Jun 20, 2024, 10:46:09 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.203 poruka u 18.757 tema - 20.949 članova - Poslednji član: dvm
X3MShop banner

Autor Tema: ALKOHOL  (Pročitano 1558 puta)

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.319
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
ALKOHOL
« poslato: Mart 17, 2022, 03:55:01 posle podne »
LOSE VESTI -LOSE VESTI -LOSE VESTI 😞

Alkohol nema hranljivih sastojaka, ali ima 7 kCal / gram. Ovo je više od bilo ugljenih hidrata ili proteina i blizu 9 kCal / grama masti.

Casica viskija rezultirace ce sa 60 kalorija, a jedno pivo ce vam dati oko 200 kalorija.

• Za one koji pokušavaju izgubiti masnocu, zaboravite ako pijete. Sadržaj unesen sa visoko kalorijskim alkoholom negativno utice na ukupan unos kalorija, ali ne samo to, vec alkohol više usporava vaš metabolizam!

• Vaše telo se tako trudi da probije i metaboliše alkohol, da se lipoliza ili sagorevanje masti smanji za više od 70%.

• Mršavljenje se takode smanjuje, jer alkohol ometa kontrolu glukoze, uzimanje mišicnog glikogena i reakciju insulina.

• Alkohol takode uzrokuje pad šecera u krvi i povecava želje za ugljenim hidratima.

• Smanjuje sintezu proteina za cak 20% i dehidrira vaše mišicne celije. Hidrirani ili cak "over" hidrirani mišici omogucavaju mnogo vece anabolicko okruženje od efekta dehidracije kojeg uzrokuje alkohol.

• Alkohol takode blokira apsorpciju mnogih važnih hranljivih materija koje su kljucne za kontrakcije mišica i rast, ukljucujuci kalcijum, fosfor, magnezijum, gvožde i kalijum.

• Alkohol smanjuje nivo testosterona i povecava estrogen!

• Dakle, ako (kada) budete urnisani sa alkojolom, gledajte da u sto krace vreme vašem sistemu pruzite neki detox suplement i detoks agenes.

Alkohol i sport. Bez obzira volite li sport ili jednostavno organizirate roštilj u vrtu kod kuće, često ćete konzumirati razumnu količinu alkohola. Postoje različita mišljenja o količini alkohola koju biste trebali piti, a da pritom nije štetna.
Možemo biti vrlo kratki u vezi sa tim: konzumiranje alkohola uvek ima negativne učinke na vaše zdravlje i sportske performanse.
Koji su točno učinci alkohola i kako utiče na vaše sportske performanse? Nakon citanja ovog teskta o alkoholu i sportu, tačno znate kako je to!

OTROV
Vaše telo vidi alkohol kao otrov i želi ga razgraditi i izlučiti što je brže moguće. Što više alkohola pijete, to teže telu omogucavate kako bi alkohol što pre izašao iz vašeg tela.
Većina alkohola koji unosite razgrađuje jetra. Ostatak alkohola napušta vaše telo putem mokraće, daha i znoja. Jetru možete videti kao sjajan filter za čišćenje vašeg tela. Filtrira štetne tvari i odvodi ih putem urina. Jetri je potrebno oko sat i pol da razbije standardnu ​​čašu alkohola.

DEHIDRACIJA
Alkohol vas tera da češće odlazite u toalet. To je zato što vaše telo proizvodi manje svih hormona. Tada se više tekućine zadrzava u besici.
Kada vežbate, zbog znojenja gubite višak tekućine. Zbog svih gubitaka vlage/tecnosti brzo ćete izgubiti važne vitamine i minerale. Uz to, isušite se brže i brže možete dobiti grčeve mišića.isto je i sa alkoholom

UMOR i ISCRPLJENOST
Kada u svom telu imate alkohol, razgrađivanje istog je prioritet za vaše telo. Kao rezultat toga, manje je učinkovita upotreba ugljenih hidrata kao energenta u vašem telu. To je zato što se UH uglavnom skladište u jetri. Ali jetra je zauzeta razbijanjem alkohola. Rezultat je da ćete imati nižu nivo energije.

KILAZA
Većina alkoholnih pića sadrži prilično kalorija. Jaka pića i posebno mešana pića sadrže puno šećera. Kad pijete alkohol, vaš apetit se može povećati i više ne možete pravilno proceniti koliko jedete ili pijete.
Jetri je potrebna sva energija za razgradnju alkohola. Sagorijevanje masti je totalno onemoguceno, tj može biti i do 70% niže! Nije baš poželjno kada gubite kilograme da konzumirate alkohol.

BOL U MISICIMA I OPORAVAK
Mlečna kiselina koja nastaje tokomm vežbanja obično razgrađuje jetra. Budući da je jetra sada zauzeta razbijanjem alkohola iz vaše krvi, mlečna kiselina se nakuplja, što uzrokuje mnogo više bolova u mišićima tokom treninga i uopsteno u toku dana- ako vam je poznat osecaj da ami kazete-SVE ME BOLI. Zbog toga ne možete raditi optimalno.

OZLEDE
Otpornost se brzo smanjuje nakon konzumiranja alkohola. Budući da vam se sposobnost koncentracije i koordinacije smanjuje, rizik od ozleda brzo se povećava.
Hormon stresa kortizol se također proizvodi dodatno, koji sprečava oporavak vaših mišića. To još više povećava mogućnost ozleda.

Povećana srcana aritmija i kratki dah (ovo mi je bilo pre neki dan u Lici 😂 )

Alkohol uzrokuje širenje krvnih sudova i na taj način veći protok krvi u kožu. Kao rezultat toga, srce mora snažnije pumpati da bi krv bila u telu. To vam daje povećan broj otkucaja srca i disanje, jer je potrebno više kiseonika. Osim toga, vaši mišići ne mogu primiti dovoljno kiseonika. Sve to, naravno, rezultira pogoršanim sportskim performansama.

Želite li maksimalno iskoristiti svoj trening ?
Tada stvarno preporučujemo da ne pijete alkohol. Ako i dalje želite uživati ​​u piću, pokušajte se pridržavati jednog pića i popijte puno vode. Pokušajte to raditi u dane koje ne vežbate, a ne u noći pre nego što vežbate.

Međutim, kao što je gore navedeno, voda je za vas super. Ne podcjenjujte što voda može značiti za vaše zdravlje.

Van mreže Pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 8.572
Odg: ALKOHOL
« Odgovor #1 poslato: Mart 17, 2022, 08:18:50 posle podne »
sustinski vutra + pivo za lean mass :)

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.319
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: ALKOHOL
« Odgovor #2 poslato: Mart 18, 2022, 02:14:03 posle podne »
sustinski vutra + pivo za lean mass :)


yeeeee budddeyyyy