Mart 28, 2020, 11:59:36 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
408.460 poruka u 18.115 tema - 19.908 članova - Poslednji član: FedericoCastelluccio
X3MShop banner

Autor Tema: Plan ishrane za mršavljenje  (Pročitano 504 puta)

Van mreže Barisa

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Plan ishrane za mršavljenje
« poslato: Februar 24, 2020, 10:39:58 posle podne »
Dobro veče, moje poštovanje.

Sastavio sam plan ishrane po kojem se hranim od prošlog ponedeljka. Pre toga sam već oko 2-3 meseca potpuno izmenio ishranu (izbacio peciva, slatkiše, slaniše, sokove i trudio se da jedem što više zdravih namirnica). To vreme mi je bio period privikavanja na ovo što sam započeo od prošlog ponedeljka i hteo bih da proverim sa vama iskusnijima da li sam na dobrom putu.
Prvo da kažem da sam visok 183cm i težak 86kg. Imam 28 godina i sasvim solidan šlaufčić oko stomaka. Njega pre svega želim da se rešim. Takođe počeo sam i da treniram, 4x nedeljno vežbe snage u teretani.
Moja ishrana izgleda otprilike ovako:
Doručak oko 9 - 100g ovsenih (sa malo semenki suncokreta, lana, bundeve, suvog groždja) i 100-150ml mleka.
Međuobrok oko 12 - Voće
Ručak oko 16h - meso oko 250g (piletina, ćuretina ili junetina) + pirinač (ili krompir)+brokoli (ili crveni pasulj iz konzerve ili tako nešto)
Večera oko 8h- Tuna i pirinač (ili kukuruz šećerac) ili jaja i niskomasni sir

Prva dva obroka jedem na poslu, zato je ručak tek u 16h.
Ukupno unesem oko 1800-1900 kalorija.
Ono što sam pokušao da ispratim, cilj mi je bio da unesem oko 210g proteina, oko 240g UH i oko 40g masti. UH i masti postižem ali proteine ne baš. Njih unesem oko 120-140g.

Ono što me zanima da li me ovaj plan generalno vodi ka tome da izgubim stomak i steknem kakvu takvu mišićnu masu? Izvinjavam se na dužem postu, nadam se da ćete imati volje da ga pročitate i date savet.
« Poslednja izmena: Februar 24, 2020, 10:43:06 posle podne Barisa »

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.025
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Plan ishrane za mršavljenje
« Odgovor #1 poslato: Februar 25, 2020, 04:58:09 pre podne »
Pozdrav

Pitanje
Zasto bi i unosio 200gr B + na to sto "Imas" a imas veoma malo kada je misic u pitanju?

Isrhrana jeste bolja svakako od onoga sto si radio, i dovesti ce do rezultata, ali 1900 cal (opet brojanje cal) na 183 i 86 kg bez da si naveo koliko god imas je MALO i metabolic damage je veoma verovatan i kasnije ces imati problem.


Van mreže Barisa

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Plan ishrane za mršavljenje
« Odgovor #2 poslato: Februar 25, 2020, 01:00:09 posle podne »
Pedja, hvala na odgovoru. Zbog toga sam pre svega i pisao, jer zelim u startu da ispravim ono sto radim pogresno kako bih sprecio bilo kakve posledice koje kasnije mogu da me snadju.
Ako se pitanje odnosi na proteine za njih sam postavio granicu gledajuci neki video na yt gde lik kaze da je u procesu mrsavljenja potrebno uneti vise proteina (preporuka 2.3-2.8 po kg mase, ja sam za svoj plan uzeo minimalnu vrednost od 2.3g).
Koliko mislis da bih trebao da unosim kalorija u toku dana? Inace, napisao sam gore, 28 godina imam.

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.025
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Plan ishrane za mršavljenje
« Odgovor #3 poslato: Februar 25, 2020, 01:11:09 posle podne »
Pedja, hvala na odgovoru. Zbog toga sam pre svega i pisao, jer zelim u startu da ispravim ono sto radim pogresno kako bih sprecio bilo kakve posledice koje kasnije mogu da me snadju.
Ako se pitanje odnosi na proteine za njih sam postavio granicu gledajuci neki video na yt gde lik kaze da je u procesu mrsavljenja potrebno uneti vise proteina (preporuka 2.3-2.8 po kg mase, ja sam za svoj plan uzeo minimalnu vrednost od 2.3g).
Koliko mislis da bih trebao da unosim kalorija u toku dana? Inace, napisao sam gore, 28 godina imam.

Pozd ponovo.
Jedno pitanje, dodatno
Ti nisi procitao ni jednu jedinu recenicu sa ovog foruma, zar ne?

Pitam ovo zbog tvog postvljenog pitanja o calorijama...

Van mreže Barisa

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Plan ishrane za mršavljenje
« Odgovor #4 poslato: Februar 26, 2020, 10:43:53 posle podne »
Prelistao neke teme jesam, mozda sam pogresio sto nisam vise citao pa kasnije pisao, ali forum je ogroman, i potrebno je stvarno previse vremena da bi se iscitalo sve sto bi trebalo. Svakako forum listam kada god uhvatim vremena i skupljam informacije koje mislim da su mi bitne.
Ono sto me je zbunilo kada si napisao da mogu da ostetim metabolizam zbog kolicine kalorija posto preko nekih kalkulatora koje sam koristio da bih dosao do optimalnog unosa ispada da nisam mnogo ispod tog nekog preporucenog limita za kalorijski deficit. Kalkulator kaze da mi je potrebno 2733 kalorije da bih odrzavao tezinu, po njemu da bih gubio 0.5kg po nedelji treba da jedem ono 2200cal, a ja sam na nekih 200-300 ispod toga, pa sam zbog toga hteo da te pitam koliko mislis da bih trebao da unosim.
Znam da 1g proteina i 1g uh ima 4cal i da 1g masti ima 9g masti i tako sam izračunao koliko kojih kalorija treba da unosim.
Ako sam dobro zakljucio imas negativan stav prema brojanju kalorija, to zelim da radim prvih mesec dva jer mi pomaze da se disciplinujem i naucim koliko cega ima u raznim namirnicama, jednostavno pomaze mi da vodim evidenciju.

