April 19, 2021, 11:46:32 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
413.658 poruka u 18.375 tema - 20.257 članova - Poslednji član: ackodone
X3MShop banner

Autor Tema: Plan ishrane  (Pročitano 615 puta)

Van mreže mare12

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Plan ishrane
« poslato: Februar 11, 2021, 01:31:35 pre podne »
Pozdrav svima,

najpre da se zahvalim svima koji su ucestvovali u stvaranju ove "riznice" znanja. Neverovatna kolicina zlata vrednih informacija i saveta, pogotovo za ljude koji nisu u materiji.

Do sada je moja ishrana bila na principu "ono sto mama spremi", ali je doslo vreme da se to konacno promeni. U prethodnih par dana sam pretrazio forum i pokusao da iscitam sto veci broj tema kako bi upio sto vise znanja i korisnih informacija, pa sam na osnovu tih informacija i programa koji su pisali ostali clanovi sastavio plan ishrane sa cilje dodavanja misicne mase, ali kako prvi put ulazim u ove vode, verujem da ima mnogo prostora da se isti popravi i doradi. Rado cu poslusati predloge koje budete imali i potruditi se da ih primenim.

Najpre da napisem nesto o sebi, imam 20 godina, visok sam oko 190cm i trenutno sam na 80kg. Do ove godine sam se aktivno bavio kikboksom i uz to sam paralelno trenirao u teretani. Kako zbog fakulteta imam dosta manje slobodnog vremena u narednom periodu ce teretana biti primarna fizicka aktivnost.

Plan ishrane sa kojim sam poceo izgleda ovako:

Obrok 1: 5 jaja + 100g ovsenih pahuljica

Obrok 2: 150g pilece belo meso + 100g pirinac + zelena salata

Obrok 3: 150g svinjskog buta + 100g testenina (pirinac)

Obrok 4: 200g pilece belo meso + 150g pirinac + kupus salata

Obrok 5: konzerva tunjevine + 50g kikirikija

Za sada nisam u mogucnosti da obroke raspodelim na pre treninga i posle treninga, posto obaveze na fakultetu diktiraju raspored, pa samim tim i vreme treninga dosta varira tokom nedelje. Plan je da u narednom periodu kada to finansije budu dozvolile ukljucim i suplemente, prvenstveno whey.

Unapred se zahvaljujem na savetima :D


« Poslednja izmena: Februar 11, 2021, 01:33:13 pre podne mare12 »

Na mreži midzi

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 97
Odg: Plan ishrane
« Odgovor #1 poslato: Februar 11, 2021, 08:01:44 pre podne »
Pozdrav svima,

najpre da se zahvalim svima koji su ucestvovali u stvaranju ove "riznice" znanja. Neverovatna kolicina zlata vrednih informacija i saveta, pogotovo za ljude koji nisu u materiji.

Do sada je moja ishrana bila na principu "ono sto mama spremi", ali je doslo vreme da se to konacno promeni. U prethodnih par dana sam pretrazio forum i pokusao da iscitam sto veci broj tema kako bi upio sto vise znanja i korisnih informacija, pa sam na osnovu tih informacija i programa koji su pisali ostali clanovi sastavio plan ishrane sa cilje dodavanja misicne mase, ali kako prvi put ulazim u ove vode, verujem da ima mnogo prostora da se isti popravi i doradi. Rado cu poslusati predloge koje budete imali i potruditi se da ih primenim.

Najpre da napisem nesto o sebi, imam 20 godina, visok sam oko 190cm i trenutno sam na 80kg. Do ove godine sam se aktivno bavio kikboksom i uz to sam paralelno trenirao u teretani. Kako zbog fakulteta imam dosta manje slobodnog vremena u narednom periodu ce teretana biti primarna fizicka aktivnost.

Plan ishrane sa kojim sam poceo izgleda ovako:

Obrok 1: 5 jaja + 100g ovsenih pahuljica

Obrok 2: 150g pilece belo meso + 100g pirinac + zelena salata

Obrok 3: 150g svinjskog buta + 100g testenina (pirinac)

Obrok 4: 200g pilece belo meso + 150g pirinac + kupus salata

Obrok 5: konzerva tunjevine + 50g kikirikija

Za sada nisam u mogucnosti da obroke raspodelim na pre treninga i posle treninga, posto obaveze na fakultetu diktiraju raspored, pa samim tim i vreme treninga dosta varira tokom nedelje. Plan je da u narednom periodu kada to finansije budu dozvolile ukljucim i suplemente, prvenstveno whey.

Unapred se zahvaljujem na savetima :D
Pozdrav Mare. Mogao bi umesto svinjskog buta da ubacis juneci but ili taj obrok zameni ribom. A umesto konzervu tunjevine ubaci posni sir + orasasto.
Kada finansije dozvole uzmi whey a do tada ako mozes uzmi multivitamine, mg, cink, omega 3
« Poslednja izmena: Februar 11, 2021, 08:07:13 pre podne midzi »

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.703
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Plan ishrane
« Odgovor #2 poslato: Februar 11, 2021, 12:58:51 posle podne »
Citat
"ono sto mama spremi",

kaze se, ono kaj mi stara skuha  ;D

malo sale

u svakom slucaju, korketno za pocetak i nema sta da razmisljas osim da se pridrzavas
whey protein, gledaj da bude sto adekvatniji

Van mreže mare12

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Plan ishrane
« Odgovor #3 poslato: Februar 12, 2021, 10:12:11 pre podne »
@midzi

Hvala na odgovoru! Planirao sam da sir kao veceru ubacim u danima odmora. Vitamine cu svakako nabaviti sto pre :D

@pedja_petrovic

Pogledao sam ponudu na ogistrinom sajtu i ponuda je poprilicno bogata, a ja o proteinima ne znam gotovo nista. Zamolicu Vas da ukoliko mozete kada budete imali visak vremena predlozite neke koji su po vasem misljenju najadekvatniji. Hvala unapred!


Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.703
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Plan ishrane
« Odgovor #4 poslato: Februar 12, 2021, 10:25:05 pre podne »
Citat
@pedja_petrovic

Pogledao sam ponudu na ogistrinom sajtu i ponuda je poprilicno bogata, a ja o proteinima ne znam gotovo nista. Zamolicu Vas da ukoliko mozete kada budete imali visak vremena predlozite neke koji su po vasem misljenju najadekvatniji. Hvala unapred!

s obzirom na celokupnu pricu,tj sve napisano, iskrena i svaka preporuka je najprodavaniji protein u Srb, a svakako ne bez razloga

https://www.ogistra-nutrition-shop.com/90-proteina-izgradnja-misica/12-the-amino-whey-hydro.html

Van mreže mare12

  • Član
  • *
  • Poruke: 13
Odg: Plan ishrane
« Odgovor #5 poslato: Mart 01, 2021, 06:45:05 posle podne »
Jos jednom pozdrav za sve. Proslo je nesto vise od dve nedelje kako se pridrzavam ishrane, pa da javim rezultate i neke svoje prve utiske.

U prvih par dana sam se "mucio" da ispostujem sve sto treba pojesti tokom dana. Nisam imao naviku da jedem redovno i u tim kolicinama, ali vec sada tog problema nema. I dalje tu zaluta po koji kolac ili nesto od slanih grickalica, ali cu u narednom periodu raditi na tome da se to svede na minimum. Iskreno nisam ni ocekivao da cu uspeti od starta da se striktno pridrzavam svega i da pored toga ne ubacim po neki slatkis  ::). Definitivno nije najlaksi posao na svetu odvici se od mamine kuhinje.

U medjuvremenu sam nabavio i vagu, pa cu u narednom periodu, pored subjektivnog osecaja, i na taj nacin pratiti kako napredujem sa novim rezimom ishrane. Kako nisam imao tacan podatak o kilazu, uzecu kao polaznu tacku trenutni rezultat. Ono sto je verujem mnogo bitnije od brojeva je cinjenica da se dosta bolje osecam i tokom treninga i van treninga. Imam dosta vise energije, cak i spavam dosta bolje.

Imam jednu samo jednu malu nedoumicu, pa bih voleo da cujem i vase misljenje na tu temu. Preferiram jako zacinjenu i slanu hranu. Igra li taj delic slagalice bitnu ulogu u ovom procesu? Naravno kod rekreativaca, posto verujem da se u profesionalnim vodama pazi apsolutno sve :D Hvala unapred na odgovoru!

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 6.868
Odg: Plan ishrane
« Odgovor #6 poslato: Mart 01, 2021, 07:07:57 posle podne »
pretpostavljam da pricas o skidanju kila... Ali da, kada izbacis te grickalice i medju snekove, tada nastaje kriza :) tu ti proteinski sejk igra jako bitnu ulogu verovali ili ne(zamena za obrok), i jbg ako imas vremena da spremas te neke proteinske kolace, casein i slicno... nesto sto ce zadovoljiti psihu, a da ne bude uopste ili delimicno stetno... znaci genralno tako haoticno iritiranje insulina tim snekovima mnogo koci proces... punjenje glikogena je ok, ako ti treba i kada treba ali ovo ne...

soli i zacinin za nas ne igraju nikakvu bitnu ulogu...  gledaj neki normalan unos soli, so je bitna, pogotovo ako jako treniras

Na mreži midzi

  • Minimumweight Member
  • **
  • Poruke: 97
Odg: Plan ishrane
« Odgovor #7 poslato: Mart 02, 2021, 03:33:50 posle podne »
pretpostavljam da pricas o skidanju kila... Ali da, kada izbacis te grickalice i medju snekove, tada nastaje kriza :) tu ti proteinski sejk igra jako bitnu ulogu verovali ili ne(zamena za obrok), i jbg ako imas vremena da spremas te neke proteinske kolace, casein i slicno... nesto sto ce zadovoljiti psihu, a da ne bude uopste ili delimicno stetno... znaci genralno tako haoticno iritiranje insulina tim snekovima mnogo koci proces... punjenje glikogena je ok, ako ti treba i kada treba ali ovo ne...

soli i zacinin za nas ne igraju nikakvu bitnu ulogu...  gledaj neki normalan unos soli, so je bitna, pogotovo ako jako treniras
Slazem se sa tobom Piratski. Samo treba biti kreativan sto se tice hrane i ne mora biti cak ni delimicno stetno.
Od ovsenih moze da napravi razne kase kako slatke tako i slane, palacinke
Od pirinca moze da ispadne griz, brasno pa recimo palacinke, skuva pirinac pa u blender i doda cimet ili kakao
Umesto tunjevine moze da ubaci posni sir + kikiriki/badem puter da smiksa pa kao sladoled. Sve vec to ima u ishrani samo treba biti kreativan 😁
Jos jedan savet skuvaj 1l caj recimo nana/menta/kamilica svejedno pa u tom caju skuvaj pirinac
A za zacine. Zacin kao zacin sve ok u normalnim kolicinama
« Poslednja izmena: Mart 02, 2021, 03:36:32 posle podne midzi »