12,izolacijske i masine su pretezno uvijek 12-15 uz negativne
Nadam se da nije zbunjujuce ali tesko mi da objasnim kako treniram,ugl kao sto rekoh uvijek je hardcore kratke pauze bez price samo rad

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 40.290
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: Rade Merdovic ishrana trening slike
« Odgovor #14 poslato: Septembar 22, 2017, 11:09:57 pre podne »
Da,da sad shvatam
 naravno da nije apsolutno i uvijek :)
Ali 60-70% treninga se sastoji od navedenih metoda jer jednostavno na taj nacin najvise krvi dovedem u misic ,a u vecini slucajeva je do otkaza,sad mozda ga i pretreniram(trening traje max 1hour)ali smatram da ga oporavim suplementima oko treninga i u kuhinji
Tesko je objasniti rijecima tempo intenzitet uvijek je uslov pogoditi misic sto vise za sto kraci period uz konstantnu mind-muscle vezu ,ponavljanja su do 10 na basic vjezbama i tegovima s tim da je tipa otkaz na 12,izolacijske i masine su pretezno uvijek 12-15 uz negativne
Nadam se da nije zbunjujuce ali tesko mi da objasnim kako treniram,ugl kao sto rekoh uvijek je hardcore kratke pauze bez price samo rad

pa o tome ti i govorim
i sam kazzes da ti je tesko objasniti kako TI vezbas
a zamisli onda kako je tesko objasniti DA LI VEZBAS kako treba ili ne...
jer ti svakako MISLIS da dobro vezbas, a vrlo je moguce da i jeste tako, ali na ovaj nacin je to veoma tesko......