April 19, 2021, 04:52:10 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
413.660 poruka u 18.375 tema - 20.257 članova - Poslednji član: ackodone
X3MShop banner

Autor Tema: Negativna,forsirana ponavljanja  (Pročitano 55823 puta)

Van mreže milan0507

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 879
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #15 poslato: April 30, 2014, 03:28:27 posle podne »
Daske strahovito daju na cvrstini.  Video sam kad sam bio kod jednog naseg bencera i kad mi je stavio 210 na 3 daske.  Organizam popali sve lampice.  Imam i slingshot al ne vidim neku vajdu od njega jer preuzima veci deo tereta dok je teg na grudima.

Van mreže BUKAS

  • Iron team
  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.607
  • IRON REPUBLIC GYM BEOGRAD - Despota Stefana 68c
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #16 poslato: April 30, 2014, 03:34:58 posle podne »
Da, da slazem se sa ovim. Jedini put kad sam uradio 200 je bilo sa 3 daske dvojku. To je bio toliki pritisak, strasno nesto. Pre bih ubacivao daske, nego negative u svakom slucaju. Cak i pin pres.

Van mreže Bsbejs5

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 356
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #17 poslato: April 30, 2014, 07:08:47 posle podne »
Sa vremena na vreme radim forsirana za bench , negativna jedino da osetim tezinu na rukama i skoncentrisem pri spustanju tega ali najvise mi znace board press i zakljucavanja sa vecim tezinama , tako i navikavam cns na tezine i korektno mi ide za sada . Moras da probas sta tebi odgovara , a sta ne .  ;)
Najbolje je probati pa vidjeti,ja eksperimentisem sa raznim vidovima Pl treninga,pa cemo malo ubaciti i ova forsirana ponavljanja.cisto da vidimo kako organizam reaguje.

Van mreže Bsbejs5

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 356
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #18 poslato: April 30, 2014, 07:10:12 posle podne »
Ja sam odustao od tog pisanja, jer posle par godina pisanja, nisam video vise svrhu. Prosle godine kad sam se i povredio, nisam imao sta da pisem i evo to traje i danas. Doduse lagano se vracam, al daleko je to od nekadasnje forme. Iskreno, ne vidim poentu pisanja, jos pogotovo na ovom forumu, koji je prvenstveno bilderski i nisam nasao vise od pet ljudi koji bi nesto pisali. Tako da, mozemo deliti iskustva al vise od toga, bar sa moje strane, nop.
BUKAS,citao sam tekstove koje si pisao i svaka cast,vidi se da si izuzetno verziran u Pl.Ali ja nijesam konkretno mislio na klasicno pisanje vezano za clanke.Nego vise za neko razmjenjivanje misljenja,iskustava i sl..

Van mreže Bsbejs5

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 356
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #19 poslato: April 30, 2014, 07:11:55 posle podne »
Daske su odlicna varijanta,mada je po meni i floor press neprevazidjena vjezba.Ne znam jeste li ga radili koliko?

Van mreže Milenadiao

  • Lepotica
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.353
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #20 poslato: April 30, 2014, 07:26:10 posle podne »
Ja sam se danas prvi put usudila i bilo je... čudno ;D
suck it up, buttercup

Van mreže milan0507

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 879
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #21 poslato: April 30, 2014, 07:30:56 posle podne »
Sad  1 u 20 dana ali to bude 7 petica. Sa pauzom u donjoj tacki i uzak hvat.  Floor u kome se samo dodirne pod mi nema poentu

Van mreže Milenadiao

  • Lepotica
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.353
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #22 poslato: April 30, 2014, 07:32:56 posle podne »
Floor u kome se samo dodirne pod mi nema poentu

Kako si znao da sam to uradila? ;D šalim se, bila sam malo nervozna i umorna pa je sve bilo smotano, ali posle mi je rečeno da treba sa pauzom. Ispravićemo kad se ponovo usudim da radim.
suck it up, buttercup

Van mreže milan0507

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 879
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #23 poslato: April 30, 2014, 07:35:48 posle podne »
:) lako se to ispravi.  Poenta je da se telo opusti pa da se onda aktivira kad je teg u mrtvoj tacki.  Inace je samo parcijalni benc :)

Van mreže Bsbejs5

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 356
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #24 poslato: April 30, 2014, 07:36:25 posle podne »
Sad  1 u 20 dana ali to bude 7 petica. Sa pauzom u donjoj tacki i uzak hvat.  Floor u kome se samo dodirne pod mi nema poentu
idi na maximum pa ces da vidis poentu.Meni su posle florra grudi i triceps nenormalno pogodjeni.Ja sam konkretno s ovom metodom imao fin porast snage,a bogami i teske upale.

Van mreže Bsbejs5

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 356
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #25 poslato: April 30, 2014, 07:38:14 posle podne »
Naravno,manja kilaza,sa zadrzavanjem je takodje fenomenalna varijanta ove vjezbe.

Van mreže milan0507

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 879
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #26 poslato: April 30, 2014, 07:59:23 posle podne »
Nije tome namenjena vezba.  Kao kad ljudi u boks cucnju samo dodirnu dupetom kutiju.  Po osnovnom bi trebalo da se radi kratka zadrska, inace je samo parcijalni benc.

Van mreže Bsbejs5

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 356
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #27 poslato: April 30, 2014, 08:06:45 posle podne »
Milane,ne bih se slozio s tobom.Floor sa zadrskom je ok varijanta te vjezbe.Ali floor press bez zadrske sa maksimalnim kilazama je nevidjeno dobra vjezba za razvijanje brutalne snage za benc.Zato jer se dize iz mrtve tacke,a takodje je dobra jer nemas pomoc ostalih misicnih grupa kao na bencu.A floor press i jeste parcijalni benc potisak,to niko ne spori.Konkretno ljudi koji su bencali po 130,140,150,170 kila su mi pricali,ma kakav floor tu cu ja 200 lako da izbacim bez zadrzavanja.Pa su isti ostajali zarobljeni ispod sipke na 140,150,160 odnosno nijesu mogli da pomaknu ruke iz mrtve tacke to jest sa poda.

Van mreže Bsbejs5

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 356
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #28 poslato: April 30, 2014, 08:21:09 posle podne »
Jay fry Westside Barbell Floor presses Evo i malog videa,vezanog za floor press.U pitanju je trening Westside momaka koji su izuzetno snazni.Svi ga rade bez zadrske.

Van mreže milan0507

  • Cruiserweight Member
  • *****
  • Poruke: 879
Odg: Negativna,forsirana ponavljanja
« Odgovor #29 poslato: April 30, 2014, 08:27:08 posle podne »
Hm, radi i triceps i rame i na floru. Nema refleksne komponente misica i tetiva, a isti misici rade.  Stvar je ista kao kod deadlifta gde je mnogo teze raditi resetovana ponavljanja nego kad se samo pipa pod (koliko god ljudi mislili da je stvar u odbijanju od podlogu).
Cek,  kako mislis da postoji mrtva tacka ako uzmes teg iz stalka, spustis ga, ne zadrzis ni malo triceps na podu i gurnes nazad?