Decembar 03, 2020, 09:19:51 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
411.616 poruka u 18.288 tema - 20.122 članova - Poslednji član: s4l3
X3MShop banner

Autor Tema: Ja :)  (Pročitano 109638 puta)

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.412
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Ja :)
« Odgovor #360 poslato: Oktobar 23, 2020, 11:36:45 pre podne »
 8)

Van mreže ixy

  • Lepotica
  • Middleweight Member
  • *****
  • Poruke: 352
  • Act like a lady, lift like a boss!
Odg: Ja :)
« Odgovor #361 poslato: Oktobar 23, 2020, 11:36:07 posle podne »
Još jedna triko varijanta i jedna današnja posle 4 dana pauze (DL 80x3, 110x3, 130x2, 140x1 i 150x1, 130x3, belt squat 100-130-150x10, lat i face pull. Sutra: safety bar squat, good morning i t bar veslanje).
You don't get the ass you want by sitting on it!

Van mreže ixy

  • Lepotica
  • Middleweight Member
  • *****
  • Poruke: 352
  • Act like a lady, lift like a boss!
Odg: Ja :)
« Odgovor #362 poslato: Novembar 07, 2020, 04:02:01 posle podne »
Nakon današnje seanse. Malo laganiji treninzi ovih dana, ali jelovnik odličan. Valja paziti na imunitet.
You don't get the ass you want by sitting on it!

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.511
Odg: Ja :)
« Odgovor #363 poslato: Novembar 07, 2020, 04:12:35 posle podne »
Bolje ti ide sa tim ozbiljnijim jelovnikom i laganijim a cescim treninzima  ;)

Van mreže ixy

  • Lepotica
  • Middleweight Member
  • *****
  • Poruke: 352
  • Act like a lady, lift like a boss!
Odg: Ja :)
« Odgovor #364 poslato: Novembar 07, 2020, 04:47:34 posle podne »
Treninzi nisu češći niti menjam način rada. Uvek treniram 3x nedeljno, četiri ako sam sveža u subotu, a tada skratim u odnosu na prethodna 3. Ako je u petak bilo mrtvo dizanje sa 150, ne radim ništa do ponedeljka, ponekad utorka i tada menjam raspored na uto, čet i sub. Isto važi za safety bar iskorake, traže odmor. Ne volim da se trošim bez veze i ne volim vanplanski da opadam u snazi, ako se desi odmah više odmaram i jedem. Sada dodatno čuvam imunitet, vreme je respiratornih virusa, a nije vreme za veliku pauzu i slabljenje organizma s obzirom na planove.
You don't get the ass you want by sitting on it!

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.511
Odg: Ja :)
« Odgovor #365 poslato: Novembar 07, 2020, 05:42:07 posle podne »
sve u zavisnosti od ciljeva! na definiciji ne mozes drzati index snage lako kao na suficitu... sto se tice imuniteta, slazem se, tacnije polovicno, ako je trening  ispracen dobrim oporavkom, hranom i suplementacijom nema razlike sto se tice intenziteta. A ako lomis telo vise nego sto ga oporavljas, i u sred leta moze da te set back uje obicna klima... No ono sto sam hteo istaci je da ti je ta promena pristupa dala ocigledne rezultate.

Van mreže ixy

  • Lepotica
  • Middleweight Member
  • *****
  • Poruke: 352
  • Act like a lady, lift like a boss!
Odg: Ja :)
« Odgovor #366 poslato: Novembar 07, 2020, 06:48:57 posle podne »
Snagu uvek pratim i držim. Ne razmišljam da li je lako, pravo da ti kažem, prosto radim to što radim. Više od 3 godine ima kako sam izbacila sve što me usporavalo, od dijeta do jurenja pumpe i split treninga. Ovo sada funkcioniše duže vreme i nema potrebe da menjam, sem hranu i to kada mogu i želim, to mi pravi dovoljnu promenu, kao što se vidi.
Suplementaciju ne koristim, sem magnezijuma. Whey je za kuvanje (šejkovi sa voćem, kaše, palačinke, griz, puding). Ne pijem ga posle treninga, jer su višestruka istraživanja pokazala da je ženama u tom momentu važniji šećer.
Što se organizma tiče, ne lomim ga nego inače imam dosta obaveza pa se usklađujem.
U pristupu je promena u izbacivanju junk-a i pojačanim proteinima. Jedino što mi ponekad teže padne je unos tolikih proteina, ali dobro. Ukoliko bude sve ok možda izađem na takmičenje sledeće jeseni.  :D
A laganiji treninzi su max 2 do 3, kada mi treba malo da odmorim ili se desi da ne treniram po 5 dana, zavisi od okolnosti. Mlađi sin se bavi mačevanjem i kada moram tu da se angažujem budem taj dan kući od pola 8 ujutro do 10 uveče jedva sat vremena, koliko da se presvučem i tad nisam ni za šta ni sutradan. ;D
« Poslednja izmena: Novembar 07, 2020, 06:54:59 posle podne ixy »
You don't get the ass you want by sitting on it!

