April 19, 2024, 04:55:14 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.090 poruka u 18.750 tema - 20.948 članova - Poslednji član: stefanl
X3MShop banner

Autor Tema: Skolioza-Početnik  (Pročitano 2770 puta)

Van mreže Bloke

  • Član
  • *
  • Poruke: 5
Skolioza-Početnik
« poslato: Jun 11, 2015, 08:15:53 posle podne »
Zdravo ljudi. Apsolutni sam početnik što se tiče bodibildinga, ali evo otprilike već mjesec dana sam svakodnevno na forumu i pokušavam što više da saznam prije nego što krenem da treniram ozbiljno. Prije 2 godine na sistematskom su mi rekli da imam skoliozu i od tada sam kičmu prilično dobro popravio odbojkom i plivanjem. Skolioza takođe uzrokuje i imbalans ramena ( jedno rame više podignuto od drugog), tako me zanima da li postoje neke konkretne vježbe za taj imbalans i da li bi vježbe tipa mrtvo dizanje i čučanj mogli naškoditi kičmi.Pozdrav

Van mreže Pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 8.538
Odg: Skolioza-Početnik
« Odgovor #1 poslato: Jun 11, 2015, 10:19:40 posle podne »