Maj 28, 2020, 09:01:28 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
409.087 poruka u 18.155 tema - 19.946 članova - Poslednji član: dexoni
X3MShop banner

Autor Tema: Povratak na trening  (Pročitano 333 puta)

Van mreže pekojla

  • Član
  • *
  • Poruke: 1
Povratak na trening
« poslato: Februar 22, 2020, 07:01:45 posle podne »
Pozdrav svima;
Posle 3 godine pauze od aktivnog treninga,vratio sam se u teretanu;
Odradio sam mesec dana kruznog treninga da malo prokrvim misice,da prorade tetive i tako dalje;
Sledeci korak koji planiram od ponedeljka je Pedjina rotacija 1.2.3 ,sa poentom skidanja masnih naslaga,pa mi treba mala pomoc oko sastavljanja ishrane -
Onako kako sam ja planirao :

-----Ponedeljak ,utorak ,sreda
Trening: traka 30-35 min,brzina 6,incline 2,5-3
Ishrana : Dorucak = 5 kuvanih jaja(3 belanca,2 cela),rucak = 250-300 pileceg belog mesa + salata,treci "obrok"= 2 banane + merica amino whey-a, "obrok" pre spavanja = merica amino wheya + ella sir + 3xomega 3

-----Cetvrtak,petak
Trening : dzak 20-25 min + 3x trbusnjaci + 3x hiperekstenzija
Ishrana :  dorucak = 3 kuvana jaja + 1 banana,rucak = 150 grama pileceg belog + 100 grama krompira/pirinca,posle treninga amino whey i banana ,pred spavanje ella + amino whey + 3x omega 3
-----Subota,nedelja
Ova 2 dana bez treninga
Ishrana : 1 obrok =  200 - 250 grama pirinca + 100 gr pileceg belog,2 obrok = 200-250 gr krompira + 100 gr pileceg belog,3 obrok 100 grama ovsenih sa mlekom(jbg ne znam sa cim drugim) + 3 omega 3

Sta mogu da promenim ? Da li treba trenirati subotom i nedeljom ili odmarati ? Da li povecati unos masti ? Da li dodati BCAA ili glutamin?
Cilj je skidanje sto vise masnih naslaga u roku od 6 nedelja kao priprema za kvalitetno dodavanje misica
Hvala svima unapred