Septembar 21, 2020, 08:28:35 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
410.674 poruka u 18.241 tema - 20.054 članova - Poslednji član: laxxon
X3MShop banner

Autor Tema: Pitanja oko planova za trening  (Pročitano 27777 puta)

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.416
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #15 poslato: Oktobar 09, 2019, 07:08:37 pre podne »
zapni jako ledja, i ubaci rotacione pokrete pri izvodjenju vezbi, konkretno kod veslanja, pogotovo kod unilateralnih pokreta... ima da ti rastu podlaktice ko nenormalne, pogotovo kada vise neces moci da drzis sipku, kada pocne da ti kliza na vrhovima prstiju, to mozes da radis u na sajli menjajuci rucke  i na masini koja ima rotaciju u hvatljkui, a sa bucicama su bukvalno neogranicene mogucnosti, isto podlaktice se vise opterecuju u pronaciji(da ti dlanovi budu ka sipci, da ih ne vidis), tako da to kod  zgibova , veslanja obavezno radi, dlanove ka sebi koristis da bi vise aktivirao biceps, prednje rame itd oduzima se znacajni load sa sake i podlaktice... kada radis biceps ubaci reverse biceps curls,reverse plate curls sa plocom, mozes i sa ravnom sipkom a mozes i sa rotacijom opet unilateralno bucicama, kako bi pogodio brachioradialis (misic najvise zaduzen za masu podlaktice vizuelno), potom  izbegavaj gurtne, osim kada dodjes do bas bas jakih kilaza... mada i tada je pitanje koliko ce ti zaista trebati... zaista zavisi od treninga...
« Poslednja izmena: Oktobar 09, 2019, 07:10:21 pre podne pirat »

Van mreže Zak13

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 56
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #16 poslato: Oktobar 09, 2019, 04:20:36 posle podne »
Ne znam za vas,ali ja npr po podlakticama procenjujem koliko je ko jak u rukamaxD

Van mreže Luka Šćepanović

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.043
  • Son of Zeus
    • Instagram
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #17 poslato: Oktobar 09, 2019, 05:07:35 posle podne »
Ne znam za vas,ali ja npr po podlakticama procenjujem koliko je ko jak u rukamaxD

Moze al ne mora da znaci.
Meni Vidi Visi

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.416
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 09, 2019, 10:33:23 posle podne »
Podlaktice... Moglo je da bude i gore realno.. Jednom davno sam na jednom našem domaćem forumu naleteo na momke koji su opsednuti bildanjem penisa... Ali bez zezanja, oni su istraživali i proučavali sve moguće metode kako da uvećaju bobana... Dok im neko nije napisao nesto tipa, ljudi jeste vi normalni, vi na 20 strana pričate o tome kako da nabildujete penis...  Tema je bila za pisanje.... Od onih pumpi, preko indijskih tehnika vučenja one stvari prilikom ejakulacije do nošenja nekih tegova od po par kila nekoliko sati dnevno...  :D

Van mreže Luka Šćepanović

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.043
  • Son of Zeus
    • Instagram
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 09, 2019, 10:34:39 posle podne »
Koje su to tehnike? Pitam za druga... :D :D :D
Meni Vidi Visi

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.416
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #20 poslato: Oktobar 09, 2019, 10:37:08 posle podne »
Pa i ja sam nesto tada davno pretrazivao nešto skroz deseto, pa mi iskočilo ovo... Sa Nikki Benz u drugom prozoru  ;D

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 9.011
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #21 poslato: Oktobar 09, 2019, 11:25:26 posle podne »
Pa i ja sam nesto tada davno pretrazivao nešto skroz deseto, pa mi iskočilo ovo... Sa Nikki Benz u drugom prozoru  ;D
Hahahahahaha 😂😂
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Pandorm

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #22 poslato: Oktobar 10, 2019, 08:28:29 posle podne »
hvala na savetima hahahhaha

Van mreže Pandorm

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #23 poslato: Decembar 09, 2019, 08:32:01 posle podne »
cao nakon 2 meseca :D

Imam pitanje oko plana, trenutno radim push pull legs
dan 1: push
dan 2: pull
dan 3: legs
i tako ponavljam bez ikakvog odmora, procitao sam da je lose raditi ovo jer miscima da se oporave ali sam procitao i da ako unosim dovoljno kalorija da se misici optimalno opravljaju trebalo bi da se oporave za najvise 48 - 72h

ovo radim vec 2 meseca i nisam imao nikakve probleme / bolove

 da li da nastavim ili da menjam tj smanjim broj treninga?

