Oktobar 15, 2019, 04:42:01 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
406.051 poruka u 17.905 tema - 19.752 članova - Poslednji član: Iskraaaa
X3MShop banner

Autor Tema: Moja forma :D  (Pročitano 5419 puta)

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.653
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Moja forma :D
« Odgovor #15 poslato: Novembar 21, 2017, 05:49:34 pre podne »
Najverovatnije cu uzeti i glutamin i bcaa odvojeno ,nisam ih do sada kupovao i plan mi je da unosim dnevno 10 gr glutamina 5 gr pre i 5 posle i 20 gr Bcaa ,10 gr pre i 10gr posle treninga..pa da vidim koliko ce mi pomoci  :)

npr..

1+1 kg = https://www.ogistra-nutrition-shop.com/v2/specijalna-ponuda/595-ogistra-akcijski-paket-oporavak-izgradnja-misica.html

a licno U TOKU TRENINGA uzimam


https://www.ogistra-nutrition-shop.com/v2/bcaa-isoleucin-leucin-valin/82-x3m-bcaa-glutamin-600g.html

zbog sastava a onda zbog UKUSA cola!!!

Van mreže Axon_95

  • Član
  • *
  • Poruke: 30
Odg: Moja forma :D
« Odgovor #16 poslato: Februar 04, 2019, 05:51:14 posle podne »
Cao svima..posle duzeg vremena odlucio sam se da nastavim sa svojom ishranom.Treniralo se i jelo dobro ali nabacilo se malo vise masnoce.Trenutna kilaza je 91kg,danas je peti dan kako sam na rotacijama uh,krenuo sam sa 200-150-100-50-150-100-50,ono kako sam ja zamislio je da tako drzim narednih 2-3 nedelje,a da onda smanjim za 50 gr dnevni unos hidrata,znaci 4. i sedmi dan ubacicu 0.Za sada jos ne zelim da ubacujem kardio trening.
Trening izgleda ovako ponedeljak grudi,utorak ledja,sreda noge,cetvrtak odmor,petak ramena,subota ruke i nedelja odmor.
Ishrana prvog dana 5 jaja i 100 gr ovsenih,drugi obrok je 200 gr skuse i 100 gr ovsenih ,treci 200 gr piletine i 60 gr pirinca ,cetvrti obrok 200 gr piletine i 60 gr pirinca,peti obrok 200 gr posnog sira i saka oraha,kikirikija ili lesnika,posle treninga uzimam 30 gr wheya,a pre treninga i za vreme treninga po 5 gr BCAA,od ostale suplementacije cink,magnezijum,kalcijum i kompleks vitamina.Od danas i omega 3 3 kapsule dnevno.Posle rotiranja 2 meseca za kraj cu da odradim keto ili low carb,cilj je da spustim body fat sto nize ,a neki ovako prvi cilj je na oko 12-13%.Zanima me vase misljenje o ovome.  :D
Just strong!!! :D

Van mreže Sniper 74

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 870
  • Kucamo na vrata zaboravljenih asova
Odg: Moja forma :D
« Odgovor #17 poslato: Februar 04, 2019, 06:47:03 posle podne »
Burazer ako je forma slična formi iz 2017 samo cepaj, ono je bilo odlično tako da verujem da znaš šta ti telu prija.
Sniper 74 - Dejan
No tren, no fun.

Van mreže Axon_95

  • Član
  • *
  • Poruke: 30
Odg: Moja forma :D
« Odgovor #18 poslato: Februar 05, 2019, 10:42:30 posle podne »
Pa nije bas ista,sto se tice misicne mase ona jeste,ali ima malo vise masnoce,jedno 10 kg je visak sigurno
Just strong!!! :D

Van mreže Axon_95

  • Član
  • *
  • Poruke: 30
Odg: Moja forma :D
« Odgovor #19 poslato: Februar 28, 2019, 02:40:52 pre podne »
Imam jedno pitanje ,a tice se keto dijete,hteo bih na nju da predjem u skorije vreme posle vremena koje sam proveo na rotacijama.Zanima me da li je dobro ovako 20 gr UH,1.5 gr proteina po kg i 2 gr po kg masti.Da li da smanjujem malo unos masti,dizem malo proteine...Hvala  :D
Just strong!!! :D

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.113
Odg: Moja forma :D
« Odgovor #20 poslato: Februar 28, 2019, 05:53:57 pre podne »
Imam jedno pitanje ,a tice se keto dijete,hteo bih na nju da predjem u skorije vreme posle vremena koje sam proveo na rotacijama.Zanima me da li je dobro ovako 20 gr UH,1.5 gr proteina po kg i 2 gr po kg masti.Da li da smanjujem malo unos masti,dizem malo proteine...Hvala  :D
Ne verujem da ti to iko moze precizno reci. Ja bih gledao kako se osecam na toj keto dijeti. Ako se osecas umorno, iscrpljeno nemas snage za trening verovatno omer nutrijenata nije dibar. Pocni tako pa vidi kako ide?

Van mreže ixy

  • Lepotica
  • Lightweight Member
  • *****
  • Poruke: 296
  • Act like a lady, lift like a boss!
Odg: Moja forma :D
« Odgovor #21 poslato: Februar 28, 2019, 04:02:08 posle podne »
Daj sebi vremena i radi. Strpljenje i kontinuitet su najvažniji sastojci svake "dijete", plus dobre navike koje ne predstavljaju opterećenje, da ne bi posle nje, pogotovo posle keto dijete bilo jovo nanovo. Opusti se, treniraj, jedi (ne pizzu i snikers, nego june, svinju, kokoši - šta voliš i šta možeš da priuštiš) i uživaj u svemu tome.
You don't get the ass you want by sitting on it!