Oktobar 20, 2018, 03:10:19 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
396.713 poruka u 17.303 tema - 19.356 članova - Poslednji član: Peacefull Hooligan
X3MShop banner

Autor Tema: Savjeti,korigovanje treninga,ishrane itd  (Pročitano 119 puta)

Van mreže Kreten

  • Član
  • *
  • Poruke: 1
Savjeti,korigovanje treninga,ishrane itd
« poslato: Septembar 22, 2018, 08:10:17 posle podne »
Pre svega pozdrav svima.Potrebni su mi neki savjeti oko korigovanje treninga ishrane i ostalih vezanih stvari.Imam 18 god visina 175+ trenutna kilaza74kg
Za pocetak kad sam krenuo(sredina januara) cilj mi je bio da skinem salo sa stomaka sto sam i uspeo sa 80ak kg na trenutnu radio sam klasican trening prsa/biceps ledja/triceps noge/ramena svaki 2dan
mada tad nisam imao blage veze o ishrani niti ista gladan na treningu ili ih cak izbegavao.
 
Negde od maja sam poceo intezivnije trenirati ledja/biceps prsa/ramena(potisak iza i letenja) i triceps sreda noge cet ruke i petak ramena/trapeziusi vikendom odmor ili biciklo
Naucio nesto malo o ishrani i uspeo.Sad posto je skola krenula nmg bas ni da postignem toliki borj treninga 3-4max a i imam u cilju nekoliko lepih kg da dobijem
Sto se tice ishrane nije problem 5-7 obroka kako kad pogotovo kad sam prva smjena kuvana jaja u skoli sendvic sa piletinom i banane dodjem kuci uvek je neko meso
nekad corbica supica itd pre treninga jedem ovsene pahuljice nekad u gradu i kafu(malu sa mlekom :D) posle treninga odmah bananu pa dok se istusiram posle pojedem  pilece belo i rizu kuci dodjem kuci pojedem
to meso s rucka ili tune
Kad sam druga slicno je samo pre treninga jedem neke rize ili makarona kad napravim :D  ali kad vikend dodje tu se zeznem odem na
neke pljeskavice,rostilji,cevapi tijesto :D mada manje obroka bude.
Inace hleb nikako nisam jeo,jer sam znao da sam pojedem citav hleb cak i drugog pola sad u zadnje vreme uzmem parce ili dva uz jaja.
Inetersuje me sad neki dobar trening da uklopim 3 mzd 4 dana.Jedne sedmice jedan tr druge sedmice drugi(inace to pre nisam radio,menjao ono kad mi klikne u glavi)
 
Tipa kao sto sam sad nesto zbrzao
SEDMICA prva
PON prsa/malo rame/triceps
Ravni bench 5x8-10 (pre tog par serija zagrijavanja)
Kosi bench 5x8-10
Propadanja 3x max
Razvlacenje na ravnom benchu 5x8-12
Krosover donji 4x10-12

Potisak iza I letenja zajedno  5x8-12 (pre tog par serija zagrijavanja)
Triceps potisak sa cela ili iza  I spaga 5x12 (pre tog par serija zagrijavanja)

UTO ledja/bicps
Veslanja u pretklonu (nekad obrnutim hvatom) 5x8-10
Sjedeca veslanje 5x8-10
Zgibovi 4x max (najcesce uski)
Povlacenja na sajli odozgo s razvlacenjem na grudima(ne znam kako se zove vezba :D radi se tako sto se sedne na pod malo navije nazad i povlaci se do grudi i razvuce se) 5x8-12
Lat ispred i iza I nekad obrnuti uski hvat 5x8-12
Biceps Ez I drop set hamer 5x12 (pre tog par serija zagrijavanja
Podlaktica 5x

SRI ili petak /noge/ramena
Cucanj 5x8-10 (pre tog par serija zagrijavanja)
Sut masina 5x8-10
Iskorak 5x8-12
zadnja loza ekstenzija 5x12
opruzanje sa blago savijenim kolenima(nesto kao mrtva dizanja)5x12

Military 5x8-12 (pre tog par serija zagrijavanja)
Opruzanje ispred sa bucicama 5x8-12
potisak sa bucicama ili na smith 4x12
Vucenje na sajli I letenje za zadnje rame 5x8-12
i trapeziusi

Cetvrtak
Ruke triceps potisak sa cela pa 10ak sec odmora pa potisak iza pa 10sec odmora uski bench 5x8-12
triceps na sajlama sa sipkom 5x8 i jos neku na sajli spaga kako kad
biceps kriva,bucice,skot klupa 5x8-12 i podlaktica 5xmax

SEDMICA druga
PON prsa/malo rame/biceps
Ravni bench 5x8-12 odma posle pullover 5x8-12 (pre tog par serija zagrijavanja)
Potisak sa bucicama na kosoj 5x8-12
krosover odozgo prema gore 4 il 5x10-12
razvlacenje na kosom benchu  5x8-12

Potisak iza letenje 5x8-12 (pre tog par serija zagrijavanja)
Biceps kriva 5x8-12 (pre tog par serija zagrijavanja)
biceps sa bucicama 5x12

UTO ledja/triceps
Siroko sjedece veslanje 5x8-12
Usko sjedece veslanje 5x8-12(ili Tbar)
Povlacenje na sajli odozgo usko na grudi(kleknem na kolena malo se navijem i povlacim do grudi i stegnem ledja) 5x8-12
Lat iza 5x8-10

Triceps potisak sa cela ili iza i na sajli  5x8-12 (pre tog par serija zagrijavanja)
Podlaktica 5xmax

SRI
Noge i ramena
noge bez iskoraka I opruzanja sa blago savijenim kolenima

Cetvrtak
ruke
triceps potisak iza 5x8-12 (pre tog par serija zagrijavanja)
triceps na sajli i sa spagom naizmenicno 5x8-12
biceps kriva i drop set hammer 5x8-12
podlaktica 5x-max

Dan za samo ruke cu mzd i izbaciti ubaciti dan odmora pa ono klasicno
pon sre pet ici ostalo odmarati. planiram sad da ubacim plivanje subotom sat satipo manje vise a biciklo ce cekati prolece :D
tu i tamo trcim kad igram basket u zadnjih par treninga sam ubacio i jedno stotinjak trbusnjaka cisto radi reda onako :D
To je sad nesto na brzinu pa ako ima neko dovoljno vremena i volje da procita malo.Podari neki savjet koriguje trening ishranu bilo sta
svaki savjet je dobro dosao a suplemente nisam uzimao jer se roditelji toga boje(posto u kraju bio neki lik koji je pre nekoliko god preminuo od srcanog 16godina
ili mzd vise je imao ne sjecam se a bavio se teretanom uzimao steroide  sta vec nmp koga god da pitam niko ne zna :D pa ono kad kazem nekom da idem u teretanu
odmah skoce pricaju mi da samo treba da jedem da nikako ne uzimam te `praskove`
kako je bio jedan momak pa umro itd itd pa kad skupim kesa i odlucim se na to moracu stekati po kuci kao drogu "D)
Vidjecu da okacim i neku slicicu trenutno sad posto pre teretane sam izbegavao da se slikam posto sam imao mrsave zgoljave ruke sise objesene a stomak pivski:D(inace tad sam i pio i malo nesto pusio
bio dijete debil).Unapred hvala svima.