Jun 27, 2019, 03:20:56 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
403.465 poruka u 17.728 tema - 19.586 članova - Poslednji član: crocop1312
X3MShop banner

Autor Tema: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.  (Pročitano 30527 puta)

Van mreže AcoBB

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 196
Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« poslato: Septembar 28, 2015, 02:34:58 posle podne »
Lijep pozdrav svima, zovem se Aleksandar i dolazim iz Hrvatske, 15 mi je godina.
 
Bodybuildingom se bavim otprilike oko godinu i 4 mjeseca, godinu dana ozbiljno, u pocetku, prvih par mjeseci je to vise manje bilo učenje i loša prehrana, tada sam odlučio čime ću se baviti u životu i bb sam jednostavno prihvatio kao nacin zivota. Načitan sam jako puno oko ovoga, i proveo preko 100 sati samo citanja o svemu,proucavanju i eksperimentiranju. U buducnosti imam velike planove sto se ovoga tice, i siguran sam da cu u tome uspjeti, samo nek Bog da zdravlja. Sad sam u masi, trenutna kilaza oko 74-75kg, visina 176cm. Dat ću vam primjer mog jednog dana prehrane na masi:

1. obrok (7:30): 100g zobenih pahuljica + 50g wheya + šaka kikirikija + 2 alpha mena (inace alpha men je prozivod myproteina, vitamini i minerali)
2. obrok: (10:30 - skola): 5 jaja - 3 cijela + salata
3. obrok: (13:00): 250g piletine + 150-200g rize + salata + omega3
4. obrok: (15:30): 150g piletine + riza + zlica maslinovog ulja
Prije treninga (16:35): 400mg kofeina ili myPre, ili no4aakg preworkout, kombiniram kako koji dan
Trening (17:00- 18:00) - Tokom treninga: 15g bcaa, PWM: 50G wheya + 15-20g glukoze + 7g kreatina + 5g bcaa
5. obrok (19:15): omlet 4 jaja kajgana sa posnim sirom + salata + riza / krumpir
6. obrok (22:00): 250g posnog sira + 50g kikirikija
Pred samo spavanje: 15g glutamina + 1tab cinka.

Tako otprilike izgleda moj jedan dan sto se toga tice. Od suplementacije koristim: Whey protein,bcaa,glutamin,caffeine,no4akkg, alpha men(vitamini i minerali),kreatin, cink i krom ponekad uzmem jos posebno.

Suplementaciju financiram svojim novcima, vecinu svojih novaca ulazem u nju, a sto se tice prehrane tu su roditelji, bas me i ne podrzavaju u ovome, ali to me ne interesira previse, dovoljno da mi hranu kupe. Najvise sam zahvalan svojoj baki, koja mi sprema sve obroke, i tu je za mene 0/24 i najveca podrska.

Sto se tice treninga, treniram 5 ili 6 puta tjedno, svaki dan radim jedno skupinu, jedino listove radim 3 puta tjedno.

Evo ispod slike moje trenutne forme u masi, slike otprilike prije 2 tjedna:
ALBUM - KLIKNI

Ukratko to bi bilo to, hvala svima koji pogledaju i slobodno komentirajte, raditi ću update ponekad teme i sl. Davno sam bio na ovom forumu pa sam se sad vratio. Ako bog da, za 2 godine cu se okusati po prvi put na bini. Lp.
« Poslednja izmena: Septembar 28, 2015, 02:39:00 posle podne AcoBB »
Instagram: Aco_1007

Van mreže Цветко

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 903
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #1 poslato: Septembar 28, 2015, 02:57:36 posle podne »
Ako sa 15 godina ovo prisutas i ovako izgledas stvarno ti svaka cast, respect!!

Napisi i kako ti trening izgleda :D

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.362
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #2 poslato: Septembar 28, 2015, 03:57:43 posle podne »
Ako sa 15 godina ovo prisutas i ovako izgledas stvarno ti svaka cast, respect!!

Napisi i kako ti trening izgleda :D

bravo

Van mreže AcoBB

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 196
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #3 poslato: Septembar 28, 2015, 04:44:38 posle podne »
Hvala vam puno, posvetio sam se ovom u potpunosti. Sto se tice treninga volim mjenjati, i kombinirati ali evo primjer proslog tjedna:

1. dan leđa/trapez: 1. Mrtvo dizanje (radim ga ugl. svaki drugi ili treci tjedan) 2 serije zagrijavanja, 4 radne serije x 6-8
                             2. T-bar row padajuce serije 4x otkaz/otkaz/otkaz, radio sam 80/70/55kg po padajucoj seriji.
                             3. Veslanje u pretklonu 4x12
                             4. Lat masina obrnutim hvatom povlacenje na prsa 4xotkaz
                             5. Veslanje sipkom (ramenima) za trapez u super setu sa bucicama 3x10/10

2. Ruke/listovi: 1. Skullcrusher 5x otkaz
              2. Triceps ekstenzija uzetom na sajli 4x padajuca 45/35/25/10kg
              3. Potisak prsa Z sipkom uskim hvatom: 4x otkaz
              4. Sjedeca triceps ekstenzija bucicom iza glave 3x8
              5. Stojeci biceps pregib Z sipkom + prazna olimp. sipka do otkaza 4x8/otkaz
              6. Stojeci biceps pregib sajlom 4x10
              7. Biceps pregib bucicama na scottovoj klupi 4xotkaz
              8. Listovi podizanje na prste na smith masini 5xOtkaz

3. Lagani kardio / Prsa / Trbuh: 1. Kardio na traci 15 minuta malo brzeg hodanja
                                                2. Dipsevi 4x otkaz
                                                3. Ravni bench press 4x10
                                                4. Kosi bench na smithu 4x8-10
                                                5. Potisak bucicama na kosoj klupi: 3x10
                                                6. Razvlacenje na crossu 4x18/16/14/12
                                                7. Trbuh kruzni sa 4 vjezbe 4 kruga, crunchevi, trbusnjaci na klupi, podizanje nogu u zrak, i podizanje nogu na dips spravi.

