Extreme Forum

Multimedia => Slike članova i članica foruma => Temu započeo: dusanboss Januar 12, 2022, 05:40:22 posle podne

Naslov: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 12, 2022, 05:40:22 posle podne
...nakon duge pauze i povremenog kampanjskog treniranja u prošlosti.

37g    180cm     oko 95kg


Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 12, 2022, 05:50:14 posle podne
Mislim da sam ispod 20% masti. Treba uzeti u obzir da su kamere loše, osvetljenje loše takodje pun sam vode zbog na drugoj temi pomenutog piva. Vode koju sam počeo da izbacujem nakon samo nekoliko dana bez piva.

Isto moram da poradim na poziranju kao i moja devojka da svojim fotografskim sposobnostima. Svaku sliku uhvatila me je sekundu pre ili posle nego što sa probao da zauzmem pozu. :)
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: midzi Januar 12, 2022, 05:57:21 posle podne
Mislim da sam ispod 20% masti. Treba uzeti u obzir da su kamere loše, osvetljenje loše takodje pun sam vode zbog na drugoj temi pomenutog piva. Vode koju sam počeo da izbacujem nakon samo nekoliko dana bez piva.

Isto moram da poradim na poziranju kao i moja devojka da svojim fotografskim sposobnostima. Svaku sliku uhvatila me je sekundu pre ili posle nego što sa probao da zauzmem pozu. :)
Previse dajes paznju tamo gde ne treba.
Sredi ishranu, napravi plan treninga koji ti odgovara.
Kao sto je meni Pirat reko
''Mora da se grize gvozdje''
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: pirat Januar 12, 2022, 06:35:22 posle podne
vode ima dosta jos
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 14, 2022, 03:40:33 posle podne
vode ima dosta jos
Ima znam. :-\ Slike su inače negde dan-dva pošto sam prestao da pijem. Evo danas je sedmi dan i što se tiče definicije već izgledam vidno bolje nego na tim slikama. Verovatno će se taj proces izbacivanja tečnosti nastaviti još jedno dve nedelje.

Ovo gore je odvratno . Ruke ko kobasice, stomak pivski (al pravo pivski :)). Sala na donjem delu stomaka imam manje ili oko 10mm tako da je oblik  definitivno od vode.
Inače osećam se mnogo bolje od kad ne pijem i verujem da će to još da se popravi. Treninzi su agonija kad si u takvom stanju pun vode i konstantno alkohol. Ne možeš dati ni blizu od 100% a pri tom ti je tih 60% što daješ teško ka da je 110%

Voleo bih da čujem još nečije iskustvo ko je trenirao i pio u isto vreme. Verujem da nisam jedina budala koja je to radila.  :P   
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: pirat Januar 14, 2022, 04:12:37 posle podne
krvna slika, biohemija, hormonski panel
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: Jogzy Januar 14, 2022, 05:26:24 posle podne
Moj ti je savet da napises ishranu i trening pa ce neko od iskusnijih da ti prokomentarise i da savete. Ovako samo moze da se nagadja. Po meni bi trebala neka rotacija da se skine visak ali ono uputice te vec iskusniji.
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: Stevan Čerubdžić Januar 14, 2022, 06:11:24 posle podne
I trening, jer imam neki osecaj da je trening u kucnim uslovima, malo biceps i grudi svaki dan. Noge nikad u planu bile.
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 14, 2022, 06:49:34 posle podne
I trening, jer imam neki osecaj da je trening u kucnim uslovima, malo biceps i grudi svaki dan. Noge nikad u planu bile.

Planiro sam da napišem naravno. Evo ga trening:

Do sad sam išao 2 dana rad, dan pauza (ponekad 2 dana). 1. dan grudi, biceps 2.dan ledja, triceps . 3. dan ramena , noge

Obično radim 2 ili 3 vežbe za mišićnu grupu. Radim manje više za sve vežbe 10 do 15 ponavljanja od 4 do 6 serija.

