Decembar 07, 2019, 10:24:26 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
406.818 poruka u 17.985 tema - 19.795 članova - Poslednji član: Intevi
X3MShop banner

Autor Tema: Savjet  (Pročitano 4711 puta)

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Savjet
« poslato: Avgust 16, 2019, 11:42:26 posle podne »
Prvi put u teretani slika i nakon godinu i pol treniranja cca bez pravilne ishrane bez suplemenata, tad sam vjerovo da mi b komplex daje masu  ;D haha
https://ibb.co/Hx5751y
https://ibb.co/nwCGpzY
https://ibb.co/w7wKnXv
Trenutno
https://ibb.co/y8xkWzf
https://ibb.co/B243cp9
https://ibb.co/cwY6wnW
86 kg trenutno sa dosta sala pogotovo grudi i stomak ko što se vidi, zadnji godinu i pol sam u Austriju doso i poco raditi poso Gipsera, Trockenbau ili na nasem suha gradnja, ko svaki baustelski poso je dosta fizicki tezak. Radim 10h na dan nedelja slobodan, planiram 3 treninga sedmicno ili ujutro prije posla oko 5 ili navevecer, to mi nije problem gym radi 0-24h.H
trebo bih savjeta oko ishrane i treninga, poceo sam od danas opet ici u teretanu htio bi ovo salo skinuti prvo kasnije opet nabaciti kila ali kvalitetni.
P. S. Već dobrih 1,5god ne treniram
« Poslednja izmena: Avgust 17, 2019, 12:13:42 pre podne Bosanac33 »

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #1 poslato: Septembar 11, 2019, 08:32:55 posle podne »
Čitao sam dosta po forumu iako nisam dobio nijedan odgovor, već evo mjesec dana idem u fitnes ponovo, hranim se kao na priloženim slikama, računo sam cca 3400 kcal, 160g proteina,430g ugljikohidrata i oko 130g masti unosim po danu, varira nije uvijek isto nekad je više malo nekad malo manje, ujutro 90% jedem Musli i dodam 30g wheya, ako me musli onda 160g tune, iako ujutro trebam unosit ugljikohidrate ali eto, oko 9 unesem još malo ugljikohidrata kroz bars jer 15 min puzu imam na poslu kasnije budem ubacio tu pravi obrok, u 12 uvijek jedem 250g riže sa slike + pileći file ili 160g tune + posni sir 100g. Oko 6 sam kući pojedem opet musli onda sejk creatin5gr  + bcaa 6gr, trening 1,5h dodjem kući dobro večeram riža + file ili riblji file, nakon 1h 40gr whey + velika kaska peanut butter 1 banana, uz sejk pojedem jos jednu bananu i popijem scitec nutrition pak (htio sam animal pak ali nije bilo na stanju). Molim iskusnije za savijet da poboljsam ishranu, 2 dana odmaram od teretane i to je to. Hvala

https://www.yogile.com/e4atg7xv9ny#21m

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.779
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Savjet
« Odgovor #2 poslato: Septembar 12, 2019, 05:26:51 pre podne »
Za cega sluzi ova ishrana sa ovioliko bezpotrbnih stvari
ti si racunao CAL a nisi racunao IZ cega su...super
isrhana, sve i da si na 1 gr hemije, opasno VISOK unos UH i prostih secera za nekog rekretivca koji je tek krenuo u teretanu

u svakom slucaju
sve ok
ali NIGD nisi ni rekao sta je cilj uopste ovooga svega

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #3 poslato: Septembar 12, 2019, 05:57:52 pre podne »
Za cega sluzi ova ishrana sa ovioliko bezpotrbnih stvari
ti si racunao CAL a nisi racunao IZ cega su...super
isrhana, sve i da si na 1 gr hemije, opasno VISOK unos UH i prostih secera za nekog rekretivca koji je tek krenuo u teretanu

u svakom slucaju
sve ok
ali NIGD nisi ni rekao sta je cilj uopste ovooga svega
Kalorije su sve iz koliko ja mislim dobre hrane, ne unosim kalorije iz McDonald's nego piletina, riba, voće, sejk, musli itd,, stvarno super ishrana ili si sarkastičan   ;D

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #4 poslato: Septembar 12, 2019, 05:59:59 pre podne »

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.114
Odg: Savjet
« Odgovor #5 poslato: Septembar 12, 2019, 07:10:32 pre podne »
Pa tebi bi jedini cilj trenutno trebalo da bude skidanje masnih naslaga.
Musli, bars, plazma, kikiriki puter..
430 grama ugljenih hidrata je za tebe previse.
Takodje, ne znamo koliko se trosis na poslu.
Sedi, citaj i napravi neki plan i ispisi ga po obrocima.
Sto manje pokusavas da eksperimentises sa hranom u ovoj fazi to bolje po tebe.

ps. Do momka sa slike ima dosta ali polako.

