April 18, 2021, 12:59:42 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
413.655 poruka u 18.375 tema - 20.254 članova - Poslednji član: Nele01
X3MShop banner

Autor Tema: Optimalan broj vježbi i serija za velike partije/odlazak sala pri povećanju mase  (Pročitano 1279 puta)

Van mreže Amcho

  • Član
  • *
  • Poruke: 10
Optimalan broj vježbi i serija za velike partije/odlazak sala pri povećanju mase
« poslato: Novembar 13, 2020, 04:09:49 posle podne »
Ova tema vjerujem da nije baš tabu i da je možda već pominjana na forumu, ali pošto se ne traži opširan odgovor, odlučio sam da pitam. Dakle, zanima me broj vježbi i optimalan broj serija za veće mišićne grupe (noge,grudi i leđa) za napredak kod naprednog rekreativca. Ja lično već nekih godinu i po radim sa 3 vježbe za leđa (neračunajući mrtvo dizanje), odnosno 4 za grudi, i primjećujem mnogo spor napredak (što je razumljivo kod naprednijeg naturalca), ali opet to ide dosta sporo, iako su i ishrana i trening na mjestu. Pa, vjerujem da je problem manjak vježbi ili serija u ovom slučaju za pomenute partije, koji mora biti veći, ali to bih naravno primijenio ukoliko neko od vas iskusnijih potvrdi, uz neki dodatan savjet ako postoji :). Takođe, ako neko zna, zanima me da li se salo pri povećanju mišićne i tjelesne mase najviše lijepi uz mišiće ili ide na mjestima koja imaju tendenciju kod određenog čovjeka za salo (uglavnom donji stomak, donja leđa ili dupe). Dakle, zanima me (iako je i to dosta individualno) đe ide VEĆINA sala, recimo kod ektomorfnog tipa građe, da li su to mišići koji se rade ili mjesta sa tendencijom za salo. Hvala :)

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 9.475
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Optimalan broj vježbi i serija za velike partije/odlazak sala pri povećanju mase
« Odgovor #1 poslato: Novembar 13, 2020, 05:18:19 posle podne »
Ja kad radim noge ne znam kako odvozim auto do kuce a posle me hvataju grcevi i to vece pijem bromazepam da zaspim od bolova a kad radim ramena ne mogu ruke da ppdignem vise od nivoa grudi ali zato onda odem kuci i pojedem 500gr junecih cevapa i 200gr sirove rize pa se i zasladim malo. Vezbe ne brojim, radim po 6 do 8 po partiji.
Salo ako se lepi prosto nesto ne radis dobro, voda ok, salo ne sme da se lepi.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Na mreži BOGISHA

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 515
  • Sve je to od loseg vina
Odg: Optimalan broj vježbi i serija za velike partije/odlazak sala pri povećanju mase
« Odgovor #2 poslato: Novembar 13, 2020, 05:35:51 posle podne »
Ja kad radim noge ne znam kako odvozim auto do kuce a posle me hvataju grcevi i to vece pijem bromazepam da zaspim od bolova a kad radim ramena ne mogu ruke da ppdignem vise od nivoa grudi ali zato onda odem kuci i pojedem 500gr junecih cevapa i 200gr sirove rize pa se i zasladim malo. Vezbe ne brojim, radim po 6 do 8 po partiji.
Salo ako se lepi prosto nesto ne radis dobro, voda ok, salo ne sme da se lepi.
X100 a jelte kolega koji bromdzi 1,5 ili 3 mg a mozda 6 tica?  ;Dhahaha

Na mreži Stevan Čerubdžić

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 9.475
  • HYPERTROPHY SPECIALIST
    • INSTAGRAM PROFIL
Odg: Optimalan broj vježbi i serija za velike partije/odlazak sala pri povećanju mase
« Odgovor #3 poslato: Novembar 13, 2020, 05:52:04 posle podne »
Pa imam ovaj od 3mg, nekad popijem pola nekad ceo. Pijem ga zbog gerba ponekad kad bas moram i posle legdaya.
-Fitness/Bodybuilding
-Licni/Online treninzi
-Plan/korigovanje ishrane/treninga za postizanje zeljenih rezultata
-Saveti dostupni 24/7
https://www.facebook.com/stevan.cerubdzic
https://www.instagram.com/i.am.ambition_/
-kontakt 0607354440

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.868
Odg: Optimalan broj vježbi i serija za velike partije/odlazak sala pri povećanju mase
« Odgovor #4 poslato: Novembar 13, 2020, 06:21:22 posle podne »
vrhunska stvar za zeludac ali ne treba prelaziti preko 3 mg, mozes da apneises celu noc...