Ne držim se nekog programa i pravila već radim po osećaju. Takodje po osećaju gledam da maksimalno pogodim i osetim mišić koji radim. Čak smatram da forma izvodbe u nekim vežbama ne mora da bude maximalno pravilna ukoliko se oseti da mišić radi kako treba. Takodje od skoro sam shvato da pogotovo u nekim vežbama bolje je da se ne ide sa maksimalnim opsegom pomeranja jer se znatno povećava rizik od povrede za jako mali benifit.

Težine ne menjam mnogo. Krenem sa manjom uradim jednu seriju 15+ ponavljanja onda dignem na neku da kažemo radnu težinu sa kojom radim ostale serije uz možda po neku korekciju.

Na kraju svakog treninga radim stomak 3 serije 25 ponavljanja.

Trening mi traje od sat do sat ipo. Kardio radim 2 puta nedeljno, trčanje nekih 40 min.

To bi bilo to.


Mislim da ću uneti neke promene. Do sad je ovaj sistem dosta dobro funkcionsao. Sigurno ću ubaciti noge 2 puta nedeljno pošto su mi najslabija grupa. Verovatno ću podići malo intezitet vežbanja. Ne znam sa sistemom grupisanja mišićnih grupa dal da menjam ... Otvoren sam za predloge.
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: pirat Januar 14, 2022, 07:40:54 posle podne
Citat
Kardio radim 2 puta nedeljno, trčanje nekih 40 min.

svaka cast ti si bas u formi po svemu sudeci :) ja mislim da Steve i ja uz duzno postovanje, ne mozemo zajedno da sklopimo toliko,  komentar je svakako otvoren za demantovanje hehehhe
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 14, 2022, 08:21:28 posle podne
ISHRANA:

Ova četiri meseca radio sam masu i nisam nešto posebno vodio računa o ishrani sem što sam se trudio da unosim više proteina i manje prostih šećera.

Od Božića definicija. Držim se strogo ispod 2000 kalorija. Izbacio #1 PIVO- koje je je bilo veliki problem u jednačini. Zatim sve šećerne vodice, beli hleb i testa, masno, pohovano... bla bla. Trudim se da unesem dovoljno proteina u vidu jaja,tunjevite i drugih riba, belog pilećeg mesa i krtog crvenog mesa govedjeg i svinskog. Dovoljno povrća, po neka voćka. Zdravi ugljeni hidrati. Hleb od celih zrnevlja, ovsene pahuljice, pirinač... I naravno sendvič sa trenabalonom ujutru i uveče. :)

Ove prve nedelje od kad primenjujem dijetu držim se dosta dobro. Retko da osetim glad i plan mi je da je konstrušem tako da bude održiva na duge staze. Ne držim se svega ko pijan plota al ako pojedme nešto što ne bi trebalo trudim se da to bude količinski dosta malo.
                 
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 14, 2022, 08:51:51 posle podne
I trening, jer imam neki osecaj da je trening u kucnim uslovima, malo biceps i grudi svaki dan. Noge nikad u planu bile.
Ček, jel treba da se radi još nešto sem ono kad stojiš i dižeš dva bloka na letvu i ono drugo kad legneš na dasku i dižeš na letvu dva balona od 6l sa vodom? Još malo kad izguram 4 balona ima da izlijem beton u felne pa da vidiš. Na leto kad se skinem bez majcu ima sve babe u selo da se prime na mene. :)

Vole iskusni članovi da opale po novajlijama. To je tako na svakom forumu gde sam bio aktivan. :)

Nisu kućni uslovi u pitanju. Ne volim kući da treniram jer mnogo lakše preskočim ili skratim trening. Ovako kad odem u tertanu znam da sam došao da treniram i uglavnom odradim sve isplanirano.
Teretana u kojoj sam trenutno nije ništa fensi, mala je, ali je dovoljno čista i ima sve osnovno i po mom mišljenju sve što je potrebno. U glavnom nije gužva, a do 16h  je skoro uvek prazna. Najveći bonus je to što košta 1000 din mesečno ;)
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: Jogzy Januar 14, 2022, 09:16:26 posle podne
ISHRANA:

Ova četiri meseca radio sam masu i nisam nešto posebno vodio računa o ishrani sem što sam se trudio da unosim više proteina i manje prostih šećera.

