Januar 17, 2022, 05:53:08 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
416.363 poruka u 18.499 tema - 20.463 članova - Poslednji član: Mikiš
X3MShop banner

Autor Tema: Pomoc oko treninga  (Pročitano 8883 puta)

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Pomoc oko treninga
« poslato: Januar 14, 2010, 03:05:46 posle podne »
Treba mi vase misljenje oko mog treninga,da li je u redu i sta bi izmenili.U teretanu idem tek 4 meseca-jad od pocetnika  Smeško,pa da znam sta da menjam.

1.Prsa-bench press,kosi bench press,propadanje,potisak na ravnoj klupi,pullover sve radim po 4 serije,od 8-12 ponavljanja

2.Ledja-zgibovi sa sirokim hvatom,veslanje u pretklonu,veslanje sa bucicom radim 4 serije od 8-12 ponavljanja,i na kraju hiperextenzija 4 serije po 20 ponavljanja

3.Ruke-biceps 3 vezbe (menjam ih) po 4 serije,i triceps 4 vezbe po 4 serije.

4.Za ramena i noge takodje radim po 4 vezbe (koje nemam pojma kako se zovu),4 serije 8-12 ponavljanja.

Hranim se 5-7 obroka,koristim whey,creatin i dex.
Zanima me da li je ovo previse i premalo vezbi,sta menjati?


Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.972
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #1 poslato: Januar 14, 2010, 03:08:33 posle podne »
za pocetak je ok
ali s vremeno tj veoma brzo ces trebati dosta toga da naucis i zato citaj ovde dosta i sve ce da ti bude jasno
ovde je bukvalno sve servirano i samo treba znati da citas i nista vise.
ukoliko bude bilo nekih dodatnih pitanja,slobodno se javis na ovoj temi

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #2 poslato: Januar 14, 2010, 03:14:46 posle podne »
Ali Pedja,evo malopre mi je Nikola 89 rekao da ovo nije dobro i da treba da mnogo smanjujem.
Medjutim tvoje misljenje mi je najmerodavnije,s obzirom na postove koje postavljas,a i s obzirom na iskustvo,tako da necu menjati nista.
E,da jedno sam zaboravio,posle svakog treninga,sledeci dan imam upale,vec 4 meseca.Da li je to normalno,dobro za misic-ne traju dugo-jedan dan.


Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.972
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #3 poslato: Januar 14, 2010, 03:17:33 posle podne »
ako ima tolike upale ponda probaj da smnjais ili broj serija ili broj vezbi..
tj jedan trening radi manji broj vezbi a isto serija,a drugi trening radi ovaj broj vezbi kao i sada ali manje serija....
ne bi trebalo da imas tolike upalte tako vec dugo.......
mozda da ipak probas nesto drugo...
npr..
da uzmes samo OSNOVNE VEZBE za svaku msiicnu grupu i da krenes sa po 3 v3ezbe korz 4 ili 5 serija sa 10 pon minimalno..

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #4 poslato: Januar 14, 2010, 03:21:59 posle podne »
Pokusacu sa ovim prvim predlogom,pa cu videti kako ce se telo ponasati.

Hvala Pedja  :)  :)  :)  :)  :)

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #5 poslato: Januar 16, 2010, 09:53:17 posle podne »
Pedja treba mi jos tvoje pomoci:

1.S obzirom da ruke radim u jednom danu,da li mislis da je bolje uraditi sve vezbe za biceps,pa sve za triceps...ili ih raditi neizmenicno-jedna biceps,pa jedna triceps

2.Posto cu verovatno poceti raditi,a imam i jos nekih obaveza,moracu da smanjim teretanu sa 5 na 4 dana...da li mislis da je bolje da taj dan dobijem tako sto cu biceps raditi sa grudima,a triceps sa ledjima...ili da ruke ostavim,a da npr.4 vezbe za noge podelim,pa da 2 radim posle grudi,a 2 posle ledja...posto posle ledja budem jako umoran da bi radio jos 4 vezbe za triceps,a 2 za noge bih mogao

