Oktobar 03, 2022, 12:11:47 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
418.188 poruka u 18.599 tema - 20.639 članova - Poslednji član: Zix6
X3MShop banner

Autor Tema: Primjer moje prehrane, potreban savjet  (Pročitano 1049 puta)

Van mreže Code01

  • Član
  • *
  • Poruke: 15
Primjer moje prehrane, potreban savjet
« poslato: Februar 28, 2022, 12:32:40 pre podne »
Što bi još mogao izbalansirati u ovoj prehrani:

1. Obrok
- cca 80gr zobenih + mjerica Scitec (ponekad Optimum) wheya ALC + Omega + Scitec Daily One mulivitamin i mineral

Prije treninga (oko 10h) glutamine, creatine, Arginine te ponekad coffeein od 100mg (inače ne pijem kavu pa mi je i tih 100mg coffeeina dovoljno)

2. Obrok Nakon treninga
- mjerica Scitec Wheya, dekstroza, glutamin i creatin
Znam da se sada preporuča uzimanje creatina bez faze punjenja pa sam ja za prvih par dana napravio kombinaciju s 10gr creatina i nakon toga uzimati samo jednu dozu od cca 5-6mg prije treninga .

3. Obrok

Piletina (oko 100gr) u kombinaciji s rižom (oko 60-70 grama)
Nekada umjesto piletine ubacim pačja prsa, noja, lososa te umjesto riže nekada stavim kuhani batat ili eventualno krumpir.

4. Obrok

Piletina cca 100gr uz malo kruha

5. Obrok

-najčešće posni sir i tuna u ocijeđenom prirodnom soku. Sve to pomiješam i dobijem super obrok

6. Obrok

- tu najčešće jedem samo posni sir i pojedem malo indijskih oraščić.

Sat vremena nakon toga pijem prije spavanje glutamin, omegu, zinz, arginine i  nekada popijem jednu mjericu Sciteca Whey Pro prije spavanja. Nemam sada casein pa bar da whey popijem.

Znam si još npr ubaciti u kombinaciju popodne grčki jogurt s npr borovnicama ili malo malina.

Van mreže vagabundo1

  • Član
  • *
  • Poruke: 22
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #1 poslato: Februar 28, 2022, 12:59:28 posle podne »
Sta bi mogao da izmenis zavisi od onoga sta ti je cilj. Ono sto mogu da ti kazem je da je ovo dosta malo hrane, cak i da si na definiciji. Proteine treba podici u svakom slucaju, osim ako nemas 60kg. Hidrate i masti takodje. Ako si na definiciji, trebao si da krenes sa nekim manjim deficitom. Pisem napamet, ispisi nesto malo vise o sebi i sta bi zeleo da postignes ;)

Van mreže Code01

  • Član
  • *
  • Poruke: 15
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #2 poslato: Februar 28, 2022, 01:15:57 posle podne »
Sta bi mogao da izmenis zavisi od onoga sta ti je cilj. Ono sto mogu da ti kazem je da je ovo dosta malo hrane, cak i da si na definiciji. Proteine treba podici u svakom slucaju, osim ako nemas 60kg. Hidrate i masti takodje. Ako si na definiciji, trebao si da krenes sa nekim manjim deficitom. Pisem napamet, ispisi nesto malo vise o sebi i sta bi zeleo da postignes ;)

Trenutno bi volio dobiti malo mase sa što manje masti.
Tek sam prije malo više od mjesec dana počeo opet trenirati u teretani.
Prije sam dosta proveo vremena u teretani, nakon toga sam se godinama bavio biciklizmom i sada sam opet krenuo u teretanu.
177cm, 74 kg i polako u četrdesetima. :)
Sada baš gledam gramažu piletine i po obroku pojedem cca 150 grama.
Da podebljam ugljikohidrate i još proteine?

