Mart 29, 2024, 06:09:47 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.040 poruka u 18.747 tema - 20.948 članova - Poslednji član: Pekiiii
X3MShop banner

Autor Tema: Plan za masu  (Pročitano 2214 puta)

Van mreže lazotodor

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Plan za masu
« poslato: Oktobar 03, 2017, 05:20:23 posle podne »
Cao zamaniju me vasa misljenja oko moje ishrane. Visina 183 87kg 20godina. Cilj je neki bulk i snaga jer iskreno ne vidim neku zelju da imam 10% masti i 80 kg sto je natural i onako teze ostvariti a nista impresivno sto se tice izgleda, sa aas to je druga prica, tako da zelim neku kilazu od 95 kg solidnih onako.
Posto sam student trudim se da imam finu ishranu kad vec ne jedem u menzi slicno mi izadje jeo zdravo ili pljeskavice u novcu naravno.
Ovako izgleda neka moja ishrana- https://imgur.com/mM6OQpU
Sam sto mi je vecera ovo belo meso a ovo snack mi je zadnji obrok pred spavanje
Ovo je nekih 2600kcal
Pored ovoga pijem posle treninga mericu proteina i dex to je jos nekih 200 kcal i uzimam daily formulu i sumece nesto kao gvodze plus vitamin c
To je nekih 2800 sa ovih bi krenuo pa video da li se kilaza manje mada ne verujem tek preko 3k bi trebalo
Tako da bi ubacio jos jedan obrok kasnije malo tunjevinu i pirinac to bi taman popunilo preko 3k kcal


Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.290
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Plan za masu
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 03, 2017, 05:34:47 posle podne »
Cao
pa npr kod racuna proteina, odmah iz UKUPNOG iznosa izbaci 40 koje ti je uracunao ovaj glupi program a dolaze iz UH

pa
Citat
mericu proteina i dex to je jos nekih 200 kcal

pa ovisi KOJI protein, posto kada konzumiras PROTEIN, onda treba da znas koliko ima gr B ,a nekoliko ima cal

itd