April 25, 2024, 07:29:01 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.099 poruka u 18.751 tema - 20.949 članova - Poslednji član: JankoStev
X3MShop banner

Autor Tema: PUSH PULL LEGS trening  (Pročitano 6185 puta)

Van mreže nixsha

  • Član
  • *
  • Poruke: 4
PUSH PULL LEGS trening
« poslato: Novembar 29, 2019, 08:23:11 posle podne »
Pozdrav ljudi, planiram poceti trening PUSH PULL LEGS, namjeravam ga podijeliti 3 dana treninga pa 2 odmora, i sve tako, u treningu da bude naprimjer PUSH- 3 vjezbe 3 seta Grudi, 2 vjezbe 3 seta rame, 2-3 vjezbe 3 seta triceps, isto tako sa PULL danom, ledja-zadnje rame-biceps. LEG dan bi bio 4-5 vezbi po 3 seta.

Zanima me misljenje iskusnijih po ovom pitanju, nije da sam pocetnik, treniram vec par godina, upoznat sam sa dosta stvari, i da napomenem, na BULKING-u sam, 196 cm trenutno oko 102 kg, postavicu i sliku ukoliko bude potrebno, ali procenat masti nije visok, naime i misici su veoma vidljivi zbog prijasnjeg treninga. Na 3600-3800 kalorija sam. Bar sam racunao na neke kalkulatore koliko je potrebno za bulking sa ovim opisom.

Hvala ljudi unaprije, novi sam na forumu, nadam se da cemo se druziti

Van mreže King_Filip87

  • Flyweight Member
  • **
  • Poruke: 110
Odg: PUSH PULL LEGS trening
« Odgovor #1 poslato: Novembar 30, 2019, 01:03:04 posle podne »
Taj split je odlican sto se tice oporavka ali sa druge strane odredjene grupe koje radis u drugoj polovini treninga trpe jer si ih zamorio na pocetku. Naprimer rame I triceps su vec naceti posle grudi tako da ih nikad ne radis sa sto posto snage. Pogotovo ako radis teske setove na grudima. Isto vazi I za biceps posle ledja . 4 vezbe je nerealno kada radis noge. Pogotovo sto radis I listove sa butinama.  Sto se tice bulkinga ako ti se vide jasno trbusnjaci ne jedes dovoljno 😁😜 Salu na stranu, podizi postepeno kalorije naprimer iz hidrata I prati stanje, svakih deset dana vidis da li I koliko da dizes gore.