Januar 17, 2020, 10:29:47 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
407.394 poruka u 18.044 tema - 19.831 članova - Poslednji član: rajic991
X3MShop banner

Autor Tema: GREŠKE KOD GUBLJENJA MASNIH NASLAGA-KAKO IH IZBEĆI  (Pročitano 83 puta)

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.877
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
GREŠKE KOD GUBLJENJA MASNIH NASLAGA-KAKO IH IZBEĆI
« poslato: Januar 14, 2020, 03:15:55 posle podne »
Svako bar jednom dodje do tačke kada želi biti bez masnih naslaga na sebi. Čak i ako ste „bulker“ koji  želi da uvek bude siguran da ima oko desetak kila viška da biste mogli raditi  naporne treninge, ipak dodjete do te tačke kada želite da skinete taj višak I  vidite šta ste zaista uradili i kako ćete izgledati kada ste „izrezani“.

Dosta  ljudi skine svoj procenat masti na 8 posto i budu poprilično iznenadjeni kako„tvrdo“ izgledaju. Trebate probati to bar jednom. A ako to učinite postoji  velika šansa da upadnete u neku od najčešćih zamki. Hajde da naučimo kako ih   prepoznati i izbeći.  Prenaglo, prebrzo

Drastične promene u  ishrani i treningu će prouzrokovati da gubite mišić. Umesto toga treba da  smanjujete kalorije, tokom svake nedelje  oko 100-200 kalorija. Pored toga  možete ubaciti kardio u svoj trening. Ljudsko telo se neverovatno brzo   prilagodjava promenama, ali ne  uživa baš uvek u tome. Polako radite toko 2-4  nedelje  kada su promene u pitanju i vidit  ćete kako masnoća nestaje dok mišićna  masa još uvek ostaje na vama

Prevelike težine
Može biti veoma  korisno dizati velike težine i raditi veći broj ponavljanja. I da, pošto ste u   kalorijskom deficitu vaše telo neće biti u mogućnosti da diže velike težine  kao što diže van sezone. Medjutim, teški i složeni pokreti su ono što je   izgradilo te mišiće i zato ih ne smete ne raditi potpuno. Za bar polovinu  treninga držite se broja  ponavljanja od 6-8.

Suplementi
Da, suplementi mogubiti veoma korisni kada skidate masne naslage. Oni vam pružaju energiju,smanjuju apetit i povećavaju proces spaljivanja masnig naslaga. Medjutim oni  mogu i dovesti do nekih neželjenih efekata uključujući tu i lupanje srca,mučninu, gubitak sna i anksioznost. ..

Nastavak teksta procitajte OVDE