Maj 24, 2022, 12:03:30 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
417.547 poruka u 18.554 tema - 20.559 članova - Poslednji član: IgorIggy
X3MShop banner

Autor Tema: Nikola, novi pocetak  (Pročitano 2422 puta)

Van mreže alokin

  • Član
  • *
  • Poruke: 2
Nikola, novi pocetak
« poslato: Oktobar 12, 2016, 03:40:06 pre podne »
Pozdrav svima, zovem se Nikola.
Imam 21 godinu, od kad znam za sebe trenirao sam nesto. U teretanu sam prvi put krenuo sa 17 godina. Tada sa 73kg posle nekih 4 meseca dolazim do 83. Sledi prestanak, gomilanje masnih naslaga. Povremeno treniranje, tipa jedan mesec, pa 2 ne i sve tako u krug do sada.
Rezultat takvog treniranja, lose ishrane je 93kg.
Vreme je za promenu :)

Prvi sistem treninga mi je bio jedan dan, jedna misicna grupa. Tada sam najbolje i napredovao i taj sistem mi najbolje lezi i prija. Jedini problem je bio vreme, gubio sam dosta treninga pa sam to smanjio na tri puta nedeljno. Sistem push, pull, legs se nije bas najbolje pokazao, nije mi prijao mada nije ni bilo nesto vremena da to i bolje vidim zbog mog periodicnog treniranja. U poslednje vreme sam radio treninge po sistemu:
-grudi, ramena
-ledja
-ruke
-noge,
to mi je odgovaralo uspeo sam malo da spustim kilazu, ali je ishrana bila katastrofa i opet je usledila pauza, sto nas vraca na pocetak.

Svestan sam svih gresaka koje sam pravio, kockice su se slozile, konacno sam se zaposlio i stekao neke uslove u kojima mogu da treniram i to ispratim kako treba.
Danas pocinjem sa novim treningom, uglavnom ovo smatram novim pocetkom treniranja. Plan je sledeci, 3 puta nedeljno full body trening.

Ponedeljak:
1. Benc
2. Letenje bucicama za srednje rame
3. Veslanje
4. Biceps pregib ez sipkom
5. francuski potisak bucicama
6. Leg press
7. List

Sreda:
1. T-bar row
2. Kosi benc
3. Iskorak
4. Potisak iza glave za triceps, francuski potisak ali sedeci
5. Biceps pregib na masini
6. List
7. Zadnje rame

Petak:
1. Cucanj
2. List
3. Lat masina
4. Military press
5. Potisak bucicama za grudi
6. Biceps pregib bucicama
7. Uski benc

To bi bilo to sto se tice treninga, otvoren sam za saveta i svaka pomoc bi mi dobrodosla. Trenutno mi 3 puta nedeljno najvise odgovara. Planiram da na ovom programu ostanem 2 meseca, a potom da predjem na neki drugi nacin treniranja.

Sto se ishrane tice to bi po obrocima izgledalo ovako:

1. 3 jaja(1 zumance) + ovsena kasa(100gr ovsenih pahuljica, mleveno laneno seme, suvo voce, cimet, mleko), jedino tako mogu da jedem ovsene pahuljice, stvarno mi ne prijaju drugacije.
2. 200gr belog mesa + 100gr pirinca + salata(kupus ili krastavac)
3. 150gr belog mesa + salata
4. 150 gr belog mesa + salata
Ne znam da li ima potrebe da ubacim i 5 obrok. Zbog posla i svih obaveza najbolje bi mi lezalo 4 obroka.
Da li bih nesto trebao da promenim sto se tice ishrane, da li je ovo dovoljno ili treba jos hrane?

Za sada mi je cilj da skinem masti i onda krenem na lean bulk sto bi se reklo. Ogranicen sam finansijama tako da mi je svaka usteda dobrodosla.

Takodje da li bi zbog ovakvog sistema treninga bilo potrebno ubaciti neki suplement, whey ili bcaa ili to pojacati ishranom?

Svaki savet je dobrodosao.
Pozdrav :)

« Poslednja izmena: Oktobar 12, 2016, 03:56:33 pre podne alokin »

Van mreže alokin

  • Član
  • *
  • Poruke: 2
Odg: Nikola
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 12, 2016, 03:53:34 pre podne »

Malo sam se iskrivio ali mislim da ce biti okej da steknete pocetni utisak. Sutra cu zamoliti nekog da me lepse slika :D
« Poslednja izmena: Oktobar 12, 2016, 03:57:36 pre podne alokin »

Van mreže DonNbg

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 188
Odg: Nikola, novi pocetak
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 13, 2016, 01:58:33 posle podne »
Mozda da krenes sa nekim low carb rezimom, svedes M na neki svoj zeljeni minimum i onda krenes lean bulk, sto traje jbg. Mix tezinskog i kardio tr, takodje. I neka suplementacija, rcm whey, pogotovo bcaa, jer iskreno kontam po slici da ce  ti ostati jaako malo misica nakon mrsavljenja, Al ne bih ja bez bcaa drasticno isao na rez
"Ne mozemo resiti problem koristeci isti nacin razmisljanja kao kad smo stvorili problem" -Albert Einstein-

Van mreže SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.943
  • Hammers and nails
Odg: Nikola, novi pocetak
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 13, 2016, 07:49:16 posle podne »
Pa ako prelazis sa junk hrane,sama promena na kvalitetne namirnice ce da da odredjeni rezultat,pa nakon mesec dana polako uvodis sebi precizne kolicine itditd..

NIKAKO low carb,keto i slicne stvari,dug put ti imas da prevalis do ovih dijeta.. :)

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 10.113
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Nikola, novi pocetak
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 13, 2016, 07:59:57 posle podne »
Pa ako prelazis sa junk hrane,sama promena na kvalitetne namirnice ce da da odredjeni rezultat,pa nakon mesec dana polako uvodis sebi precizne kolicine itditd..

NIKAKO low carb,keto i slicne stvari,dug put ti imas da prevalis do ovih dijeta.. :)
Yes.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440