Decembar 11, 2018, 07:04:53 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
398.011 poruka u 17.386 tema - 19.399 članova - Poslednji član: kime90
X3MShop banner

Autor Tema: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES  (Pročitano 6629 puta)

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 42.603
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #75 poslato: Decembar 06, 2018, 02:43:02 posle podne »
Da bi balans belančevina postao pozitivan (imao smisla)  nakon treninga,  Leucin, mora biti konzumiran.

• Sinteza proteina je termin koji često vidite kada čitate članke koji se bave izgradnjom mišića. To jednostavno znači sintezu novih proteina skeletnih mišića poznatih kao hipertrofija mišića (rast) i to je proces kojim se naši mišići povećavaju i kojemu svi tezimo

• Izvor proteina sa najvišim sadržajem leucina je surutka, koja sadrži oko 10% leucina ili 10 grama na 100 g proteina.

• Ostali proteinski dodatci poput kazeina i soje sadrže manje leucina.

• Leucin je esencijalna aminokiselina, što znači da naša tela ne mogu da ga proizvedu i moramo ga dobiti iz drugih izvora.

• Leucin se naziva "glavnom" aminokiselinom a upravo zbog leucina, suplement BCAA-a, je suplement koji "radi" i koji ima siroku primenu kod sportista uglavnom zbog leucina.

• Poseduje oba svojstva smanjenja šećera u krvi (može osloboditi insulin iz pankreasa i može direktno stimulisati unos glukoze u ćeliju bez insulina), ali i suprotno (može inhibirati insulin stimulisano uzimanje glukoze).

• Dopunjavanje samo sa Leucinom ne bi rezultiralo optimalnim efektima, jer će druge AK iz BCAAi biti preferentno oksidovani i dovesti do disbalance koja ugrožava anabolizam.

• Povećanje unosa leucina ima više koristi. Obezbeđuje važan graditeljski blok za mišićne proteine, aktivira ključne događaje u kompleksnom procesu sinteze proteina, povećava gubitak težine, poboljšava sastav tela i koriguje metaboličke poremećaje kao što su povišeni nivo glukoze i holesterola.

• Povećanje nivoa Leucina može kompenzovati suboptimalnu dozu proteina surutke. Ali i dalje ćete dobiti isti stepen sinteze proteina.

• Uzimanje Leucina između obroka se podstiče na ubrzani oporavak i poboljšanu sintezu proteina.

• Yamamoto® Nutrition BCAA  8:1:1 sa pojacanim udelom LEUCINA i to Kyowa Quality farmacetuskih amino kiselina je nesto sa cime svoje telo castite na najbolji nacin: https://www.ogistra-nutrition-shop.com/bcaa-isoleucin-leucin-valin/813-bcaa-powder-300-grama.html

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 42.603
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #76 poslato: Decembar 07, 2018, 01:49:06 posle podne »
Sto god ste duze na dijeti i sto god vise cal unos smanjivate, nivo vašeg leptina će pasti. 👊

• Leptin je hormon pušten iz masnog tkiva koji igra ključnu ulogu u regulisanju gladi, unosa hrane i potrošnje energije.

• Kako nivo leptina pada, veće vaše želje postaju sve vece za namirnice koje ste jeli pre dijetei ili koje vam nikada nisu padale na pamet i primetite sledeće stvari:

* Smanjen metabolizam (procenat potrošnje kalorija)

* Smanjen testosteron (manje jutarnje drvo za muškarce) 😱

* Manje libida

* Manje energije tokom cijelog dana

* Razdražljivost i stres

* Smanjen hormon rasta

* Povećan kortizol

* Niža imunološka funkcija

Dodatni efekat je smanjenje glikogena u telu. Kako ograničavate unos ugljenih hidrata i kalorija, snabdevanje vašeg glikogena se smanjuje, a intenzitet vaše energije i treninga počinje da se smanjuje.

