Oktobar 02, 2022, 11:33:38 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
418.188 poruka u 18.599 tema - 20.639 članova - Poslednji član: Zix6
X3MShop banner

Autor Tema: Moja ishrana  (Pročitano 1954 puta)

Van mreže Petar_Lud

  • Član
  • *
  • Poruke: 25
Moja ishrana
« poslato: Avgust 31, 2015, 11:50:23 pre podne »
Imam 17 godina,visok sam 184cm i trenutno tezak 76kg
Necu jos moc trenirat,jer prije 5 dana sam povrijedio stomacni misic ne znam na koji nacin pa mi doktor reko mirovanje 15-tak dana,tako da pocinjem opet oko 15. septrembra :D najgore mi je sto mi se ne jede sad,nemam volje ne znam ni sam zasto,al vraticemo izgubljeno  8)

Posto svaki dan idem ujutro u skolu,osim jednom kad imam praksu,al to ce se samo vrijeme promjenit obroci isti,to bi izgledalo ovako,ishrana za masu..

06:00 Palacnike 100g ovesnih,5 jaja,kakao za ukus

10:00 200g mesa,200g rize,kupus salata

15:00 200g mesa,100g rize,kupus salata

16:00 Trening

17:30 200g mesa,200g rize,kupus salata

19:00 ponekad 200g krompira

21:00 jogurt i malo kikirikija,razlog posni je preskup :D

umjesto ovo meso nekad ce bit riba ponekad zavisi ako upecam :D

Van mreže Цветко

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 928
Odg: Moja ishrana
« Odgovor #1 poslato: Avgust 31, 2015, 12:18:00 posle podne »
Odlicno, ali ako ne treniras smanji malo uh, a kada krenes da treniras dovoljno ce za pocetak biti 3-4g uh po kg, ovo je neka orijentacija samo, ne uzimaj zdravo za gotovo.

Ovaj krompir nema potrebe za njim, ali skrooz korektna ishrana! Samo uh da smanjis malo.

Posto je posni skup ja bih ti predlozio da ova tri obroka piletine smanjis na 150g i onda bi ti ostalo 150g za poslednji obrok.