Avgust 23, 2019, 06:44:03 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
404.797 poruka u 17.811 tema - 19.687 članova - Poslednji član: Milovanovic
X3MShop banner

Autor Tema: Uvod u kvalitetnu ishranu  (Pročitano 40338 puta)

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 8.096
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #15 poslato: Jul 03, 2016, 11:29:47 pre podne »
Ne znam sta da ti kazem. Pricano milion puta. Ako ti je lakse naci izgovor nego resenje onda ne zelis to nesto dovoljno.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže STOK

  • Član
  • *
  • Poruke: 32
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #16 poslato: Jul 03, 2016, 12:05:08 posle podne »
Pa dosao sam ovde da naucim ja ne vidim nikakve izgovore rekao sam da ne znam i dosao sam ovde da mi objasnite ne znam sta tu ima od izgovora
Svakog dana sve bolji!

Van mreže SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.920
  • Hammers and nails
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #17 poslato: Jul 03, 2016, 12:16:13 posle podne »
Pa dosao sam ovde da naucim ja ne vidim nikakve izgovore rekao sam da ne znam i dosao sam ovde da mi objasnite ne znam sta tu ima od izgovora

-Ne volim ovsene
-Ne mogu da ustajem ujutru da kuvam pirinac ja cu da jedem hleb
itd
itd da ne trazim :)

Moras prvo da raskrstis sa samim sobom sta hoces,sta ti je bitnije... :)

Van mreže STOK

  • Član
  • *
  • Poruke: 32
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #18 poslato: Jul 03, 2016, 12:28:53 posle podne »
To sto ne volim ovsene ti smatras izgovorom meni je to odvratno probao sam 2,3 puta i tera me na povracanje znam ja da su ovsene odlican izvor UH ali ja kad nesto ne mogu onda ne mogu, a pirican me ujutru mrzi pravit tacno a to je samo lenjost a i za pocetak ja ne mogu imati ishranu kao ti npr. to i sam znas ne mogu se ja ponasati kao ti a ja pola stvari ne znam ko ti ne pola i vise gleda sam cvetkovu ishranu i uporedjivo sa svojom nesto i nije mi jasno kako je uspeo da to sve stavi u 4 obroka da napiri toliko proteina ja sam sve radio ko u ovom upustvu i ne izadje mi ni 2000kcal dnevno a meni treba 3000kcal, nije problem sam cu napraviti sebi dal ce biti dobro ili ne stacu sam cu videti.
Svakog dana sve bolji!

Van mreže SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.920
  • Hammers and nails
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #19 poslato: Jul 03, 2016, 12:39:27 posle podne »
To sto ne volim ovsene ti smatras izgovorom meni je to odvratno probao sam 2,3 puta i tera me na povracanje znam ja da su ovsene odlican izvor UH ali ja kad nesto ne mogu onda ne mogu, a pirican me ujutru mrzi pravit tacno a to je samo lenjost a i za pocetak ja ne mogu imati ishranu kao ti npr. to i sam znas ne mogu se ja ponasati kao ti a ja pola stvari ne znam ko ti ne pola i vise gleda sam cvetkovu ishranu i uporedjivo sa svojom nesto i nije mi jasno kako je uspeo da to sve stavi u 4 obroka da napiri toliko proteina ja sam sve radio ko u ovom upustvu i ne izadje mi ni 2000kcal dnevno a meni treba 3000kcal, nije problem sam cu napraviti sebi dal ce biti dobro ili ne stacu sam cu videti.

