Decembar 15, 2019, 06:36:48 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
406.937 poruka u 18.000 tema - 19.804 članova - Poslednji član: Vladimir19982
X3MShop banner

Autor Tema: SIDANJE VIŠKA KILOGRAMA ILI OGRANIČENA DEFINICIJA ZA REKREATIVCE  (Pročitano 816 puta)

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.809
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
SIDANJE VIŠKA KILOGRAMA ILI OGRANIČENA DEFINICIJA ZA REKREATIVCE
« poslato: Oktobar 18, 2019, 03:26:56 posle podne »
Izgubiti masnocu nije lako. NA zalost, ne postoji jedan nacin na koji mozete okrenuti ucinak godinama ispijanog piva,prejedanja brzom hranom i koristenja masnih sosova. Medjutim, nasli smo 20 nacina kako da se zauvek oprostite od telesne masnoce.Veliki deo toga se odnosi na vasu rutinu dizanja tega i brige za srce-nemojte da prestajete sa tim. Ali, sada na kratko izlazimo iz teretane i odlazimo u vasu kuhinju da vam damo prakticne savete kako da procistite svoje prehrambene navike, a kao rezultat toga i svoje telo.

1. Promenite stil zivota

Kad pocinjete sa „programom“ gubljenja telesne masnoce mozda ste se vec unapred osudili na neuspeh.Svaki program predpostavlja i kraj programa a za mnoge ljude je to trenutak kada se vracaju svojim starim navikama.Ako zelite da izgubite masnoce i onda odrzite to stanje,napravite promene sa kojima mozete da zivite zauvek.Nemojte preterano da smanjujete unos kalorija i pronadjite program vezbanja koji za vas predstavlja adekvatan izazov,omogucuje napredovanje i nudi srazmernu raznolikost tako da ga se mozete pridrzavati godinama.

2. Pijte vise vode

Voda je sredstvo u kom se odvija vise celijskih aktivnosti ukljucujuci i transport i sagorevanje masti.Sem toga ako budte pili mnogo bezkaloricne vode osecacete se siti pa cete manje jesti.Svakog dana popijte bar 0,3dl vode na jedan kilogram telesne mase(to je tri litre za osobu tesku 100kilograma).Drzite na svom radnom stolu flasicu od pola litre vode.Napunite je bar pet puta dnevno i resena stvar.

3.Unosite manje kalorija nego sto ih sagorevate

Da biste saznali koliko kalorija dnevno sagorite izracunajte svoj RMR(Resting Metabolic Rate)-broj kalorija koje svakodnevno sagorite tokom rutinskih aktivnosti ne ukljucujuci formalno vezbanje-koristeci sledecu formulu:RMR=telesna tezina(u kalorijama) x 26.Zatim odredite koliko kalorija sagorevate vezbanjem-pola sata umerenog aerobika sagoreva oko 350 kalorija kod prosecnog muskarca,a pola sata dizanja tegova oko 200.Zbroj te RMR sa brojem kalorija koje sagorevate u teretani i dnevno uzimajte manje kalorija.

4.Smanjite ugljene hidrate koji sadrze mnogo skroba

Ako jedete previse hrane koja sadrzi puno skroba,kao sto je krompir,pirinac,testenina i hleb(posebno ako ih kedete u jednom obroku)vase telo ce dobijati vise energije i glikogena nego sto mu je potrebno pa ce svaki visak pretvoriti u masti.“Ne morate potpuno da prestanete da jedete te namirnice.“,kaze IFBB profi Mike Matarazzo.“Ali biste ih zaista trebali jesti sto manje kada pokusavate da skinete telesne masti.“Ogranicite ukupan broj porcija skrobne hrane na 3 do 5 porcija,jedna porcija je soljica testenine,pirindza ili seckanog krompira................

Nastavak teksta procitajte OVDE