Decembar 13, 2017, 03:58:02 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
385.457 poruka u 16.749 tema - 18.631 članova - Poslednji član: Kobra00
X3MShop banner

Autor Tema: vakum  (Pročitano 4018 puta)

Van mreže markobg98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
vakum
« poslato: Septembar 14, 2016, 07:50:17 posle podne »
Koja je svrha vakuma? Osim sto daje estetski lepsi izgled i manji struk ?? ako ima vec ovakva tema delete :)

Na mreži pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.835
Odg: vakum
« Odgovor #1 poslato: Septembar 14, 2016, 08:16:55 posle podne »
nekada estetski pozing u bb u , nista vise...

Van mreže markobg98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: vakum
« Odgovor #2 poslato: Septembar 14, 2016, 08:30:33 posle podne »
koliko sam procitao cini mi se da je to najteza vezba za core?

Na mreži pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.835
Odg: vakum
« Odgovor #3 poslato: Septembar 14, 2016, 09:11:06 posle podne »
ma... core ti predstavljaju misici celog tela ne samo abdomena... kada kazu core , tj jezgro misli se na jacanje snage kopmaktnosti cele muskulature , kako bi ona funkcionisala dobro u celini , sada imas vezbe kao i u svemu sa vecim akcentom na neku misicnu partiju , recimo sklekovi sa pomeranjem i sa bucicama , gde se ubacuje rotacija ili veslanje iz tog stava daju veci akcenat na rameni pojas,scapule  i stabilnost istog(pored stabilnosti kicme , kukova itd) , ali da ti sada ispred ogledala stiskas stomak da ga lepis za kicmu... meni nije samo jasno kako pored tolikog materijala i na netu i ovde spucate uvek najbezveznije vezbe :) , evo ti najteza vezba za core: uzmi rusko zvono , neku solidnu kilazu i radi ustajanje iz lezeceg stava , znaci zvono moras sve vreme da drzis sa ispuzenom rukom vertikalno, pogledaj na yt , mrzi me da kopam, ruska zvona ili kettlebell, posle toga odradi 4 serije sklekova sa pomerajima posle svakog ponavljanja , dodaj tu rotacije iz kuka na sajlama , twister i za kraj swing sa ruskim zvonom , kao i prvu vezbu koji sam ti opisao detaljno i eto ti kompletan trening za core... fokusiraj treing za ledja na svim veslanjima i zgibovima kao i hipereksteniji za ledja... imas tu i jednorucno mrtvo dizanje, na jednoj nozi(ovo sve radis ili sa bucicama ili sa zvonom) itd... imas gomilu dobrih vezbi za core... roller..