Problem je sto trazis da svaki obrok bude drugaciji,i to te buni.
Ja od 5 do 6 obroka trenutno imam 3-4x meso i pirinac i 2xjaja,moras da shvatis da se ovde 2-3 namirnice vrte u krug kroz dan,kroz nedelju itditd.. :)

A ovo sto te mrzi,sto ne volis,to je sve lenjost i nemoj ni na sekund da pomislis da je bilo sta drugo.. :)

Van mreže LazarPopovic

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 192
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #20 poslato: Jul 03, 2016, 12:43:33 posle podne »
To sto ne volim ovsene ti smatras izgovorom meni je to odvratno probao sam 2,3 puta i tera me na povracanje znam ja da su ovsene odlican izvor UH ali ja kad nesto ne mogu onda ne mogu, a pirican me ujutru mrzi pravit tacno a to je samo lenjost a i za pocetak ja ne mogu imati ishranu kao ti npr. to i sam znas ne mogu se ja ponasati kao ti a ja pola stvari ne znam ko ti ne pola i vise gleda sam cvetkovu ishranu i uporedjivo sa svojom nesto i nije mi jasno kako je uspeo da to sve stavi u 4 obroka da napiri toliko proteina ja sam sve radio ko u ovom upustvu i ne izadje mi ni 2000kcal dnevno a meni treba 3000kcal, nije problem sam cu napraviti sebi dal ce biti dobro ili ne stacu sam cu videti.

Nisam se mijesao do sada al evo da probam da ti dam savjet.
Ne opterecuj se tim kalorijama,ako zelis da radis na misicnoj masi unosi 1,8-2 gr proteina,Uh probaj sa 3gr po kg pa povecavaj,masti drzi na 0,8gr po kg mada mozes i 1gr po kg.
Izvori proteina : meso,riba,jaja,whey,posni sirevi
Izvori Uh: pirinac,krompir,ovesene,moze i tijesto
Izvori masti: badem,orah,kikiriki moze al bolje ova prva dva,razna vrsta ulja (maslinovo po meni najbolje),omega3 u kapsulama

Eto sredi tako nesto,evo cu ti napisati sta u koji obrok okvirno
1. protein+masti
2. protein+uh
3.protein+uh
4.protein+uh
5.protein+masti

Ne opterecuj se kalorijama vec o ovome povedi racuna.

Van mreže SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.920
  • Hammers and nails
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #21 poslato: Jul 03, 2016, 12:52:15 posle podne »
To sto ne volim ovsene ti smatras izgovorom meni je to odvratno probao sam 2,3 puta i tera me na povracanje znam ja da su ovsene odlican izvor UH ali ja kad nesto ne mogu onda ne mogu, a pirican me ujutru mrzi pravit tacno a to je samo lenjost a i za pocetak ja ne mogu imati ishranu kao ti npr. to i sam znas ne mogu se ja ponasati kao ti a ja pola stvari ne znam ko ti ne pola i vise gleda sam cvetkovu ishranu i uporedjivo sa svojom nesto i nije mi jasno kako je uspeo da to sve stavi u 4 obroka da napiri toliko proteina ja sam sve radio ko u ovom upustvu i ne izadje mi ni 2000kcal dnevno a meni treba 3000kcal, nije problem sam cu napraviti sebi dal ce biti dobro ili ne stacu sam cu videti.

Nisam se mijesao do sada al evo da probam da ti dam savjet.
Ne opterecuj se tim kalorijama,ako zelis da radis na misicnoj masi unosi 1,8-2 gr proteina,Uh probaj sa 3gr po kg pa povecavaj,masti drzi na 0,8gr po kg mada mozes i 1gr po kg.
Izvori proteina : meso,riba,jaja,whey,posni sirevi
Izvori Uh: pirinac,krompir,ovesene,moze i tijesto
Izvori masti: badem,orah,kikiriki moze al bolje ova prva dva,razna vrsta ulja (maslinovo po meni najbolje),omega3 u kapsulama

Eto sredi tako nesto,evo cu ti napisati sta u koji obrok okvirno
1. protein+masti
2. protein+uh
3.protein+uh
4.protein+uh
5.protein+masti

Ne opterecuj se kalorijama vec o ovome povedi racuna.