• Vaši mišići se "rastavljaju" i postaju mekši zbog smanjenja vode sa kojim se čuva vaš glikogen.💪

• Trening postaje katabolicki. Kada  smanjujee ugljene hidrate, povecavate mogucnost kataboličkhi efekat koje sigurno ne zelite.

• Čak iako pokušavate smanjiti procentualni procenat masti u telu, i dalje bih predložio Yamamoto® Nutrition GlycoBol® Performance  https://www.ogistra-nutrition-shop.com/uh-i-transportni-sistemi/832-glycobol-performance-700-gramayamamoto-nutrition.html.

 Ima NEVEROVATNU brzu brzinu pražnjenja želuca (za razliku od ostalih oblika secera, dekstroze, maltoa i slicno) ali bez šećera u krvi.🙂

To tacno znači da se kreće kroz GI ondecu po stopi od šećera poput ugljenika, ali utiče na nivo glukoze u krvi posto mu je bas taj GI sličan braon pirinaču.

• Unošenje gvožđa tokom treninga takođe otpušta koncentraciju kortizola kako tokom vežbanja, tako i do nekoliko sati posle toga.

• Ograničavajući kataboličke procese i očuvanjem oštećenja mišića , brže ćete se oporaviti i moći ćete sutrašnji trening odraditi bez problema.

• Pomoći će vam da obezbedite  gorivo za prolazak kroz te teške treninge, nešto što će biti teško napraviti kada ste kalorijskom deficitu i nižim unosima ugljenih hidrata.

Yamamoto Nutrition Yamamoto Research Team Stones #yamamotonutrition #yamamotoserbia #yamamotocroatia

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 42.603
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #77 poslato: Decembar 10, 2018, 12:42:50 posle podne »
Želite da skinete salo?

• Suprotno popularnom uverenju, većina vaših dnevnih kalorija ne odlazi od znojenja u teretani.

Spaljivanje kalorija se radi tako sto se UBRZA METABOLIZAM.

• Za većinu ljudi trening čini oko 20% dnevnog kcal unosa kojeg sagorite, ali može biti vise u teškim trening danima.

• Iako postoji samo jedan način unosa kalorija u vaše telo (njam -njam!), Postoji nekoliko načina da ih izbacite.

• Bazalna metabolička stopa (BMR) čini 60-70% dnevnog kcal-a kojeg trosite.

Bazalna stopa metabolizma je broj kalorija koje vaše telo treba da u stanju mirovanja podržava vitalne funkcije koje vas održavaju (disanje, digesttiju, filtriranje otpada).

Nekoliko stvari utiče na BMR:

• Veličina tela: Veće telo zaheva više kalorija u stanju mirovanja.

• Sastav tela: mišić je više metabolički aktivan od masti- ili misicav covek ima sposbonost vece potrosnje od debelog

• Starost: Vaš BMR je veći kada ste mlađi.

• Genetika: Neki ljudi su rođeni sa višim (ili nižim) BMR-om nego drugi. Vaši geni nisu nešto što možete rešiti.

• Hormoni: Dva glavna hormona (T3, T4) direktno odgovorni za funkcionisanje BMR dolaze iz tvoje štitaste žlezde.

• Ishrana: Dugotrajni restriktivni odnos prema unosu kal može smanjiti BMR. Dakle, ekstremna dijeta može zapravo raditi protiv vas.

• Termogeneza hrane je energija koja vam je potrebna za varenje i apsorpciju hrane. Od svih makrosa, proteini zahtevaju najviše rada za varenje.

20-30% kalorija iz proteina koji jedete koriste se za podršku varenju, 5-10% od ugljenih hidrata i 0-3% od masti.

• Vaša dijeta je i dalje najvažniji faktor u gubitku masti, a vaš princip treninga svakako ne treba zanemariti.

Yamamoto Nutrition Yamamoto Research Team Stones #yamamotonutrition #yamamotoserbia