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 8.675
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Plan ishrane za mršavljenje
« Odgovor #5 poslato: Februar 26, 2020, 11:09:41 posle podne »
Kako ne razumete jednu osnovnu stvar.
Kad se kalorije broje hranu ne delis na makrose, jer 100gr rize ima 80grama ugljenih hidrata, sto izadje 320 kalorija a riza zapravo ima 350+ kalorija na 100grama.
Kako to?
Pa tako jer i biljni protein ima kalorije, al biljni protein je telu beskoristan jer nije u stanju da formira ceo AK lanac ma sta god vam na innternetu rekli, a kad protein ne moze da formira pun lanac on ne moze da pomogne u oporavku i izgradnji misica. Sta to znaci? To znaci da ti racunas te prazne kalorije, jer ako racunas kalorije moras da racunas sve, jer sve to spada u dnevni unos.
Dakle nisam ja protiv brojanja kalorija, ja sam protiv besmislica a to je brojanje kalorija.
Znam momka koji uklapa makrose tj broji kalorije, i jede burger svaki drugi treci dan, jer mu kaako kaze uklapa se u dnevni unos kalorija.
Pa izracunati broj kalorija iz bubrega ne moze ni onaj koji ga je pravio i pekao, jer znate koliko ima sastojaka u bubregu? Bar 20 a svaka od njih nosi odredjen broj kalorija, dakle jednacina sa prebroj nepoznatih.
Dakle ako ces da radis kako treba racunaj samo telu korisne stvari i drzi se toga.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.025
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Plan ishrane za mršavljenje
« Odgovor #6 poslato: Februar 27, 2020, 11:23:59 pre podne »
Prelistao neke teme jesam, mozda sam pogresio sto nisam vise citao pa kasnije pisao, ali forum je ogroman, i potrebno je stvarno previse vremena da bi se iscitalo sve sto bi trebalo. Svakako forum listam kada god uhvatim vremena i skupljam informacije koje mislim da su mi bitne.
Ono sto me je zbunilo kada si napisao da mogu da ostetim metabolizam zbog kolicine kalorija posto preko nekih kalkulatora koje sam koristio da bih dosao do optimalnog unosa ispada da nisam mnogo ispod tog nekog preporucenog limita za kalorijski deficit. Kalkulator kaze da mi je potrebno 2733 kalorije da bih odrzavao tezinu, po njemu da bih gubio 0.5kg po nedelji treba da jedem ono 2200cal, a ja sam na nekih 200-300 ispod toga, pa sam zbog toga hteo da te pitam koliko mislis da bih trebao da unosim.
Znam da 1g proteina i 1g uh ima 4cal i da 1g masti ima 9g masti i tako sam izračunao koliko kojih kalorija treba da unosim.
Ako sam dobro zakljucio imas negativan stav prema brojanju kalorija, to zelim da radim prvih mesec dva jer mi pomaze da se disciplinujem i naucim koliko cega ima u raznim namirnicama, jednostavno pomaze mi da vodim evidenciju.


hmmm...pretvara se u nesto sto svakako ne zelim, niti imam vremena
ali evo, da pokusas sam da resis

PREPORUCENI LIMIT ZA KAL DEFICIT!

Ko je preporucio taj limt bas za TEBE?
ako je to neko uradio bas za TEBE, koji je TACAN razlog tog odredjivanja limita i na osnovu CEGA?
Zasto mislis da je taj kalkulator BAS za tebe? Ili bas za MENE? ili bas za tvog komsiju? ili bas za tvog drugara? ...cek...pa on je za sve?? Ok - a kako taj UNIVERAZALNI kalkulator zna da li je tvoj metabilicki zamor mali, srednji, veliki?
Kako taj kalkulator zna ukakvom je stanju tvoj metabolizam uopste?
Kako taj kalkulator zna da li su tvoji hormoni u adekvatnoj sinergiji pa da jedan ne pravi haos, te i da koliko god ti rezao te tvoje kalorije po tom kalkulatrou nema rezulatat? Ili, ima prvih par ned, a posle prelazis u gladovanje, jer kalkulator je:

A- govno
B- smece
C- obican lazov

sta mi je ciniti- STEZI KAIZ i vezbaj vise.......nadam se da iz gore citanja mozes da predvidis gde te taj kalkulator na kraju vodi

elem.
Nisam ja protivnik brojanja kalorija, ali sam protivnik prodavanja muda pod bubrebe ljudima koji imaju problem kao ti. Izracunati BMR I TDEE danas moze i dete u 3 osnovne, ali to NIJE DOVLJNO, to nije PRECIZNO, i to nije ADEKVATNO iz svih gore navedenih razloga (a ima ih jos najmanje 20 pa da ne nabrajam)

PS
stevan je od konkretno, ali se bojim da ces smatrati da to nije dovoljno dobar odg.