Jun 15, 2024, 11:44:31 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.194 poruka u 18.756 tema - 20.949 članova - Poslednji član: nikolicmarko
X3MShop banner

Autor Tema: Dani pauze i principi treninga...3 pa 1, 2 pa 1 ili 1 pa 1  (Pročitano 21337 puta)

Van mreže bane83

  • Flyweight Member
  • **
  • Poruke: 125
Dani pauze i principi treninga...3 pa 1, 2 pa 1 ili 1 pa 1
« poslato: Decembar 19, 2005, 07:08:21 posle podne »
Zanimaju me vasa misljenja oko odmora kod treninga... Vec sam citao neke postove gde s pocetnicima (gde sam recimo ja...) savetuje 1 dan rada pa 1 dan pauze... Iskreno ranije kada sam isao u teretanu najvise mi je prijao sistem 3 pa 1 i mislim da se nisam preterano umarao...s obzirom da mi je trening trajao po 1h do 1h 20 min...
Kad kazem da sam pocetnik to je zato sto iz pojedinih razloga nikako nisam uspevao da sastavim vise od 3 mes. teretane. Sad sam konacno dosao do nekog slobodnog vremena i planiram da se malo ozbiljnije posvetim svom telu  8)
mUnZe kOnZa :D

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.318
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Re: Dani pauze i principi treninga...3 pa 1, 2 pa 1 ili 1 pa
« Odgovor #1 poslato: Decembar 19, 2005, 07:44:19 posle podne »
GLE stari..osnvni princip rasta verujem da znas.....znaci dobra klopa,dobar trening....I DOBAR ODMOR...

mislim da iz ovoga mozes sam da izvuce veliki deo odgovroa..

znaci svaki pocetnik ako tako sebe nazivas trebalo bi da radi dobre pauze zbog opravka misica tj zbog rasta...

naravno da misic ne moze da raste od vazduha e tu onda stupa hrna..ali da ne tupim zube jer verujm da to vec sve znas...msilm da bi ti sistoem treninga 2 dana treninga pa 1 dan odmora ili ako se osecas umorno onda uadis 2 dana odmora....

Van mreže max_ns

  • Član
  • *
  • Poruke: 22
Re: Dani pauze i principi treninga...3 pa 1, 2 pa 1 ili 1 pa