Avgust 17, 2018, 02:25:56 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
394.608 poruka u 17.187 tema - 19.152 članova - Poslednji član: SlavenVesic
X3MShop banner

Autor Tema: Kuperov test 3km-12min  (Pročitano 1518 puta)

Van mreže Ćuki98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Kuperov test 3km-12min
« poslato: Maj 22, 2018, 08:02:10 posle podne »
Pozdrav zna li neko koliko je vremena potrebno doći do ovog mog cilja od 3km za 12mim.Počeo sam od subote da trčim baš intenzivno a do 5.juna mi treba minimum 2400m za 12min.Da li je moguće to postići za tako kratko vreme?

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.877
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #1 poslato: Maj 22, 2018, 08:57:29 posle podne »
Al ce Blagoje da reseta. Prijemni za Policijsku akademiju?
Zavisi u kakvoj si kondiciji trenutno tj. kakva ti je polazna tacka. Da li kreces bas od nule, sto ne bi bilo dobro, ili si vec delimicno spreman?
Posto sam prosao kroz kuperov test vise puta mogu ti reci da je 3 km prilicno zahtevna stvar. Naravno, uvek imas momaka koji to istrce kao od sale ali ako govorimo o nekom prosecnom kandidatu treba stegnuti dupe.
Pogledaj po netu, imas raznih programa ali uglavnom stavi fokus malo na sprinteve.

Van mreže PinkPanter

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 155
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #2 poslato: Maj 22, 2018, 10:43:00 posle podne »
Sve zavisi od toga koliko si spreman vec sada.
Nije isto kretati od nule i kretati sa vec nekom spremom.

Van mreže Ćuki98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #3 poslato: Maj 23, 2018, 07:16:11 posle podne »
Al ce Blagoje da reseta. Prijemni za Policijsku akademiju?
Zavisi u kakvoj si kondiciji trenutno tj. kakva ti je polazna tacka. Da li kreces bas od nule, sto ne bi bilo dobro, ili si vec delimicno spreman?
Posto sam prosao kroz kuperov test vise puta mogu ti reci da je 3 km prilicno zahtevna stvar. Naravno, uvek imas momaka koji to istrce kao od sale ali ako govorimo o nekom prosecnom kandidatu treba stegnuti dupe.
Pogledaj po netu, imas raznih programa ali uglavnom stavi fokus malo na sprinteve.
nije za policijsku akademiju,već za školu policije,tj.kamenicu.nisam baš od nule trčao sam i pre ali jedino u teretani 15ak minuta pre i posle treninga.a na otvorenom sam krenuo danas tačno nedelju dana.

Van mreže Ćuki98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #4 poslato: Maj 23, 2018, 07:17:25 posle podne »
Sve zavisi od toga koliko si spreman vec sada.
Nije isto kretati od nule i kretati sa vec nekom spremom.
nije baš od nule,ali danas već nedelju dana kako trcim na otvorenom pre toga 15ak minuta pre teretane i posle

Van mreže Ćuki98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #5 poslato: Maj 23, 2018, 07:18:33 posle podne »
Kako sam krenuo u teretanu mnogo sam usporio pa sam je za sada batali dok ne prodjem te testove,posle i dalje nastavljam sa teretanom i trčanjem ali ne kao sada.

Van mreže Ćuki98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #6 poslato: Maj 23, 2018, 07:23:04 posle podne »
Pogledaj po netu, imas raznih programa ali uglavnom stavi fokus malo na sprinteve.
možes malo detaljnije da mi kažeš ako ne ovde onda na pp, tražio sam po netu ali svuda je tipa 5x800m prvi dan drugi dan 5km fartlek,.... moze malo detaljnije oko tih sprinteva šta i kako,ja sam od kako sam krenuo trčao jedan dan 2min trčanje 1minut šetnja ubrzana,drugi dan 3-5km laganim tempom odmaram malo ali to uglavnom ubrzani hod,pa sve u krug

Van mreže Ćuki98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #7 poslato: Maj 23, 2018, 07:26:42 posle podne »
Izvinite ako sam dosadan što sam toliko poruka poslao,zaboravio sam da kažem da trčim ujutru na prazan želudac, krenem negde oko 6h i trčim nekih 1h-1h15min a kada trčim 3-5km to idem uveče.sad pitanje da li je ovako dobro a ako nije kad je najbolje?

Na mreži SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.877
  • Hammers and nails
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #8 poslato: Maj 23, 2018, 11:46:53 posle podne »
Intervali su tu jako bitan faktor,odnosno primera radi 1min 90% od max sprinta,pa 15-30 sekundi lagano trcanje,pa opet i opet.

Ja sam prvi mislio da je za kuperov test bitno da mozes da istrcis sto vise,odnosno da je bitan predjeni put ali dosta ljudi me razuverilo i zapravo objasnilo da je najbitnije kako ti telo "podnosi" te intervale kad je jak tempo i kad je puls visoko.. :)


Btw srecno pa se mozda sretnemo tamo! :)

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.877
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #9 poslato: Maj 24, 2018, 06:05:10 pre podne »
Sve zavisi od pocetne spremnosti kandidata. Iz tog razloga treba poceti na vreme sa spremanjem.
Slobce, to sto ti kazes stoji jer sam i sam trcao dosta puta kupera i moras da 'organizujes trcanje' tj. da podelis kako ces i sta ces, kada ces jaci tempo, slabiji itd.
Pazi, tebi je krajni cilj sto vise predjenih kilometara e sada da li ces ti 10 minuta sedeti u nekom zbunu i za poslednja 2 minuta istrcati 3 km ( nerealan primer) ili ces izracunati koliko ti treba po krugu da bi zadovoljio neku kilometrazu to je vec na tebi.
Ono glavno sto hocu da kazem, ako nisi u dobroj kondiciji i maximalno spreman mozes da sedis do sutra i racunas i mozgas , kalkulises ako ces tebi posle par krugova dusa biti u nosu. Oni koji su u odlicnoj kondiciji mogu da kalkulisu, menjaju tempo trcanja jer znaju koliko imaju u rezervi i koliko mogu. I kod ovoga imas one koji odigraju neki fudbal nedeljno i istrce 3 km i one koji se ubiju od spremanja za 2700 m ali uglavnom trcanje se moze spremiti i to je to.

Van mreže Ćuki98

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Kuperov test 3km-12min
« Odgovor #10 poslato: Maj 24, 2018, 05:42:14 posle podne »
Intervali su tu jako bitan faktor,odnosno primera radi 1min 90% od max sprinta,pa 15-30 sekundi lagano trcanje,pa opet i opet.

Ja sam prvi mislio da je za kuperov test bitno da mozes da istrcis sto vise,odnosno da je bitan predjeni put ali dosta ljudi me razuverilo i zapravo objasnilo da je najbitnije kako ti telo "podnosi" te intervale kad je jak tempo i kad je puls visoko.. :)


Btw srecno pa se mozda sretnemo tamo! :)
hvala tako sam jutros i radio,samo nisam sprint 1min već 100m pa 30sec lagano trčanje oa opet sve u krug.Hvala,i ti si se kandidovao ili?ja sada 5.juna idem na testiranje možda se vidimo i tamo a ako ne sigurno ćemo ako prodjemo sve pa kada krenemo.neće da nad bude dosta pa da se ne sretnemo.