Jun 26, 2019, 03:15:29 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
403.455 poruka u 17.728 tema - 19.586 članova - Poslednji član: crocop1312
X3MShop banner

Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 ... 10
1
Članci / KOJI WHEY PROTEIN KUPITI?
« Poslednja poruka Pedja_Petrovic poslato danas u 03:02:40 posle podne »
Naucite sve o proteinskim suplementima i poreklu pomocu ovog detaljnog vodica.
Svi znaju da je proteinski suplement jedan od najvaznijih dodataka ishrani koji moze da koristi bilo kada.Ti sastojci su praktican nacin povecanog unosa proteina koji grade misicnu masu.Uz toliki izbor,kako znati koji ce doneti najbolje rezultate?

Koje su prednosti pojedinacnih proteina?Ako se naoruzate ovim znanjem znacete odgovor na najvaznije pitanje:koji proteinski sastojak treba da uzimas?Vodic koji sledi dace ti brz pregled najvaznijih cinjenica koje su ti potrebne kako bi izabrao najbolji  nacin izgradnje misicne mase,brzeg oporavka i prednosti pojedinih vrsta proteina koje su dostupne na trzistu?

                                                 
3 MERILA KVALITETA PROTEINA
Koje cinioce treba da uzmemo u obzir kada biramo protein?Najvaznija je bioloska vrednost proteina.Bioloska vrednost gi govori koliki procenat proteina koje uneses ostaje u tvom telu da gradi misice.Sledeca vazna stvar(koja odredjuje biolosku vrednost) je sastav aminokiselina.Treci cinilac je koliko brzo se protein absorbuje.Te tri stvari su osnovni nacin ocenjivanja proteina ali postoje jos neki o kojima cemo takodje pricati.Sada kada smo postavili osnovna pravila pogledacemo od kojih proteina najvise imaju koristi dizaci tegova.Ovaj vodic podrzava snazne posledice razlicitih proteina za ljude koji zele postici najbolje rezultate za ono vreme koje provedu u teretani....

Nastavak teksta procitajte OVDE
2
Članci / Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Poslednja poruka Pedja_Petrovic poslato danas u 02:55:52 posle podne »
Konstantna istrajnost. 💪💪

Drugačije ne mogu opisati, vuče ka izdržljivosti ali je daleko od toga jer vam muka nije potrebna osim tog tupog osećaja iščekivanja sekundare na traci ili periode koju ste sebi zadali.
Adaptacija je nemoguća jer u suštini i ne radite ništa protiv svog tela, osim sto želite rešiti se viska, kao i ono.
Vreme koje morate provesti zarad ocekivanog cilja.
Matematičkog cilja, jedinog brojčano ogranicenog u celoj fizičko fitness diet indrustiji.

Kako?
Veoma lako, broj kalorija utrošenih naspram unetih i koliko preko iz masnih naslaga.
Ok, salo je akumulirana energija za “ne daj bože”, ako smo je akumulirali sad je trenutak za iskoriscenje.
Za trenutnu energiju i dušu u nosu zadužen je ATP i glikogen jer je proces stvaranja energije brz.

Zašto jedino cardio garantuje definisano gubljenje masnoća?
Zato sto će Vas jedini dovesti do stadijuma da telo koristi energiju iz masnih ćelija a ne mišićnih i na vama prepustiti koliko ćete se tu zadržati.
Zašto nije popularan i kompetentan za prodaju?

Jer iziskuje:
trenutno dug vremenski period (skupo),
posvećenost i identičnost ostalih činioca (skupo, nepoznato, teško)
konstatu (sve)

Ko je to prvi shvatio (pioniri grupnih treninga) pije martini promućkan ne promešan.

Dakle imamo puls u intervalu od 115-130 i nakon 20 minuta trošimo 40% kalorija iz glikogena a 60% kalorija iz masti,
a nakon 40min 20% kalorija iz glikogena a čak 80% kalorija iz masti.
Direktno topiš salo!

San snova znam ali ima mali problem, gorepomenuta stavka 2 “identičnost ostalih činioca” i siljenje konstante.

Uprošteno:
Unosiš 2400kcal dug period
Trosis ____ dug period

Cardiom trosis još _____ toliki period
Svaka oscilacija u ovom delu ruši matematički deo cardijanja.
Znači vojnik životnih navika i možeš očekivati brojčano kontrolisanje svog tela.

Ne postoji varijanta “ne ide” ako je sve uklopljeno kako treba!

Idemo dalje, ko vam magli naočare.

Uporedbe
Bezmasnih sportista i izvlačenje zaključaka.
Maratonac extremna potrošnja-svega
Sprinter (oni zgodni) vizuelno nikakva potrošnja, istina potrošnja i cilj bezmasno telo zbog nepotrebne težine pri obavljanju radnje definisane vremenom (cilj nije fizički izgled)
Da punačak trci ispod 9,58 opet bi bio zlatan.

Izvlačenje pojedinaca iz grupnih treninga
Crossfiter
Proporcionalno rukometaši manji bf nego crossfiteri, polako ne kucajte koment, ljudi koji treniraju rukomet i ljudi koji treniraju cf i procenat masnoće na telu ne fizički izgled.

Zašto onda ne rukomet?
Ko će to prodati i kako.
Dalje ono sto je ljudima ogromna boljka a to je izgled lica utrenirane bezmasne osobe.