Mora na samom pocetku da vodi racuna o kalorijama,koje ce naravno odma da pretoci u nutrijente,da bi znao koja kolicina ga tera u suficit,koja u deficit itditd.. :)

Van mreže LazarPopovic

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 192
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #22 poslato: Jul 03, 2016, 02:02:30 posle podne »
To sto ne volim ovsene ti smatras izgovorom meni je to odvratno probao sam 2,3 puta i tera me na povracanje znam ja da su ovsene odlican izvor UH ali ja kad nesto ne mogu onda ne mogu, a pirican me ujutru mrzi pravit tacno a to je samo lenjost a i za pocetak ja ne mogu imati ishranu kao ti npr. to i sam znas ne mogu se ja ponasati kao ti a ja pola stvari ne znam ko ti ne pola i vise gleda sam cvetkovu ishranu i uporedjivo sa svojom nesto i nije mi jasno kako je uspeo da to sve stavi u 4 obroka da napiri toliko proteina ja sam sve radio ko u ovom upustvu i ne izadje mi ni 2000kcal dnevno a meni treba 3000kcal, nije problem sam cu napraviti sebi dal ce biti dobro ili ne stacu sam cu videti.

Nisam se mijesao do sada al evo da probam da ti dam savjet.
Ne opterecuj se tim kalorijama,ako zelis da radis na misicnoj masi unosi 1,8-2 gr proteina,Uh probaj sa 3gr po kg pa povecavaj,masti drzi na 0,8gr po kg mada mozes i 1gr po kg.
Izvori proteina : meso,riba,jaja,whey,posni sirevi
Izvori Uh: pirinac,krompir,ovesene,moze i tijesto
Izvori masti: badem,orah,kikiriki moze al bolje ova prva dva,razna vrsta ulja (maslinovo po meni najbolje),omega3 u kapsulama

Eto sredi tako nesto,evo cu ti napisati sta u koji obrok okvirno
1. protein+masti
2. protein+uh
3.protein+uh
4.protein+uh
5.protein+masti

Ne opterecuj se kalorijama vec o ovome povedi racuna.

Mora na samom pocetku da vodi racuna o kalorijama,koje ce naravno odma da pretoci u nutrijente,da bi znao koja kolicina ga tera u suficit,koja u deficit itditd.. :)

Pa brate znas kako,od kad sam poceo da pratim forum citam savjete od iskusnijih koji govore za nas mladje (ovaj momak nema preko 20 kolko mi se cini mozda grijesim) bitno je da se ubode unos a da se puste kalorije za pocetak (on je pocetnik),siguran budi da ako ne racuna kalorije vec samo nutrijente on ce da nabija misicnu masu bez nekog sala,jer je takodje i ektomorf kako kaze.
Ja nikada racunao nisam kalorije vec samo nutrijente i za sebe zadovoljavajuce napredujem. :)

Van mreže SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.920
  • Hammers and nails
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #23 poslato: Jul 03, 2016, 02:40:05 posle podne »

Pa brate znas kako,od kad sam poceo da pratim forum citam savjete od iskusnijih koji govore za nas mladje (ovaj momak nema preko 20 kolko mi se cini mozda grijesim) bitno je da se ubode unos a da se puste kalorije za pocetak (on je pocetnik),siguran budi da ako ne racuna kalorije vec samo nutrijente on ce da nabija misicnu masu bez nekog sala,jer je takodje i ektomorf kako kaze.
Ja nikada racunao nisam kalorije vec samo nutrijente i za sebe zadovoljavajuce napredujem. :)

Nisam ja rekao da treba da pazi na ishranu u kalorijama,vec da za nekog ko nema apsolutnu predstavu koliko nutrijenata mu dovodi telo u koje stanje,treba da izracuna broj kalorija na osnovu kojih ce da odredi koliko kog nutrijenta treba da unese,i kad to zna,lako je posle ici 1gr/kg hidrata gore,ili 1gr masti dole itditd.. :)

Kapiras ? :)

