April 23, 2024, 05:32:27 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.101 poruka u 18.751 tema - 20.949 članova - Poslednji član: JankoStev
X3MShop banner

Autor Tema: Marko Petrovic  (Pročitano 6063 puta)

Van mreže bbART

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 53
Marko Petrovic
« poslato: Decembar 30, 2009, 04:11:21 pre podne »
citao sam po forumima razne programe ishrane i toliko sam zbunjen da ne znam gde glavom da bijem...posto sam ja amaterski bodi bilder..bavim sa cisto iz strasti zato sto mi je to sve interesantno...jednostavno volim takav zivot  i ne bih menjao odlazak u teretanu ne znam ni ja zasta :):)..voleo bih da se upustim u neku ozbiljniju pricu sto se tice bodi bildinga ali naravno sam ne mogu..treba mi trener da me uputi u sve to itd,al jbg nemamo mi svi kintu za trenere :):)..e sad jel mogu da vam ja postavim moj nacin ishrane i vi da mi kazete dal je ok...i kazite mi sta je dobar izvor ugljenih hidrata posto hocu da pokusam onaj program sa variacijom ugljenih hidrata..jel mogu makarone???i

1 obrok. 7 belanaca,jogurt,banana

2 obrok. ovsene pahuljice sa jogurtom.

3.obrok, makarone

3 obrok. 200 g belog meso

4 obrok. kuvani krompir i 5 belanca

5 obrok.  ovsene pahuljice i jogurt