Januar 16, 2017, 06:13:39 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
373.998 poruka u 16.030 tema - 18.077 članova - Poslednji član: bobo2016
X3MShop banner

Autor Tema: Trening (ledja)  (Pročitano 224 puta)

Van mreže Kimi12

  • Član
  • *
  • Poruke: 4
Trening (ledja)
« poslato: Januar 11, 2017, 06:39:20 posle podne »
Dobro vece svima. Zovem se Mihajlo (22) (visina oko 200cm, tezina oko 100kg) i pokusavam da dobijem na misicnoj masi. Teretanu sam krenuo pre godinu i po - dve, ali generalno jednu godinu idem ne racunajuci pauze. E ovako da predjem na stvar odmah. Zeleo bih da ocenite tj. da prokomentarisete ovaj moj trening za ledja.
Moja je ishrana katastrofa(ukoliko uporedim sa ishranama koje citam sa forumu) te je ne bih ovde spominjao, jasno mi je i uskoro je menjam.

E ovako ovo je moj trening za ledja u toku nedelje (jedan put nedeljno radim)

vesanje (obicno sednem dole pa vozi mali rukohvat do grudi) 4serije po 8 ponavljanja 60kg
jednorucno veslanje bucicom 4serije 8 ponavlanja 25kg
povalcenje na lat masini 3serije 8 ponavlanja 55kg
povlacenje na lat masini (uski rukohvat) 1-2 serije 8 ponavlanja 60kg


E sada, moje su tezine kostantne, i ne menjam ih u toku treninga, ali kad dodje sledeca nedelje ukoliko mogu da uradim to sto sam zacrtao 8 ponavljanja pokusam na primer za veslanje umesto 4x8 60kg da uradim 4x8 65. Da li je to dobro ili da li trebam na primer da krenem kad je u pitanju veslanje sa manjom tezinom pa da idem ka vecim u toku jednog treninga (veslanje navodim kao primer vezbu).

I sta mislite o split 5dana :
pon: ledja
uto: grudi
sreda: odmor
cet: ramena
pet: ruke
sub: noge

Pozdrav

Van mreže SlobodanS

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.961
  • LOVE IT,KILL IT
Odg: Trening (ledja)
« Odgovor #1 poslato: Januar 11, 2017, 07:09:25 posle podne »
Kilaze nisu bitne,bitno je da osetis misic,i da to radi kako treba...
8) Diet,workout plan - PM or santracslobodan7@gmail.com 8)

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 38.853
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: Trening (ledja)
« Odgovor #2 poslato: Januar 12, 2017, 06:27:33 pre podne »
Kilaze nisu bitne,bitno je da osetis misic,i da to radi kako treba...

BUM!!

Van mreže Kimi12

  • Član
  • *
  • Poruke: 4
Odg: Trening (ledja)
« Odgovor #3 poslato: Januar 12, 2017, 01:10:25 posle podne »
Vazi, razumem. Zahvaljujem

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 38.853
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: Trening (ledja)
« Odgovor #4 poslato: Januar 12, 2017, 02:15:11 posle podne »
Vazi, razumem. Zahvaljujem

ali sto samo ledja?
ako smatras da ti fale (sto je upitno),pa guras i masakriras ledja svakodnevno ili slicno,samo sam sebi cinis medvedju uslugu i guraz se u nazad

Van mreže Kimi12

  • Član
  • *
  • Poruke: 4
Odg: Trening (ledja)
« Odgovor #5 poslato: Januar 12, 2017, 07:42:18 posle podne »
Ne ne, nego sam ledja naveo kao primer posto su mi sve vezbe slicna ponavljanja. Ja radim svaku grupu misica jednom nedeljno kao dole sto sam naveo. Posto mi nije jasno to za vezbanje ono da li da radim sa konstantim tezinama taj trening pa sledeci put da povecam ukoliko uradim 8-12 ponavljanja u 4 serija ili da isti trening krenem sa lupam 40kg pa da 45-50-55 kg ali vidim sada Sloba kaze da to i nije toliko bitno, bitno da se dize gvozdje (bar ja koliko sam razumeo).


Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.709
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Trening (ledja)
« Odgovor #6 poslato: Januar 12, 2017, 07:59:24 posle podne »
Ne ne, nego sam ledja naveo kao primer posto su mi sve vezbe slicna ponavljanja. Ja radim svaku grupu misica jednom nedeljno kao dole sto sam naveo. Posto mi nije jasno to za vezbanje ono da li da radim sa konstantim tezinama taj trening pa sledeci put da povecam ukoliko uradim 8-12 ponavljanja u 4 serija ili da isti trening krenem sa lupam 40kg pa da 45-50-55 kg ali vidim sada Sloba kaze da to i nije toliko bitno, bitno da se dize gvozdje (bar ja koliko sam razumeo).
Ma uopste nisu bitne kilaze. Bar ne dok ne savladas maksimalno pravilnost pokreta i mind and muscle. Bitno je da konteakujes na to misici reaguju.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440