Van mreže STOK

  • Član
  • *
  • Poruke: 32
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #24 poslato: Jul 03, 2016, 05:59:43 posle podne »
Vise sam razumeo Lazara nego sve ovde, vrv jer je malad ili tako nesto ili je imao slican problem, naravno niko se nije rodio naucen, sto Lazar kaze zanemari kalorije pa i ne znam bas o5 ja bih jeo onoliko koliko bih mogao pa za nekih mesec ili nzm povecao malo npr uh u taj i taj obrok i polako napredovao ne zelim ja sad odma da skocim na neki nivo ovo ono a i to je nemoguce, probacu nesto da sklopi, i sam znam da su ovsene bog i batina ali kupio sam 3 kese one dal bi od 250g ili tako nesto i pojeo sam ih na silu ali o5 nista, ali zar mi nije na pocetku dovoljno jeste beli hleb ja tu ne vidim neki problem na pocetku kasniej bi ja beli zamenio crnim a mozda i ovsene, mozda mi nesto padne na pamet da ubacim u ovsene pa da mi budu lepse.

U svakom slucaju hvala svima na pomoci znacilo mi je ovo, a sad odo sklopiti plan.
Svakog dana sve bolji!

Van mreže SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.920
  • Hammers and nails
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #25 poslato: Jul 03, 2016, 06:08:42 posle podne »
Druze,radi ti kako mislis,posto mlatimo ovde praznu slamu.. :)

Van mreže nebojsaprotic

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 157
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #26 poslato: Jul 03, 2016, 06:17:31 posle podne »
Ti si ko ove danasnje devojke ( bez namere da ikog uvredim) - hoces da se ka*as a neces da ti udje

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 8.096
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #27 poslato: Jul 03, 2016, 06:40:40 posle podne »
Ma kakve ovsene, ko je reko sta za ovsene. Jedi pirinac jedi krompir.
Tebe mrzi da spremas, da ti je skupo, lakse kupiti kikiriki i pojesti jbg.
Nece niko ni kuvati za tebe ni trenirati za tebe.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže STOK

  • Član
  • *
  • Poruke: 32
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #28 poslato: Jul 03, 2016, 06:44:07 posle podne »
jaja /
rice cakes 62din (100g)
pirinac 190din (1kg)
belo meso 650din (500g)
svinski but 400din (1kg)
tunjevina 100din (100g)
testenina 150din (500g)
oslic 400din (500g)
krompir 50din (1kg)

Jeli to to ? jesam sta zaboravio osim ovsenih kupio bih i sir mladi i to bih ovako jeo onda salate bih neke pravio uz poneki obrok npr sargarepu neku paradajz,kupus,luk itd. voce dnevno bar po jednu a kad idem na kupanje ponesem dve.

Ovo sam cisto stavio neke namirnice koje bih kupovao, sad ja bih konzumirao orase njih imam ovako jaja sam stavio precrtana jer imam i njih isto  tako da ih ne kupujem ponkad bih uzeo to mi je majka pravila uzmem teteninu i stavim sir izmrvljen dodam luka i to je to i ja stavim malo kecapa cisto radi lepseg ukusa.

E da i ovaj rice cakes to bih imao u kuci i kupio bih puter od kikirikija i to namazem i tako to bi mi kao neki dodatak bio pred trening da uzmem jos malo UH zbog energije ili tako nesto uglavno da imam u kuci. Kupovao bih i crni hleb to bi isto imao u kuci onko cisto da promenim mesto rice cakes ili nekad kad nemam pirinac uzeo bih taj cake.

zeznuo sam se napisao sam 500g kod pileceg filea treba 1kg meso bih stavio 100g odvojim i stavim u kesicu i stavim u zamrzivac.
« Poslednja izmena: Jul 03, 2016, 06:48:32 posle podne STOK »
Svakog dana sve bolji!

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 8.096
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Uvod u kvalitetnu ishranu
« Odgovor #29 poslato: Jul 03, 2016, 06:59:51 posle podne »
Kilo belog 450 din pirinac 100din 100 jaja 800 din. To su osnovne namirnice koje treba da te zanimaju. Ostalo su dodaci
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440