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 7.847
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #3 poslato: Februar 28, 2022, 01:30:48 posle podne »
Izracunaj tacno makrose, hleb + pirinac? Cilj ?  ;D MAD MAX
"Šljokenzi šljivoviski na iskap, jes aj šljok"

Van mreže Code01

  • Član
  • *
  • Poruke: 15
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #4 poslato: Februar 28, 2022, 02:01:13 posle podne »
1. Obrok

22 grama proteina, 50 grama ugljikohidrata

2. Obrok

22 grama proteina, 40 grama ugljikohidrata (dekstroza)

3. Obrok

39 grama proteina, 65 grama ugljikohidrata

4. Obrok

39 grama proteina i moram točno izvagati koliko uz to pojedem kruha

5. Obrok

34 grama proteina i kruh

6. Obrok

12 grama proteina i moram još točno vidjeti koliko je to grama indijskih oraščića što pojedem.

To bi bilo oko 166 grama proteina, 155 grama ugljikohidrata (nisam računao kruh pošto nisam siguran koliko točno ga pojedem) i trebao bi još izračunati masti.
Nisam računao grčki jogurt i voće pošto ga ne jedem svaki dan pa ne znam što bi tu napisao, no kada jedem to je još cca 100 grama grčkog + cca 100 grama voća tipa borovnice, maline i sl
Ovaj peti obrok mi nije uvijek isti, većinom jedem ovakvo kako je napisao ili umjesto toga pojedem pet bjelanjaka i dva žumanjka ili si napravim palačinke od zobenih, tri bjelanjka i 30 grama whey.

Hehe, da, MadMax :) :)
« Poslednja izmena: Februar 28, 2022, 02:05:02 posle podne Code01 »

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 7.847
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #5 poslato: Februar 28, 2022, 02:13:35 posle podne »
za rast ti treba vise uh, s obzirom na godine, moze to da ide, ali pazi da se ne pocnes mastiti, ne bih se oslanjao na hleb nikako, to je lose, pocni sa 240 g uh pa vidi kako ide, ako ne dolaze kvalitetni obimi to ti je sto ti je,
trening mora da bude adekvatan, ne moze rekeativno dizanje tegova, smanji kardio... pa probaj
"Šljokenzi šljivoviski na iskap, jes aj šljok"

Van mreže Code01

  • Član
  • *
  • Poruke: 15
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #6 poslato: Februar 28, 2022, 02:28:42 posle podne »
za rast ti treba vise uh, s obzirom na godine, moze to da ide, ali pazi da se ne pocnes mastiti, ne bih se oslanjao na hleb nikako, to je lose, pocni sa 240 g uh pa vidi kako ide, ako ne dolaze kvalitetni obimi to ti je sto ti je,
trening mora da bude adekvatan, ne moze rekeativno dizanje tegova, smanji kardio... pa probaj

Ma kruha generalno malo pojedem. Povećati ću onda malo UH.
Kardio nisam radio zadnjih mjesec dana. Misliš da ga ubacim malo ili da ga uopće još ne radim?
Na treningu stvarno dam maksimum pošto mi se ne da bezveze boraviti u teretani, a da ne dam 100%.

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 7.847
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #7 poslato: Februar 28, 2022, 04:44:09 posle podne »
pa ne znam generalno gde drugi uspevaju da uglave i kardio, ako cepis noge 2x nedeljno, odakle snage za jos, ono jedino da samo jedes kenjas, treniras i lezis po ceo dan posle toliko treninga
"Šljokenzi šljivoviski na iskap, jes aj šljok"

Van mreže Code01

  • Član
  • *
  • Poruke: 15
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #8 poslato: Februar 28, 2022, 07:20:53 posle podne »
pa ne znam generalno gde drugi uspevaju da uglave i kardio, ako cepis noge 2x nedeljno, odakle snage za jos, ono jedino da samo jedes kenjas, treniras i lezis po ceo dan posle toliko treninga

Nemam pojma, eventualno bi mogao raditi kardio srijedom i subotom, ali to bi mi svaki puta bilo dan nakon treninga nogu.
Mogao bi prebaciti noge na ponedjeljak i četvrtak, no nisam baš siguran da bi mi bilo pametno tako forsirat šest dana u tjednu.
Trenutno su mi noge najbolje pošto sam ih dosta radio zadnjih par godina na bajku. :)

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 7.847
Odg: Primjer moje prehrane, potreban savjet
« Odgovor #9 poslato: Februar 28, 2022, 08:02:46 posle podne »
Izbaci skroz kardio i ne smaraj...
"Šljokenzi šljivoviski na iskap, jes aj šljok"