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.511
Odg: Ja :)
« Odgovor #367 poslato: Novembar 07, 2020, 07:29:12 posle podne »
Citat
Snagu uvek pratim i držim.
Citat
kada mi treba malo da odmorim ili se desi da ne treniram po 5 dana,

da da kapiram sve, ali obrati paznju na ovo citirano... izmedju toga da imam konstantnost i da odrzavam snagu, uvek ce za vizuelne efekte dati ovo prvo rez. pogotovo kod skidanja bf-a i pogotovo sto tebi ta promena dosta pase... probaj da zaboravis na snagu na dva meseca samo, i promenis pristup treningu u 4 x nedeljno, da mozes da svake nedelje odradis 4x(to ne moram da ti pisem kako
 znas i sama, ali smanji te keceve idi na manje pauze vise serija vise ponavljanja) i efektivno spucaj tih 45 do 50 minuta sa svim onim tehnikama koje smo pricali i pisali ovde na forumu zilion puta. pa posle opet se vrati da dizes index snage(veruj mi snaga ce ostati)... mislim steta, jer vidi se da si posvecena a siguran sam da ce biti vise nego zadovoljavajuci rezultati. PROBAJ ne kosta te!

Citat
er su višestruka istraživanja pokazala da je ženama u tom momentu važniji šećer.
ima istine, ali ja bih za svaki slucaj posolio sa 20 g wheya i 10 g bcaa  ;) pogotovo sa bcaa jer je Leucin univerzalni sastojak koji cini cuda i kod zena i kod muskaraca.
Mislim nemoj da shvatis da ti solim pamet ili tako nesto, samo sam ubedjen 100% da ukoliko malo izeksperimentises, neces se pokajati... niko se do sada nije pokajao, NIKO!

Van mreže ixy

  • Lepotica
  • Middleweight Member
  • *****
  • Poruke: 352
  • Act like a lady, lift like a boss!
Odg: Ja :)
« Odgovor #368 poslato: Novembar 07, 2020, 10:53:58 posle podne »
Snaga inače ne opada neka 3 meseca, duže kod onih sa dugačkim stažom, pa ni tada nije tragično, tako da to nije problem kada bih menjala metod. Takođe, ne radim kečeve na svakom treningu, daleko od toga. Insistiranje na maksimalnoj težini vodi povredi, tako da imam i volumen obavezno. Ne volim ni klasične bilderske niti lifterske treninge, jer svakom nešto fali sa moje lične tačke gledišta i iz mog iskustva koje može da se vidi i onda ih međusobno dopunjavam, tuđ metod ne diram, a probala sam bukvalno sve u periodu od nekih 6, 7 godina i sada je to to. Ne verujem u programe, pogotovo ne u kratke i smatram da osoba treba da radi pazeći na tehniku i zdravlje, jede 80/20 ili 90/10 (odnos clean/junk), bez ekstrema, odmara dovoljno i bude strpljiva, jer je to održivo na duže staze. I za takmičenje slično - spremaj se godinu dana i to tek kada već imaš neku zrelost i gustinu, polako, uz vrlo mali deficit, bez gubljenja na kvalitetu treninga, mišić mora da zna da je potreban, užasavam se kada gledam takmičarke koje se maltene prepolove i pojedu iznutra (to mi se jednom desilo pre 5 godina, a imala sam "pomoć" jednog šampiona, samo sam mu suviše verovala da bih ukapirala koliko greši, i više neće, pogotovo ne nakon svega naučenog). Videćemo da li je moj pristup ispravan, ako sa finansijskim delom priče sve bude iole redovno, jer mi je korona napravila veliki problem čije je rešenje važnije od telesne masnoće.
Što se suplementacije tiče, smatram da mi nije potrebna, sem navedenog, ne bih je dalje komentarisala iz poštovanja prema nekima koje znam, a prodaju je.
You don't get the ass you want by sitting on it!

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.511
Odg: Ja :)
« Odgovor #369 poslato: Novembar 07, 2020, 11:59:26 posle podne »
neki sistem mora postojati...

Citat
Što se suplementacije tiče, smatram da mi nije potrebna, sem navedenog, ne bih je dalje komentarisala iz poštovanja prema nekima koje znam, a prodaju je

Po znas kako... to su cinjenicne stvari, suvisno ih je vise komentarisati...potrebna je i ishrana i suplementacija i dobra hemija da bi se izaslo na takmicenje i pokazao neki kvalitet.

Citat
Videćemo da li je moj pristup ispravan
pokusavam da ti na suptilan nacin, ne namecuci se ni za sta, bez ikakvog interesa,osim respekta za trud, kazem da nije u potpunosti, jer sam isto tako gresio sa identicnim greskama u smislu da postepeno ali sigurno skrecem sa zeljenog cilja, trening mora imati neku, koliko toliko sistematizaciju, kao i ishrana... moram znati sta u kom periodu zelim da postignem, sta u kojih naredniih 5,6,7 recimo nedelja ili dva meseca... makar okvirno, inace sve ide u drljanje, a drljanje ide u neku od slepih ulica,  ali da ne duzimo.


Van mreže ixy

  • Lepotica
  • Middleweight Member
  • *****
  • Poruke: 352
  • Act like a lady, lift like a boss!
Odg: Ja :)
« Odgovor #370 poslato: Novembar 17, 2020, 10:21:56 posle podne »
Update. Zadovoljna  8)
You don't get the ass you want by sitting on it!