Oktobar 26, 2020, 09:55:23 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
411.086 poruka u 18.264 tema - 20.095 članova - Poslednji član: Horhe
X3MShop banner

Autor Tema: Savjeti za početnika- ultra skinny fat  (Pročitano 481 puta)

Van mreže Jale13

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Savjeti za početnika- ultra skinny fat
« poslato: Oktobar 06, 2020, 09:41:28 posle podne »
19godina, treniram 2 mjeseca
81kg(zadnji put mjereno prije 3 tjedna)
Visok 179cm
Vjerojatno oko 20posto bodyfat, trenutno radim 5x5 uz neki accessory work, u deficitu sam(jedem 1800kalorija)
Benchpress: 62.5kg 5x5
Veslanje u pretklonu: 57.5kg 5x5
Cucanj: 60kg 5x5
Veoma sam skinny fat(SLIKA U PRILOGU), zelio bih si dotjerat tijelo te vec sada prikupljam znanje na forumima i ne-bullshit videima na yt.
Zanima me optimalan trening za kalorijski deficit(isao bih do oko 10% bodyfat, pa krenuo u lagani bulk), te ako mozete navest bilo kakve savjete i kritike da napokon prodjem ovu brutalnu skinny fat fazu koja traje vec 4 godine, popracena losom ishranom te nepostojecim treningom?

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 9.076
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Savjeti za početnika- ultra skinny fat
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 06, 2020, 10:16:13 posle podne »
Trening ti je manje bitan sada, jer ovo je kriticno stanje, mnogo vise od 20% bfa nazalost i to je vecina koncetreisana oko stomaka, ostatak tela je mozda 20% al ovo oko stomaka je mnogo vise.
5x5 je trening snage a sad ne treba da se baziras na tome.
Napisi ishranu, od toga se krece ovde, verujem da treba to mnogo da se koriguje.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Jale13

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Savjeti za početnika- ultra skinny fat
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 06, 2020, 11:46:29 posle podne »
ishrana prije mjeseca je bila katastrofa, pa cu napisati kakva je unazad 2 mjeseca, nakon "poboljsanja".Ishrana unazad 2 mjeseca je takva da su smanjene kalorije(jedem oko 1800), a hrana nije pretjerano "zdrava". Primjeri dnevne ishrane bi bili : dorucak whey protein ,rucak punjeni pileci file i kupus ,vecera przena piletina.
dorucak kajgana, rucak lignje przene ili na žaru plus pomfri ili kuhani krumpir, vecera wehy protein i jabuka
dorucak jaja na oko, rucak kruh piletina rajcica i salata, vecera tuna i kruh. od vitamina pijem a,d,c,e ,zinc,thiamin,riboflavin,niacin. kakav nacin treninga mi sugestiras(shvacam da je itekako sporedno u mojoj prici, no volio bih raditi maksimalno ispravno)?

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 9.076
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Savjeti za početnika- ultra skinny fat
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 07, 2020, 12:59:01 pre podne »
Tako sam i mislio, veoma lose napravljen plan ishrane koji ce te dovesti do odredjenog napretka i tu sve staje, a ti i dalje pridajes treningu glavnu ulogu.
Dakle kad ti bude ishrana ovako: (primera radi dajem samo)
Obrok 1:
3 jajeta cela, 2 belanca, salata itd
obrok 2:
150gr piletina, 100gr riza, itd
Obrok 3:
....
Obrok 4:
,....
Obrok 5:po potrebi
-....
i tako budes vozio nekoliko meseci videces kako se zaista napreduje. Kad budes tacno znao sta jedes i koliko, a ne odoka da jedes 1800cal i da ti je to jedino merilo.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže Jale13

  • Član
  • *
  • Poruke: 3
Odg: Savjeti za početnika- ultra skinny fat
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 07, 2020, 09:27:35 pre podne »
Hvala na savjetu, pocinjem to sredivat danas.