April 27, 2024, 05:28:18 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.102 poruka u 18.751 tema - 20.949 članova - Poslednji član: JankoStev
X3MShop banner

Autor Tema: Fat Burner, Non-Ephedra  (Pročitano 2166 puta)

Van mreže doberman

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 793
  • Voodoo Team
Fat Burner, Non-Ephedra
« poslato: Jul 01, 2006, 07:39:45 pre podne »
Zanimame sta Vi mislite o ovom proizvodu , sobzirom da sam pocetnik i da zelim da skinem malo sala sa stomaka, uz dijetu i treninge naravno.
Ovaj tekst sam skinuo sa site pansporta:

Unapređena formula sagorevača masti u svom sastavu poseduje efikasnije materije od preparata klasične koncepcije, a opet ne sadrži opasne supstance poput mahuanga (efedre). Ona deluje na više frontova. Pored toga što uklanja masti crpeći iz njih energiju, ona pruža snagu i volju za rekreaciju, trening. Hrom pikolinat obezbeđuje da se uneti ugljeni hidrati pretvore u energiju, a ne u masti. Ekstrakt gorke narandže pojačava termogenezu podižući telesnu temperaturu za 1oC sto prouzrokuje da organizam radi u petoj brzini.Kofein pomaže mentalnom fokusu, povećava budnost i mobiliše masne rezerve. Mucuna Pruriens (Nescafe) raste u tropskim delovima Afrike, Indije i Centralne Amerike gde se seme nekada pržilo i upotrebljavalo kao zamena za kafu.Ova biljka brine u ovom proizvodu o dobrom raspoloženju i u toku najtežih dana u toku dijete. FAT Burner je dostojan predstavnik nove generacije sagorevača masti.

Preporučena upotreba: 3 kapsule dnevno sa obrocima

Napomena: PROIZVOD je bez dodataka konzervanasa, veštačke boje i ukusa, šećera, skroba, soje, glutena, kvasca, pšenice, kukuruza, mleka i jaja.


Sastav:

Sadržaj 3 kapsule                                            Količina  

Chromium (kao hrom pikolinat)                          100 µ  
L-Dopa (iz ekstrakta Mucuna pruriens - koren)      15 mg