Decembar 06, 2019, 12:31:57 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
406.805 poruka u 17.982 tema - 19.794 članova - Poslednji član: Kirko
X3MShop banner

Autor Tema: DEFINISANI ZA MESEC DANA  (Pročitano 642 puta)

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.776
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
DEFINISANI ZA MESEC DANA
« poslato: Oktobar 22, 2019, 02:52:59 posle podne »
Svaki sportista se suocava sa trenutkom istine koji je odlucujuci onda kada se ide za uspehom. Sto vise izgradnja tela napreduje, izuzetno smo svesni teskoce da se dostigne vrhunska forma za odredjeni takmicarski datum.


Ne morate biti takmicar u bodi-bildingu da biste razumeli poptrebu da svoje telo dovedete u red u kratkom vremenskom periodu: jedno obicno letovanje i izlazak na plazu bice dovoljan razlog da vas na to natera. Ako ste zapustili sebe, odjednom cete se naci u skripcu i zelecete da se izdefinisete, a da pritom ne izgubite tesko stecenu misicnu masu-a da to postignete na raspolaganju imate samo mesec dana.


Zato vam dajem jedan program u trajanju od 26 dana kojim cete maksimalno isposniti i istaci svoju muskulaturu...da bih vas uveo u ovu tehniku definisanja koja ima dve etape koristicu primer bodi-bildera na predtakmicarskoj dijeti sa niskim unosem masti koju cini dnevni unos od 350g ugljenih hidrata i 200g proteina. Neki od propisanih koraka ce se slediti ogranicen broj dana, dok je druge potrebno slediti kroz ceo plan.


PRVA ETAPA OD 1-OG DO 13-OG DANA
Od 1-5 dana: ubrzavanje gubitka masnih naslagaKorak 1: smanjite ugljene hidrate za 50%


Za naseg bodi-bildera, to bi znacilo smanjenje na 175g dnevno.Smanjenje unosa ugljenih hidrata dovodi do praznjenja glikogenskih depoa u misicima u jetri, sto zapravo stimulise telo da se sagoreva vise masti. Potrebno je da prodje dan ili dva da bi ovaj efekat zapoceo. Treceg dana ce vase telo uveliko masti kao gorivo. Ovaj korak pocinje prvog dana i traje do jedanaestog.


Korak 2: Povecajte unos proteina za 50%


Kada smanjite unos ugljenih hidrata, istovremeno morate da povecate unos proteina. U nasem primeru to bi znacilo povecanje na 300g dnevno od 1-5 dana. Smanjenje unosa ugljenih hidrata dovodi do toga da telo trosi vise masti i proteina kao gorivo. Unosom vece kolicine proteina nateracete telo da koristi taj izvor proteina kao gorivo umesto misicnih proteina.
 Konacni rezultat: gubitak masti i ocuvanje misica....

Nastavak teksta, procitajte OVDE