Van mreže igor2806

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.336
  • To be a legend, you have to beat a legend!!!
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #6 poslato: Januar 16, 2010, 09:59:15 posle podne »
Pedja treba mi jos tvoje pomoci:

1.S obzirom da ruke radim u jednom danu,da li mislis da je bolje uraditi sve vezbe za biceps,pa sve za triceps...ili ih raditi neizmenicno-jedna biceps,pa jedna triceps

2.Posto cu verovatno poceti raditi,a imam i jos nekih obaveza,moracu da smanjim teretanu sa 5 na 4 dana...da li mislis da je bolje da taj dan dobijem tako sto cu biceps raditi sa grudima,a triceps sa ledjima...ili da ruke ostavim,a da npr.4 vezbe za noge podelim,pa da 2 radim posle grudi,a 2 posle ledja...posto posle ledja budem jako umoran da bi radio jos 4 vezbe za triceps,a 2 za noge bih mogao
radi noge i ruke same,a sa ledjima radi zadnje rame,i trapez, a sa prsima prednje i srednje rame,.a sacekaj sta ce ti pedjos reci!
if you can walk out of the gym after legs, GET BACK IN THERE!!

''Each workout is like a brick in a building, and every time you go in there and do a half-ass workout, you're not laying a brick down. Somebody else is.'' -Dorian Yates

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #7 poslato: Januar 26, 2010, 06:17:08 posle podne »
Sta mislite o jednoj seriji zgibova pre treninga-kao zagrevanje?

Zasad radim zgibove samo kada radim ledja,medjutim par drugara rade ih na svakom treningu,i to 3-4 serije,kazu da to ne racunaju u vezbu.
Mene zgibovi poprilicno izmore,ne znam da li bi stalno mogao da ih radim.

Sta vi kazete?

Van mreže tunas

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 203
  • You can talk the talk but can you walk the walk?!
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #8 poslato: Januar 26, 2010, 09:03:35 posle podne »
ti radi zgibove kad radis ledja a njih pusti da se glupiraju...

Van mreže tenssa

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.970
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #9 poslato: Januar 26, 2010, 10:30:08 posle podne »
Pitaj ih zasto ih rade???

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #10 poslato: Januar 26, 2010, 11:04:05 posle podne »
Pitaj ih zasto ih rade???

Navodno ce tako brze napredovati.Samo ne znam sa cim...mislim po meni je to trosenje snage na ustrb drugih misica.
Ali reko da postujem pa da cujem vasa misljenja.

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #11 poslato: Januar 27, 2010, 01:51:13 posle podne »
Da li mi mozete reci koja particija se radi sa vezbom POWER CLEAN (ili nabacaj)?

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 44.972
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #12 poslato: Januar 27, 2010, 04:57:53 posle podne »
Da li mi mozete reci koja particija se radi sa vezbom POWER CLEAN (ili nabacaj)?

to je nesto drugo i nemoj da se igras sa tim da se ne povredis

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #13 poslato: Januar 27, 2010, 05:14:41 posle podne »
Da li mi mozete reci koja particija se radi sa vezbom POWER CLEAN (ili nabacaj)?

to je nesto drugo i nemoj da se igras sa tim da se ne povredis

Vazi Pedja...video sam to u vezbama za masu,pa sam pitao.
Inace nisam video da to niko radi u teretani.
Necu pokusavati,povreda je nesto sto mi sad najmanje treba

Van mreže Lazar Popovic

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.140
Odg: Pomoc oko treninga
« Odgovor #14 poslato: Mart 16, 2010, 05:22:34 posle podne »
Jedno pitanje?

Kako sam presao na sistem da izmedju serija i vezbi pravim sto manje pauze,desava mi se da mi trening nekad npr. kad radim ledja ne bude duzi od 45-50 min.

Ja za to vreme uradim 4 vezbe za ledja,po 4 serije+1 zagrevanje. Posle tog treninga ja stvarno crknem kao ker,bas budem umoran.

Ali mi nekako kratko traje...da li je to ok duzina treninga?