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.332
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #24 poslato: Decembar 10, 2019, 05:43:15 pre podne »
cao nakon 2 meseca :D

Imam pitanje oko plana, trenutno radim push pull legs
dan 1: push
dan 2: pull
dan 3: legs
i tako ponavljam bez ikakvog odmora, procitao sam da je lose raditi ovo jer miscima da se oporave ali sam procitao i da ako unosim dovoljno kalorija da se misici optimalno opravljaju trebalo bi da se oporave za najvise 48 - 72h

ovo radim vec 2 meseca i nisam imao nikakve probleme / bolove

 da li da nastavim ili da menjam tj smanjim broj treninga?

pa moras odmor da imas..
moras da vidis i REZULTATE na osnovno njih donosis sta i kako dalje

Van mreže Pandorm

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #25 poslato: Jun 07, 2020, 09:01:36 posle podne »
cao nakon 2 meseca :D

Imam pitanje oko plana, trenutno radim push pull legs
dan 1: push
dan 2: pull
dan 3: legs
i tako ponavljam bez ikakvog odmora, procitao sam da je lose raditi ovo jer miscima da se oporave ali sam procitao i da ako unosim dovoljno kalorija da se misici optimalno opravljaju trebalo bi da se oporave za najvise 48 - 72h

ovo radim vec 2 meseca i nisam imao nikakve probleme / bolove

 da li da nastavim ili da menjam tj smanjim broj treninga?

pa moras odmor da imas..
moras da vidis i REZULTATE na osnovno njih donosis sta i kako dalje

Dodao sam jedan dan pauze,
ide 3 dana treninga pa jedan pauze
Jedem 3000-3400 kalorija dnevno jer se krecem oko 12000 koraka, dosao sam do 80kg pa me je karantin srusio nazad na 77 zbog lose ishrane
Za sad ide odlicno, snaga nije rasla dok nisam poceo da povecavam unos hidrata i unos kalorija i smanjujem masti do tipa 60g dnevno ali sad ide odlicno, svaki trening snaga raste i to mi daje motivaciju neku da nastavim. Ne znam da li je to previse hrane ali videcemo polako, negde oko 15% sam(sva 3 trbusnjaka su vidljiva) videcemo da li ce to da raste

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.332
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #26 poslato: Jun 08, 2020, 12:15:21 posle podne »
Citat
Jedem 3000-3400 kalorija dnevno jer se krecem oko 12000 koraka, dosao sam do 80kg pa me je karantin srusio nazad na 77 zbog lose ishrane
Za sad ide odlicno, snaga nije rasla dok nisam poceo da povecavam unos hidrata i unos kalorija i smanjujem masti do tipa 60g dnevno ali sad ide odlicno,

e jebiga.....

Van mreže Pandorm

  • Član
  • *
  • Poruke: 20
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #27 poslato: Jun 09, 2020, 01:13:17 posle podne »
Citat
Jedem 3000-3400 kalorija dnevno jer se krecem oko 12000 koraka, dosao sam do 80kg pa me je karantin srusio nazad na 77 zbog lose ishrane
Za sad ide odlicno, snaga nije rasla dok nisam poceo da povecavam unos hidrata i unos kalorija i smanjujem masti do tipa 60g dnevno ali sad ide odlicno,

e jebiga.....

Je l treba smanjivati pesacenje ili da cepam uz povecan unos kalorija?

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.332
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Pitanja oko planova za trening
« Odgovor #28 poslato: Jun 09, 2020, 01:19:15 posle podne »
Citat
Jedem 3000-3400 kalorija dnevno jer se krecem oko 12000 koraka, dosao sam do 80kg pa me je karantin srusio nazad na 77 zbog lose ishrane
Za sad ide odlicno, snaga nije rasla dok nisam poceo da povecavam unos hidrata i unos kalorija i smanjujem masti do tipa 60g dnevno ali sad ide odlicno,

e jebiga.....

Je l treba smanjivati pesacenje ili da cepam uz povecan unos kalorija?

treba da prestanes:

A da brojis cal pogtovo iz hrane koju ti jedes jer je to besmisleno
B da prestanes da brojis korake sa glupim aplikacijma
C da vise vremena provedes provedeci adekvatnu praksu u delu nego bistvo na intrenetu
D razno