Od Božića definicija. Držim se strogo ispod 2000 kalorija. Izbacio #1 PIVO- koje je je bilo veliki problem u jednačini. Zatim sve šećerne vodice, beli hleb i testa, masno, pohovano... bla bla. Trudim se da unesem dovoljno proteina u vidu jaja,tunjevite i drugih riba, belog pilećeg mesa i krtog crvenog mesa govedjeg i svinskog. Dovoljno povrća, po neka voćka. Zdravi ugljeni hidrati. Hleb od celih zrnevlja, ovsene pahuljice, pirinač... I naravno sendvič sa trenabalonom ujutru i uveče. :)

Ove prve nedelje od kad primenjujem dijetu držim se dosta dobro. Retko da osetim glad i plan mi je da je konstrušem tako da bude održiva na duge staze. Ne držim se svega ko pijan plota al ako pojedme nešto što ne bi trebalo trudim se da to bude količinski dosta malo.
                 

Ne bi trebalo od oka na dijeti nista. Imas jeftine vagice i sve meris. To ti je isto kao kad krenes u kupovinu gladan trpas sta ti treba i ne treba :). Ovako sve na vagu kad spremas i tacno znas koliko si uneo. Drugo 2000 kalorija je za tebe malo. Sta ces da radis kad stane da spustas na 1500.... Uzmi u nutrition delu foruma malo procitaj teme sa rotacijama ima brdo. I sastavi jelovnik i drzi se toga svaki dan. Deluje komplikovano ali posto se tu vrti par stvari stvarno nije strasno da se isprati.

Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 16, 2022, 05:22:03 posle podne
ISHRANA:

Ova četiri meseca radio sam masu i nisam nešto posebno vodio računa o ishrani sem što sam se trudio da unosim više proteina i manje prostih šećera.

Od Božića definicija. Držim se strogo ispod 2000 kalorija. Izbacio #1 PIVO- koje je je bilo veliki problem u jednačini. Zatim sve šećerne vodice, beli hleb i testa, masno, pohovano... bla bla. Trudim se da unesem dovoljno proteina u vidu jaja,tunjevite i drugih riba, belog pilećeg mesa i krtog crvenog mesa govedjeg i svinskog. Dovoljno povrća, po neka voćka. Zdravi ugljeni hidrati. Hleb od celih zrnevlja, ovsene pahuljice, pirinač... I naravno sendvič sa trenabalonom ujutru i uveče. :)

Ove prve nedelje od kad primenjujem dijetu držim se dosta dobro. Retko da osetim glad i plan mi je da je konstrušem tako da bude održiva na duge staze. Ne držim se svega ko pijan plota al ako pojedme nešto što ne bi trebalo trudim se da to bude količinski dosta malo.
                 

Ne bi trebalo od oka na dijeti nista. Imas jeftine vagice i sve meris. To ti je isto kao kad krenes u kupovinu gladan trpas sta ti treba i ne treba :). Ovako sve na vagu kad spremas i tacno znas koliko si uneo. Drugo 2000 kalorija je za tebe malo. Sta ces da radis kad stane da spustas na 1500.... Uzmi u nutrition delu foruma malo procitaj teme sa rotacijama ima brdo. I sastavi jelovnik i drzi se toga svaki dan. Deluje komplikovano ali posto se tu vrti par stvari stvarno nije strasno da se isprati.
Imam vagu, merim pomalo. Čisto da dobijem neku generalnu ideju koliko čega unosim. Ne znam baš koliko je bitno da bude sve u gram. Naravno da nije isto dal si pojeo ne znam 200 g belog mesa ili 100 g ali 200 g i 210 g ... Mislim da telo ne pravi razliku jednostavno ima još drugih faktora u igri tipa metabolizam, apsorpcija itd. tako da vrlo lako može da se desi da telo ponekad obezbedi više aminokiselina on tih 200g nego neki drugi dan od 210.