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #6 poslato: Septembar 12, 2019, 09:14:23 pre podne »
Pa tebi bi jedini cilj trenutno trebalo da bude skidanje masnih naslaga.
Musli, bars, plazma, kikiriki puter..
430 grama ugljenih hidrata je za tebe previse.
Takodje, ne znamo koliko se trosis na poslu.
Sedi, citaj i napravi neki plan i ispisi ga po obrocima.
Sto manje pokusavas da eksperimentises sa hranom u ovoj fazi to bolje po tebe.

ps. Do momka sa slike ima dosta ali polako.

Za poso me brate ne pitaj ful gas je znači cijeli dan, jedna plata ima 24kg, na dan ih dignem Boga pitaj koliko

Van mreže Oak

  • Bantamweight Member
  • ***
  • Poruke: 154
Odg: Savjet
« Odgovor #7 poslato: Septembar 12, 2019, 10:18:24 pre podne »
Ne pljujem nikoga, niti omalovazavam necije ambicije, ali na samom startu potavljati sebi ciljeve ovoga tipa je bar po meni malo nerealno. Ja fizicki ne mogu biti autoritet za savete, hvala Bogu ima na forumu vrhunskih strucnjaka. Ali eto, ja sam ostvario neki napredak postavljajuci sebi i ostvarujuci kratkorocne ciljeve. Da u startu pucas na ovakve bildere, meni to zvuci malo nerealno, a sto se mene tice, zelim ti svaki napredak u treningu i ostvarenju ciljeva. Edukacija je kljuc svega, evo na forumu ima sve o svemu, pa knjigu u sake, delijo.

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #8 poslato: Septembar 12, 2019, 12:25:40 posle podne »
Ne pljujem nikoga, niti omalovazavam necije ambicije, ali na samom startu potavljati sebi ciljeve ovoga tipa je bar po meni malo nerealno. Ja fizicki ne mogu biti autoritet za savete, hvala Bogu ima na forumu vrhunskih strucnjaka. Ali eto, ja sam ostvario neki napredak postavljajuci sebi i ostvarujuci kratkorocne ciljeve. Da u startu pucas na ovakve bildere, meni to zvuci malo nerealno, a sto se mene tice, zelim ti svaki napredak u treningu i ostvarenju ciljeva. Edukacija je kljuc svega, evo na forumu ima sve o svemu, pa knjigu u sake, delijo.
Razumijem te jarane ali zašto da ne? Jeli njemu Bog dao nešto što nama nije? Samo trud i ustrajanost, a i nisam stavio sliku Arnolda ebga  :D

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #9 poslato: Septembar 12, 2019, 12:30:11 posle podne »

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 8.440
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Savjet
« Odgovor #10 poslato: Septembar 12, 2019, 01:03:45 posle podne »
Ovaj momak je krupniji od arnolda.
Ono sto hoce da ti se kaze je da nisi ni priblizno svestan sta sve treba da se radi sa telom i uzima da bi dostigao ovaj izgled. Tako da ne daj sebi neke nerealne ciljeve, jer ti trebao veoma debeo dzep, ceo zivot da posvetis ovome tj 90% svog budnog dana, ne da ides da gipsaris po nemackoj 10h nego bukvalno ceo i onda kad sve to obezbedis opet treba jos 10x toliko.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #11 poslato: Septembar 12, 2019, 03:01:32 posle podne »
Ovaj momak je krupniji od arnolda.
Ono sto hoce da ti se kaze je da nisi ni priblizno svestan sta sve treba da se radi sa telom i uzima da bi dostigao ovaj izgled. Tako da ne daj sebi neke nerealne ciljeve, jer ti trebao veoma debeo dzep, ceo zivot da posvetis ovome tj 90% svog budnog dana, ne da ides da gipsaris po nemackoj 10h nego bukvalno ceo i onda kad sve to obezbedis opet treba jos 10x toliko.

Dobro možda se meni učinilo da je manji, nema veze nebitno, uglavnom trudiću se maximalno da budem sutra uvijek bolji od danas, pare su najmanji problem najveći je vrijeme, ali biće bolje

Van mreže chempa

  • Flyweight Member
  • **
  • Poruke: 147
Odg: Savjet
« Odgovor #12 poslato: Septembar 12, 2019, 09:46:56 posle podne »
https://www.yogile.com/0bf8zevrtwp#21m
Trenutna forma neka, 92kg

buraz nauči se da treniraš sve a ne samo grudi, moj savet.

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #13 poslato: Septembar 13, 2019, 05:32:17 pre podne »
https://www.yogile.com/0bf8zevrtwp#21m
Trenutna forma neka, 92kg

buraz nauči se da treniraš sve a ne samo grudi, moj savet.
Grudi smatram najslabijom tačkom svojom ali eto, a i jarane tek mjesec dana sam nazad u gymu, biće bolje dok se malo uhaviza što se u nas kaže  ;D

Van mreže Bosanac33

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Savjet
« Odgovor #14 poslato: Septembar 13, 2019, 08:35:08 posle podne »
https://www.yogile.com/gyakijwupre#41m

Nesumnjivo najljepša riža, akcija bila 1,32€ pa da se iskorosti  ;D