Maj 02, 2024, 08:43:34 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.108 poruka u 18.751 tema - 20.952 članova - Poslednji član: Bobbishapy
X3MShop banner

Autor Tema: Dorian Yates o tricepsima  (Pročitano 7904 puta)

Van mreže t1000

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.932
  • Srdjan Dmitrovic - licni trener
Dorian Yates o tricepsima
« poslato: Jun 03, 2006, 02:20:15 posle podne »
Ja sam 18-godisnji student koledza sa ogranicenim vremenom ali neogranicenim ambicijama ka izgradnji impresivne muskulature. Moja slabija misicna partija su tricepsi - bez obzira koliko ih jako vezbam, uvek sam razocaran rezultatima. Sta mi predlazete ?
- Matthew Maddux

 

Ne postoji razlog zasto ne bi razvio tricepse cak i sa ogranicenim vremenom za trening. Ja sam uvek naglasavao znacajnost efikasnosti i produktivnosti. Nisam zainteresovan za pretvaranje rada na tricepsu u maraton. Cilj mi je da kompletno umorim jedan misic i da tek onda predjem na sledeci.

Pre nego sto ti dam triceps program koji ce ti uzpesno pomoci, zelim da naglasim da neces moci da zavrsis projekat koji si zamislio (perfekcija izgleda) a da pre toga ne poboljsas tricepse. Ja cvrsto verujem da su tricepsi osnova za snagu i izgled gornjeg dela tela; u stvari, otkrices da je skoro nemoguce nabaciti kvalitetnu masu na grudi bez ozbiljnog napretka velicine i snage tricepsa kako bi mogao da koristis vece tezine pri vezbanju grudi. Ista potreba za snagom tricepsa je i u radu na ramenima. Bez dovoljno snage za guranje, tvoji deltoidi nikada nece dostici njihovu punu potencijalnu velicinu.

Vise volim da stvari budu jednostavnije sa tri vezbe koje se nadopunjuju i detaljno izgradjuju potkovicu. Prve dve izgradjuju masu, dok je treca -tipicna jednorucna vezba - dizajnirana tako da kompletno zavrsi misicnu izgradnju. Cilj je da se poveca velicina misica bez dodatnog naprezanja zglobova, tetiva i ligamenata.