April 18, 2024, 11:13:49 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.090 poruka u 18.750 tema - 20.948 članova - Poslednji član: stefanl
X3MShop banner

Autor Tema: Program za početnika  (Pročitano 19582 puta)

Van mreže n0p

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 225
Program za početnika
« poslato: April 25, 2006, 07:17:43 posle podne »
Prvo se ispričavam ako je bilo već sličnih tema :) Gledao sam TOP temu (Vježbe), no ona mi toliko ne pomaže.
meni treba neki program po kojme bi mogao radit, napominjem da sam početnik. Imam 16 godina, 64kg i nekih 172cm. Dakle, treba mi neki program po kojem bi radio. U teretanu idem nekih 2-3 puta tjedno, a rdim i kod kuće (sklekove itd.), a ako vam nije teško možete li mi dat i savjete oko prehrane. Od Suplemenata koristim (počimam za 2 dana kad stignu) MASS - energija za aktivnost. Ne znam dali je to bitno, uglavnom veći su mi uspijesi u Benču 70kg (1x) (75kg uz pomoć) (radim s 40-50kg po 10-12 ponavljanja), u kosom Benču dižem nekih 50kg (radim s nekih 30kg) 3x . A kod kuće radim sklekove u serijama od 30 komada.

Van mreže puppeter

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 474
  • PUPPETERminator
    • Davorin Dinic
Re: Program za početnika
« Odgovor #1 poslato: April 25, 2006, 09:25:19 posle podne »
A sta ti je cilj?

masa ili snaga?
davorindinic.com

Forumteatar

Macka se uvek doceka na noge! Hleb uvek pada na namazanu stranu!
Ako zalepimo macku na hleb, ona ce lebdeti u kvantnoj neodredjenosti

Van mreže n0p

  • Lightweight Member
  • ***
  • Poruke: 225
Re: Program za početnika
« Odgovor #2 poslato: April 26, 2006, 05:19:07 pre podne »
Masa.

Van mreže puppeter

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 474
  • PUPPETERminator
    • Davorin Dinic
Re: Program za početnika
« Odgovor #3 poslato: April 26, 2006, 07:24:32 pre podne »