Novembar 21, 2018, 04:14:47 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
397.468 poruka u 17.353 tema - 19.384 članova - Poslednji član: markuss92
X3MShop banner

Autor Tema: NE TRAŽITE PREČICE DO MIŠIĆNE MASE  (Pročitano 176 puta)

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 42.487
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
NE TRAŽITE PREČICE DO MIŠIĆNE MASE
« poslato: Septembar 14, 2018, 03:50:09 posle podne »

Ne bi trebalo da budete od onih koji veruju da se dobre stvari ostvaruju olako i nekim prečicama. Trebalo bi da budete od onih koji znaju da je za dobru formu potrebno mnogo ulaganja.  Mnogo treninga, mnogo hrane, mnogo vremena, mnogo para.

Ali, dešava se svima da žele da u trenutku poprave sebe, bilo zato što se viđaju sa nekom dobrom ribom, ili imaju neko slikanje ili slično.

Evo par načina kako biste mogli vizuelno da unapredite svoju trenutnu formu.

Punjenje hidratima:
Jedan od najednostavnijih i najefikasnijih načina jeste da uvećate unos hidrata. Što je niži unos prethodio punjenju, to je punjenje efikasnije. Oni koji otprilike unose oko 1-1.5g hidrata po kilogramu težine vrlo lako mogu da vide efekte ove prakse.


Zašto? Prilikom unosa, hidrati se skladište u mišićima kao glikogen – vezani molekuli glukoze. Dalje, glikogen navlači vodu u mišićno tkivo, čineći mišić vizuelno većim i punijim.

Kada ovo uraditi? Dan ili dva pre vama važnog dešavanja, 4 ili više grama hidrata po kilogramu težine. U prvih 4-6 sati u vašem danu možete unositi čak i šećere. Kako dan odmiče, koncentrišite se na kvalitetnije, složene hidrate. Ovo će vam istovremeno pomoći da izbegnete skladištenje hidrata kao telesne masnoće. Punjenje najbolje daje efekte, kad mu prethodi nizak unos hidrata u periodu od 3 dana kada uzimate ispod jednog grama hidrata po kilogramu težine.

Hidrirajte organizam
Hidriranost organizma kod sportista može da bude čest problem, usled intenzivnih aktivnosti i gubljenja tečnosti.

Zašto? Dobra hidriranost se odražava na mišiće u smislu da ih čini punijim i većim. Ukoliko ste dehidrirali, vaše telo deluje ravno i može delovati kao da ste smršali.

Kada ovo uraditi? Odmah! Tri do pet litara tečnosti dnevno je imperativ!

Ubacite kreatin
Skoro da je opštepoznat njegov uticaj na volumen mišića, pa vas nećemo daviti opet o tome. Ali, postoji jedna začkoljica kada je kreatin monohidrat u pitanju: vreme....

NASTAVAK teksta, procitajte na nasem BLOGU, klikom na link ispod

http://wwwogistra-nutrition-shop.blogspot.com/2013/10/vizeuelno-bolji-za-kratko-vreme.html