Oktobar 14, 2019, 01:58:34 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
406.039 poruka u 17.904 tema - 19.752 članova - Poslednji član: Iskraaaa
X3MShop banner

Autor Tema: KAKO IZGRADITI MIŠIĆE A SKINUTI SALO  (Pročitano 266 puta)

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.652
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
KAKO IZGRADITI MIŠIĆE A SKINUTI SALO
« poslato: Jun 13, 2019, 02:50:45 posle podne »
NAJBRŽI PROGRAM ZA IZGRADNJU MIŠIĆA I SKIDANJE SALA
Kada sam unajmljen da sportistu, bodibildera ili glumca dovedem u životnu formu – da ostane bez vidljivih naslaga masti, uz izgradnju nekoliko kilograma mišića – primenjujem nekoliko metoda.
Ali, kada uz ovakav zahtev dođe i određeni vremenski rok, nema dileme – složene kombinacije! Sada ćemo suštinu složenih kombinacija podići na totalno drugi nivo.


SOVJETSKE SLOŽENE KOMBINACIJE  U BODIBILDINGU
Ukoliko ste se ranije sretali sa ovim terminom, sigurno niste čuli priču do kraja. Slobodno zaboravite na pređašnju predstavu koju ste o složenim kombinacijama imali: stajanje u mestu sa šipkom u rukama, izvođenje nekoliko različitih vežbi bez odmora, obično sa lakšim težinama.
Prave složene kombinacije potiču iz Sovjetskog saveza. Predstavljaju grupe različitih vežbi koje stimulišu istu mišićnu grupu. Sovjeti su koristili dve vežbe u svakoj kombinaciji, jednu za snagu, drugu za eksplozivnost. Primera radi: čučanj za snagu i čučanj sa skokom.
Danas, ovu metodu koristim sa svakim klijentom, u jednom periodu našeg treniranja. Složene kombinacije unapređuju snagu, brzinu, eksplozivnost, uz istovremeno nabacivanje novih kilograma.
Verziju složenih kombinacija koju ću vam izneti u ovom tekstu smatram za najbolju, kada govorimo o cilju koji je opisan u naslovu teksta.

MODIFIKACIJA:

Umesto ciljanja dve tačke (snage i brzine) ovom modifikacijom gađamo 5! Zato sam ih i nazvao ’’zvezdanim kombinacijama’’.
Svaka kombinacija se sastoji od 5 vežbi sličnog pokreta. Svih 5 se izvode jedna za drugom. Prva vežba je najteža za izvođenje uz spor pokret. Svaka sledeća je lakša u odnosu na prethodnu, omogućavajući tako postepeno ubrzavanje pokreta izvođenja.....


Ostatak teksta, procitajte ovde