Decembar 10, 2019, 10:24:42 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
406.854 poruka u 17.990 tema - 19.798 članova - Poslednji član: Stefča
X3MShop banner

Autor Tema: GIMNASTIKA  (Pročitano 7775 puta)

Van mreže [X]

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 93
    • http://goo.gl/rFhAEd
GIMNASTIKA
« poslato: Avgust 06, 2012, 07:06:51 posle podne »
Pravilan rast i razvoj dece zavisi od niza faktora među kojima je i bavljenje fizičkom aktivnošću koje mora biti pravilno dozirano i stručno vođeno. Iz tih razloga nudimo gimnastiku. Mnoštvom različitih vežbi i elemenata, gimnastika deluje na sve telesne segmente i na taj način utiče na pravilan razvoj celog tela. Korišćenjem velikog broja sprava i rekvizita deca se igraju ne shvatajući koliko pozitivno utiču ne samo na svoje zdravlje i razvoj već stiču radne navike i u radu sa drugom decom razvijaju kolektivni duh.
Rešavanjem motoričkih zadataka različite složenosti za koje je potrebna koordinacija pozitivno utiču na svoje kognitivne sposobnosti (inteligencija) i pozitivne crte ličnosti (hrabrost, samopouzdanje i dr.). Dete će dobiti i odličnu motoričku osnovu za bavljenje bilo kojim drugim sportom. Kada nauče "zvezdu" ili da hodaju na rukama i to pokažu svojim drugarima njihovoj radosti neće biti kraja.

"Kada se govori o fizičkom vežbanju, naročito kod dece, važno j eda u njemu preovlađuju prirodni oblici kretanja i da se ono može prilagoditi sposobnostima svakog deteta, a zatim uticati na prirast njegovih sposobnosti.

Gimnastika u celoj svojoj širini, sa vežbama oblikovanja i različitim igrama predstavlja nezamenljivo sredstvo fizičkog vežbanja koje se preporučuje u predškolskom i mlađem školskom uzrastu. Vežbe na spravama su zbog svoje kompleksnosti i zahteva za širokim dijapazonom različitih sposobnosti, dobra priprema za druge sportove.

Gimnastika ne samo da razvija snagu, gipkost i koordinaciju, već ima i uticaj na pozitivan razvoj crta ličnosti, što joj daje poseban obrazovno-vaspitni značaj. Činjenica da je vežbanje na spravama individualna aktivnost u kojoj je često potrebno savladati strah, želju za odustajanjem u kontaktu sa dotad ne poznatim zadatkom, potreba da se povremeno reaguje sa tačno doziranim stepenom angažovanja različite muskulature, nesumnjivo pospešuje razvoj pozitivnih crta ličnosti svakog pojedinca vežbanjem na spravama.

Gotovo da ne postoji sport ili bilo koja motorička aktivnost koja je bogatija raznovrsnošću kretanja i položaja, kao što je to vežbanje na spravama. Bogatstvo kretanja i položaja u vežbanju na spravama omogućava onome koji ih upražnjava da stvori ogroman fond motoričkog znanja. Ogroman fond motoričkog znanja uz dobru fizičku pripremu i zdravlje čini da čovek kvalitetnije živi, ali i da bnude spreman da adekvatno reaguje u bilo kojoj iznenadnoj situaciji u svakodnevnom životu. Za decu, pored navedenog značaja, veliki fond motoričkog znanja veoma jer dobra predispozicija za bavljenje bilo kojim sportom."




--




nikada se nisam bavio gimnastikom, a sad mi se cini da bi mi koristila - pre svega kao sport za povecanje koordinacije, gipkosti, refleksa itd. sto mislim da mi treba kao kontrateg u odnosu na vezbe u teretani.

probao sam da nadjem neki klub gde bih mogao da treniram gimnastiku, ali svi su rezervisani za decu. da li vi znate za neko mesto u bgu gde odrasli mogu da se bave gimnastikom (a koji se pritom nisu time nikad bavili), ili mozda imate neki drugi predlog za neki drugi sport uz teretanu?

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.794
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: GIMNASTIKA
« Odgovor #1 poslato: Avgust 06, 2012, 07:08:12 posle podne »
pametnije ti je sada da se i ne bavis sa tim jer mozes samo da se povredis

Van mreže newbody

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 861
Odg: GIMNASTIKA
« Odgovor #2 poslato: Avgust 07, 2012, 02:47:09 posle podne »
Znas onu narodnu; "star konj se ne uci jahati".   :)
Ne znam koje si godiste, al to je zadnji sport koji bi odraslima preporucio.
Jedina opcija je mozda neke vjezbe u parteru odnossno akorbatika.
A pored teretane dobra opcija je plivanje.   ;)
Personalni/Licni trener Vernes.
Online konsultacije i savjetovanje:

https://www.facebook.com/vernes.karagic