Al dobro, da se ne pravim pametan. Prvo ću malo da čitam :). Izgleda da je ovaj nazovi sport napredovao neverovatno što se tiče informacija koje su u etru. Čini mi se da ih sada ima i previše. Sećam se kad sam se zadnji put ozbiljnije interesovao mogo si da pročitaš stvari iz časopisa ili da ih čuješ od ortaka iz teretane i to je to. Danas je svaki lik koji se malo napucu hemičar, nutricionisat i personalni trener.
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: BOGISHA Januar 16, 2022, 06:24:55 posle podne
Dušane - samo klopaj kvalitetno narednih par meseci, bez vaganja i kalkulisanja, isprati šta se dešava i sa zdravljem i izgledom pa posle laganica. Peglaj trening nemoj da se štediš veruj mi biceš zadovoljan.
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 17, 2022, 01:20:44 posle podne
Dušane - samo klopaj kvalitetno narednih par meseci, bez vaganja i kalkulisanja, isprati šta se dešava i sa zdravljem i izgledom pa posle laganica. Peglaj trening nemoj da se štediš veruj mi biceš zadovoljan.
Najverovatnije će tako biti što se tiče ishrane. Rotaciuja mi deluje suviše komplikovano. Pitanje u kojoj meri bih uspeo da je ispoštujem.  Ipak merio bih na početku stvari koje jedem redovno čisto da steknem neku sliku koliko čega od prilike unosim.

Da li neko ima iskustva sa ovim sajtom https://www.keepitfit.rs? (https://www.keepitfit.rs?) Koliko su tačni što se tiče kalorija?
Vidim da imaju neke nelogičnosti za recepte. Kao i u tome gde po njihovoj računici lagano trčanje troši mnogo više kalorioja nego plivanje. (Jedino ako se pod plivanjem podrazumeva i održavanje na vodi. :))


Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 17, 2022, 01:28:13 posle podne
Što se tiče treninga ubacio bih još jedan dan noge. Planiram da ga stavim izmedju grudi,biceps dana i ledja, triceps. Tog dana bih radio samo noge intezivnije nego kad ih kombinujem sa ramenima.

Takodje moraću istezanje da ubacim bar 20 min svakog dana nezavisno od treninga sa tegovima. Postao sam jako krut i samim tim podložan povredama. Razvio sam blaži teniski lakat koji mi smeta jedino pri treningu bicepsa. Pročitao sam da je rešenje dobro istezanje plus ojačati podlaktice... koje stvarno nisam trenirao do sada (ovih zadnjih 4 meseca).
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: dusanboss Januar 28, 2022, 01:40:27 posle podne
Da napišem nešto o svom napredku pošto je još rano za slikanje.

Od 7. janura vodim računa šta jedem i trudinm se da sam u kalorijskom deficitu. Izgubio sam 5 kg vrlo brzo od čega je dobar deo bila voda koja je izašla nakon što sam prestao da pijem svaki dan. Deo tih 5 kg su sigurno i masti jer nadzirem detalje na svom telu koje pre samo mesec dana nisam. Takodje zanimljivo koliko ljudi mi je reklo da sam oslabio jer se u licu izgleda prvo vidi. Donji deo stomak i spojleri sa strane kao da zadnji kreću da pokazuje efekte diete. :)
Naslov: Odg: 4 meseca treninga.
Poruka od: g0xy Februar 02, 2022, 09:41:43 pre podne
Ako daje efekte,samo nastavi dalje  :D