April 25, 2024, 09:13:39 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.099 poruka u 18.751 tema - 20.949 članova - Poslednji član: JankoStev
X3MShop banner

Autor Tema: Kucna celicana :D  (Pročitano 7151 puta)

Van mreže theanimal

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 61
Kucna celicana :D
« poslato: Jun 06, 2015, 11:10:45 pre podne »
Cao drugari ,nov sam ovde a i inace sam pocetnik :D Zelim kod kuce da sebi napravim teretanu iz vise razloga pa me zanima da li mozete da mi kazete sta da uzmem za nekih 35 000 posto toliko trenutno imam i da li ovo icemu valja vidim da ima vecinu stvari za treniranje http://www.kupujemprodajem.com/Teretana-kucna-Power-Paket-br-2-22166178-oglas.htm?filter_id=20744912

Van mreže Kokiroki

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 206
Odg: Kucna celicana :D
« Odgovor #1 poslato: Jun 06, 2015, 11:38:59 pre podne »
Ja mislim da treba da uzmes da uplatis clanarinu u teretani.

Van mreže Pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 8.539
Odg: Kucna celicana :D
« Odgovor #2 poslato: Jun 06, 2015, 05:28:34 posle podne »
ma batali to ... ne moze to da zameni teretanu za 30 i kusur hiljada... ja da sam pocetnik bih te pare rasporedelio na suplementaciju i nekog dobrog trenera da jedan mesec prodje sa tobom kroz sve i uvedete u tu pricu kako treba..

Van mreže theanimal

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 61
Odg: Kucna celicana :D
« Odgovor #3 poslato: Jun 06, 2015, 06:04:02 posle podne »
To je problem , teretana u gradu se zatvara za mesec dana a i lakse mi da treniram kod kuce sam

Van mreže Pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 8.539
Odg: Kucna celicana :D
« Odgovor #4 poslato: Jun 07, 2015, 01:46:44 posle podne »
pa ti mozes , ali to ti nije to.. kada tada ces shvatiti da si bacio pare..

Van mreže theanimal

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 61
Odg: Kucna celicana :D