4. Noge (ovaj tjedan sam odradio nešto malo drugacije, jako dobar trening, i jedva hodam 5 dana kasnije): Kruzni trening, giga setovi: 6 vjezbi - 5 krugova: Krug izgleda ovako -  Cucanjx10, Nozna ekstenzija padajuca (50,40,30,10), Leg Press x10, izdrzaj na zidu 25 sekundi u sjedecem polozaju, Rumunjsko mrtvo x 10 i nozna fleksija x 10. Prešu sam radio svih 5 krugova sa 130kg, a cucanj 90kg. Poslije treninga sam i povratio, i ovo cu barem jednom mjesecno prakticirati, ovo je super stvar.

5. Ramena/Listovi: 1. Stojeci rameni potisak iza glave u super setu sa sjedecim ramenim potiskom iznad glave 5x10/otkaz.
                             2. Letenje bucicama u pretklonu 4x25
                             3. Arnoldov potisak: 4x10
                             4. Rameni potisak na smithu iza glave.
                             5. Listovi 5xotkaz na smithu podizanje na prste
6. Odmor
 
7. Kardio/Listovi: Kraci trening malo, 20 min na traci brzeg hoda + listovi 5xotkaz na smithu.

Oprostite na malo poduzem postu, tako je izgledao moj trening prosli tjedan, i izgleda u 90% slucajeva, za one koje zanima.

Btw. Zgibove ne radim, sad ne znam jel to greska, ali vidit cu da ih ubacim ponekad, i sto se tice treniranja, uvijek idem do otkaza.
« Poslednja izmena: Septembar 28, 2015, 04:46:53 posle podne AcoBB »
Instagram: Aco_1007

Van mreže Перун

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 222
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #4 poslato: Septembar 28, 2015, 04:48:28 posle podne »
Svaka cast!
Samo jakoo! ;)

I da, nemoj uvek da ides do otkaza. :)

Van mreže Bogdan99

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 198
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #5 poslato: Septembar 28, 2015, 06:24:13 posle podne »
Odlicno :)
Jel si 2000 godiste?

Van mreže Milenadiao

  • Lepotica
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.353
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #6 poslato: Septembar 28, 2015, 07:13:26 posle podne »
Čemu otkaz uvek?
suck it up, buttercup

Van mreže Стрелок

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 544
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #7 poslato: Septembar 28, 2015, 07:46:48 posle podne »
samo u zadnjoj seriji vežbe idi do otkaza... i ne moraš ni to toliko često

Van mreže vucko123

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #8 poslato: Septembar 30, 2015, 06:09:01 posle podne »
Kao sto su ti vec rekli ne radi uvek do otkaza.

Ubaci i zgibove u treningu ledja, jedna od najboljih vezbi.

Sve u svemu, odlicno, samo guraj!

Van mreže AcoBB

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 196
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 02, 2015, 02:12:38 posle podne »
Novi update leđa, 75.5kg, lean-bulk otprilike do 80 pa cu neko lagano rezanje pocetkom 1-2mj... Kcal ne brojim, radim po osjecaju, i ogledalu, pazim samo na unos proteina (3g/kg).

     
Instagram: Aco_1007

Van mreže Цветко

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 903
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 02, 2015, 04:06:45 posle podne »
Odlicno, odlicno!
Ako krenes da stagniras pojacaj jos malo hidrate, sto se tice proteina ne idi preko 3g po kg jer ti je i to puna kapa(15godina, natural uslovi)

Pozdrav.

Van mreže LeeVu

  • Flyweight Member
  • **
  • Poruke: 133
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 02, 2015, 05:09:28 posle podne »
Da nije mnogo 3g po kg ako nisi ON? Bolje drzi to na nekih 2-2,5 a pojacaj hidrate, a mozes i masti.

Van mreže Стрелок

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 544
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 02, 2015, 11:32:52 posle podne »
Da nije mnogo 3g po kg ako nisi ON? Bolje drzi to na nekih 2-2,5 a pojacaj hidrate, a mozes i masti.
zavisi od mnogo faktora...

Van mreže AcoBB

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 196
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 07, 2015, 04:22:14 posle podne »
Mali update nogu - trenutna kilaza oko 76kg:

   

@Ako smeta ovako slike velike radi preglednosti, ostavit cu samo linkove. :)

Danas jedan trening nogu ce ici ovako:

6 krugova: 1. Cucanj 90kg x 10, 2. Ekstenzija (45kg x 10, 30kg x 10, 20kg x 10 10kg x 10), 3. Leg Press 110kgx10, 4. Izdrzaj sjedeci na zidu 20-25 sec, 5. fleksija padajuca (30,20,10kg sa zadrzavanjem x10 svako). Izmedju vjezbi nema pauze, izmedju kruga, max 2 min.  ;) . Listove radim posebno, sa ramenima i rukama ugl.
« Poslednja izmena: Oktobar 07, 2015, 04:24:15 posle podne AcoBB »
Instagram: Aco_1007

Van mreže Цветко

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 903
Odg: Predstavljanje - Aleksandar - ishrana,suplementacija, trenutna forma.
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 07, 2015, 04:32:44 posle podne »
Bravo, samo napred!