To nikad nigde ništa procitali ali shvatićete sad.
Ljudska potreba za zadihanošću, pulsom preko 150, osećajem samokazne i slobode valjda.
S čim je to povezano mogu da nagadjam ovako: orgazmom ili uspešnim begom od životinje, drugo rešenje nemam.
Lice bez daha u kriku isfajtano kao mokro-objasnjenje svih grupnih trening sistema, svih slika u novinama i na kutijama suplemenata.

Taj izraz prodaje.
Čoveka koji gazi traku 60min ne, jer će biti onako normalan, malo znojav.

Napominjem, svaka fizička aktivnost stvoriće potrošnju ali cardio konkretno ciljanu brojčano definisanu.
Napomena2 pravilna ishrana u deficitu kalorija uz svaku fizičku aktivnost gubićete masne naslage.

Extremljenje ima kontra efekat, verovatno ste do sad se upoznali s tim.
“Ali ja volim život” ma šta to značilo ili kako da ne postanete rob pardon vojnik životnih navika:

Dan 🙂
Je dan u rezimu sa definisanim kalorijskim unosom i zacrtanim-odradjenim cardiom, dan u kome ćete leći u krevet sa onim osećajem fitnessmodela u crno belom koloru

Dan 😐
Je dan u rezimu sa definisanim kalorijskim unosom (I NEŠTO PREKO) i zacrtanim-odredjenim cardiom koji će anulirati to nešto preko i vratiti vas u bazno stanje

Dan ☹️
Je neplanirani dan totalnog haosa, dezertera bez dogovorenog kalorijskog unosa i bez treninga ili sa, svejedno je.

Zaključak biću 🙂 jedan i 😞 drugi dan i biću isti je lepa priča ali nemoguća jer mnogo mnogo više i lakše pojedemo nego sto potrosimo, zašuntavimo savršenstvo sistema i blokiramo proces mršavljenja. (Ovo ne bi bilo moguće da nismo izmislili jeftine kalorije).

Priče 300 kcal u pola sata i slične su priče jedino ako ne preskačete vijacu bez prekida, a i u tom slučaju glikogen pa mišić je najbolji izvor energije
300-400kcal u sat vremena je već realnijie i izvor fokusiraniji na mast.

Cardio niskog intenziteta=topljač masti

Izvol’te
Marko Boskovic/Body Reborn
3
Steroidi / Odg: Kako da od pregnyl-a 5000iu dobijem više malih doza?
« Poslednja poruka HeyManLifter poslato danas u 02:45:34 posle podne »


Iz iskustva, pregnyl 5000iu kad bi rjedio sa BAW na vise doza, samo prva bi odradila, ove ostale koje bi stajale u BAW-u su bile bez ucinka. Ko i npr Magnusov Magnyl u vialu, nakon pripreme, prva doza radi, ostale 0 bodova. Pregnyl 1500iu je najbolji izbor, ili eventualno pregnyl 5000iu poredit na 3 doze, svakih 8h po 1/3. Tu bi jos bio stabilan do 24h, sve duze, svaka 48 ili 72h neaktivna supstanca.
A jesi drzao u hladnjaku nakon rekonstitucije?
4
Trening sa tegovima / Odg: Moj "trening log"
« Poslednja poruka Stevan Čerubdžić poslato danas u 02:01:19 posle podne »
Mlad momak, ali ne posustaje.
@mars_je_zut
5
Steroidi / Odg: Apliciranje u deltoid
« Poslednja poruka g0xy poslato danas u 12:55:27 posle podne »
Samo opusteno Gumac,vise je na moj racun sala,noge su mi ranije bile 0 bodova  ;D ;D ;D
6
Steroidi / Odg: Kako da od pregnyl-a 5000iu dobijem više malih doza?
« Poslednja poruka g0xy poslato danas u 12:52:57 posle podne »
Što nećeš, pa tuki onda izgleda veći....šalu na stranu, ne treba ti hcg pobogu samo si na testu, ne bacaj pare i tako ti svega ne ubrizgavaj 5000 i.j. od jednom.

Ahahaaaaaa   ;D ;D ;D ;D
7
Trening sa tegovima / Odg: Pristup za listove?
« Poslednja poruka pirat poslato danas u 12:50:20 posle podne »
Treba biti konstantan...
8
Dodaci Ishrani/Suplementi / Odg: Pocetnik sa proteinima!
« Poslednja poruka lukac3 poslato danas u 12:23:36 posle podne »
U lokalnoj radnji, poslednji komad😂
9
Trening sa tegovima / Odg: Pristup za listove?
« Poslednja poruka Luka Šćepanović poslato danas u 12:22:23 posle podne »
Sto se podlaktice tice imam druga kom je podlaktica bila oko 38 a ruka 35.  ;D

Ne kazem da ne rastu al to ide bas bas sporo. Od kad sam poceo samo noge da radim jer idem na terapije za rame, butine rastu bukvalno iz dana u dan al listovi jebu. Eo razlike u prilogu. Mozda to i nije toliko lose al kad sorc pokrije kvadove onda bas izgleda lose kad se uporedi sa gornjim dijelom tijela.
10
Dodaci Ishrani/Suplementi / Odg: Pocetnik sa proteinima!
« Poslednja poruka ultradisaster poslato danas u 12:13:42 posle podne »
Fina stvarcica gde si nasao?
Stranice: [1] 2 3 ... 10