Mart 28, 2024, 05:25:18 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.040 poruka u 18.747 tema - 20.945 članova - Poslednji član: Fredgor
X3MShop banner

Autor Tema: Problem sa mrsavljanjem,pomoc  (Pročitano 1420 puta)

Van mreže Micaa

  • Član
  • *
  • Poruke: 1
Problem sa mrsavljanjem,pomoc
« poslato: Jun 01, 2020, 01:24:57 posle podne »
Pozdrav za sve clanove foruma uz nadu da cete mi pomoci :)
Imam 31 godinu,185cm i 96kg.U prethodnim godinama moja kilaza je bila oko 90 sto mi i ok stoji.Trenirao sam amaterski u teretani i bio u ok formi.Tokom jeseni i zime sam nabacio otprilike 3kg sto je vec bilo problematicno da bi zatim dosla korona gde sam nabacio jos 4 kg tokom karantina.Kad sam pocetkom maja stao na vagu sok   :-[  Kako je ukinuto vandredno stanje za Djurdjevdan od sutra sam krenuo na trening i promenio totalno  ishranu.
Treniram 4x puta nedeljno sa tegovima(pon,utorak,cet,peta) i ubacim kardio 3x(na pocetku je to bilo 10-ak minuta a sada vec 20+minuta)
Sto se tice ishrane skoro svako jutro doruckujem jaja a miksam sa povrce,sir ili malo mesa.Rucak mi je uglavnom piletina a prilog promenljiv(povrce,salata ili neki uh kao sto je integralni pirinac).Vecera uglavnom riba sa povrcem ili salatom,nekada tunjevina.Posle treninga popijem whey a kao cetvrti obrok posni sir sa pola merice whey-a.U toku dana sacica badema.
Sto se pica tice pijem colu zero,1 do 2 limenke i vodu.U toku ovih 25 dana sam imao dva cheat obroka i par puta poslasticu ali u vidu sirove torte(bez dodatog secera)
Problem je u tome sto se tako hranim od 7-og maja i do danas skoro da nemam nikakve promene sto me uzasno demotivise,ukupno sam izgubio oko 1kg a struk mi se smanjio mozda za 1cm.
Ako se neko susretao sa slicnim problemom da se pridrzava ishrane a da je imao lose rezultate da mi pomogne gde gresim ili sta da promenim,hvala unapred.

Van mreže Pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 8.525