Januar 17, 2020, 10:11:40 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
407.394 poruka u 18.044 tema - 19.830 članova - Poslednji član: jackson-js32tq
X3MShop banner

Autor Tema: Blic pitanja!  (Pročitano 1348938 puta)

Van mreže shomispc

  • Flyweight Member
  • **
  • Poruke: 106
Odg: Blic pitanja!
« Odgovor #12465 poslato: Januar 11, 2020, 09:20:47 pre podne »
Vazi :)

Van mreže bojanh66

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 510
Odg: Blic pitanja!
« Odgovor #12466 poslato: danas u 11:40:47 pre podne »
Radio bench press sa sipkom, malo veca tezina, manji broj ponavljanja oko 5 (PHAT trening), pre toga se dobro zagrejao 3-4 serije sa postepenim povecanjem kilaze.
Sad osecam nelagodnost, zatezanje kad probam da se namestim u bench press polozaj sa spustenim rukama na desnoj strani spoljasnjeg dela grudi, moguce je da sam istegao malo tetivu.
Da li da preskocim da radim grudi jedno nedelju-dve dana ili je bolje da ih radim, ali sa 50% manjim tezinama i vecim brojem ponavljanja 15-20 da bih sto vise prokrvio taj deo i doturio hranljive materije?
Na tom PHAT treningu od grudnih vezbi se rade bench press 5 ponavljanja i propadanje sa opterecenjem, dok sam radio bench press na 4-om ponavljanju sam osetio nelagodnost da tako kazem, cak i sad 4-5 dana nakon treninga kad probam onako da stisnem grudi u most muscular pozi, osecam blagu nelagodnost, ali je sve bolje i bolje iz dana u dan.
Taj bench press sa sipkom definitivno izbacujem i vracam se starim dobrim bucicama.

Van mreže PinkPanter

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 210
Odg: Blic pitanja!
« Odgovor #12467 poslato: danas u 12:01:12 posle podne »
Radio bench press sa sipkom, malo veca tezina, manji broj ponavljanja oko 5 (PHAT trening), pre toga se dobro zagrejao 3-4 serije sa postepenim povecanjem kilaze.
Sad osecam nelagodnost, zatezanje kad probam da se namestim u bench press polozaj sa spustenim rukama na desnoj strani spoljasnjeg dela grudi, moguce je da sam istegao malo tetivu.
Da li da preskocim da radim grudi jedno nedelju-dve dana ili je bolje da ih radim, ali sa 50% manjim tezinama i vecim brojem ponavljanja 15-20 da bih sto vise prokrvio taj deo i doturio hranljive materije?
Na tom PHAT treningu od grudnih vezbi se rade bench press 5 ponavljanja i propadanje sa opterecenjem, dok sam radio bench press na 4-om ponavljanju sam osetio nelagodnost da tako kazem, cak i sad 4-5 dana nakon treninga kad probam onako da stisnem grudi u most muscular pozi, osecam blagu nelagodnost, ali je sve bolje i bolje iz dana u dan.
Taj bench press sa sipkom definitivno izbacujem i vracam se starim dobrim bucicama.
Slobodno mozes preskociti trening nedelju-dve dana dok se skroz ne oporavis.

Van mreže bojanh66

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 510
Odg: Blic pitanja!
« Odgovor #12468 poslato: danas u 12:05:31 posle podne »
OK, bolje da ne forsiram vec istegnut misic/ tetivu.
Gledao sam po youtube pucanje te tetive sa relativno normalnim / ne tako prevelikim tezinama 100-110kg gde su momci maximalno utrenirani i zagrejani, samo snap i ode tetiva.
Tako da odmor i izbacujem bench press.

Na mreži pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 5.871
Odg: Blic pitanja!
« Odgovor #12469 poslato: danas u 01:16:55 posle podne »
Citat
Da li da preskocim da radim grudi jedno nedelju-dve dana ili je bolje da ih radim, ali sa 50% manjim tezinama i vecim brojem ponavljanja 15-20 da bih sto vise prokrvio taj deo i doturio hranljive materije?

to je odlicna stvar ali moras da znas sta se i kako tu radi, tako da nije bas za savetovanje preko neta i nikako nije kaok si opisao ...