Mart 03, 2024, 02:07:11 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
418.965 poruka u 18.747 tema - 20.945 članova - Poslednji član: N1k4
X3MShop banner

Autor Tema: Da li moj PPL trening valja?  (Pročitano 2489 puta)

Van mreže brzinaa

  • Flyweight Member
  • **
  • Poruke: 107
Da li moj PPL trening valja?
« poslato: Mart 07, 2023, 10:23:32 posle podne »
Pozdrav, treniram PPL, 2x nedeljno, pa me zanima da li preterujem , i sta bi vi promenili na mom mestu.
u glavnom, kad treniram push radim 5 vezbi za grudi, 3-4 za ramena i 2 za triceps
kad radim ledja radim 5 vezbi za ledja, 2 za zadnje rame i 2 za biceps
noge - 4 kvadriceps, 3 zadnja loza i 2 listovi

sve vezbe radim po 3-4 seta sa maximalnom tezinom od 8-10 ponavljanja. Pa me zanima da li radim mozda previse setova u toku sedmice, i sta mi vi predlazete?
Sto se tice rezultata, vide se i te kako, jako sam zadovoljan, ali treniram ovako vec godinu ipo dana pa rekoh da vidim sta predlazete vi, da li da menjam ili je ovako sasvim okej.

Van mreže Boki 1979

  • Član
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Da li moj PPL trening valja?
« Odgovor #1 poslato: Septembar 16, 2023, 06:14:50 posle podne »
Druže puno ti je to setova smanji malo pogotovo radne serije dve su sasvim dovoljne ako radiš do otkaza dovoljno je 3 vežbe za grudi 2 za ramena 1 za triceps pa onda sledeći push trening više napadni ramena tako i za leđa 3-4  vežbe zadnje rame 1 biceps 1-2 i trapez 1 za noge 2-3 kvad zadnja loža 1 listovi 1 pa onda sledeći trening fokus zadnja loža tako ćeš imati više vremena za oporavak i bolje ćeš odraditi trening