Oktobar 22, 2017, 04:43:21 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
383.542 poruka u 16.653 tema - 18.559 članova - Poslednji član: MarkoS123
X3MShop banner

Autor Tema: DEKSTROZA  (Pročitano 167162 puta)

Van mreže Стрелок

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 544
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #885 poslato: Jun 01, 2015, 10:33:43 posle podne »
Mnogo ljudi uzima proste šećere pre treninga. Baš sam skoro upao u raspravu da objasnim liku zašto ne bi trebalo tako, al ajd, digoh ruke

Van mreže Rolle

  • Član
  • *
  • Poruke: 19
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #886 poslato: Mart 28, 2016, 11:44:56 posle podne »
Mnogo ljudi uzima proste šećere pre treninga. Baš sam skoro upao u raspravu da objasnim liku zašto ne bi trebalo tako, al ajd, digoh ruke
Ja sam veceras dobio bas slicno predavanje.
Naime treniram kikboks i cilj mi je odrzavanje trenutne kilaze i skidanje kojeg kilograma.
Od suplemenata pijem pre treninga NO - The Beast(upravo zato sto zelim da skidam kilazu pa sam na preporuku izbegao NO sa kreatinom) i nakon treninga Hydro Whey+glutamin+Seceri. Secere ubacujem tako sto sam smuljao u kutiju dekstrozu i maltodekstrin otprilike u odnosu 50/50, pa u PWM ubacim jednu mericu od 10g. Ima me oko 192cm i 125kg uglavnom misica sa viskom oko pojasa kojeg bih zeleo da skinem.

U teretanu ne stizem da idem, tako da su mi treninzi vise fokusirani na izdrzljivosti i kardiu, a eto od teretane mi je ostala navika da ubacujem i secere.

Veceras nakon treninga momak koji je veci deo zivota u teretani, i zaista dobro izgleda, me je ukorio sto ubacujem secere u PWM jer tako prljam Whey. Kaze seceri su ti gorivo, protein su ti cigle, secere pre treniga protein cist posle. Takodje preporucuje i kreatin nakon cega ja postavljam pitanje zar kreatin ne treba da se izbegava prilikom skidanja kilaze i zar mu nisu potrebni ugljeni hidrati da bi radio, na sta on konstatuje da su to gluposti.  :o

Dakle, buduci da mi se treninzi vise baziraju na kardiju da li posle kikboksa izbaciti secere iz PWMa, da li posle klasicnog i HIIT trcanja izbaciti secere iz PWMa i na kraju da li bih eventualno imao neke benefite od kreatina ili je to bacanje para u mom slucaju i generalno lik ne zna o cemu prica?

Van mreže VOJA.S

  • Global Moderator
  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.267
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #887 poslato: Mart 29, 2016, 12:06:33 pre podne »
Druze pitaj momka koja je funkcija secera u pwm...
Plan ishrane, plan treninga,saveti u vezi treninga, ishrane☺ stefanovicvojislav744@gmail.com ili PM
Kontakt tel: 062/ 974-72-19

Na mreži SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.562
  • Free Fighters Gym NS
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #888 poslato: Mart 29, 2016, 12:34:42 pre podne »
Mnogo ljudi uzima proste šećere pre treninga. Baš sam skoro upao u raspravu da objasnim liku zašto ne bi trebalo tako, al ajd, digoh ruke
Ja sam veceras dobio bas slicno predavanje.
Naime treniram kikboks i cilj mi je odrzavanje trenutne kilaze i skidanje kojeg kilograma.
Od suplemenata pijem pre treninga NO - The Beast(upravo zato sto zelim da skidam kilazu pa sam na preporuku izbegao NO sa kreatinom) i nakon treninga Hydro Whey+glutamin+Seceri. Secere ubacujem tako sto sam smuljao u kutiju dekstrozu i maltodekstrin otprilike u odnosu 50/50, pa u PWM ubacim jednu mericu od 10g. Ima me oko 192cm i 125kg uglavnom misica sa viskom oko pojasa kojeg bih zeleo da skinem.

U teretanu ne stizem da idem, tako da su mi treninzi vise fokusirani na izdrzljivosti i kardiu, a eto od teretane mi je ostala navika da ubacujem i secere.

Veceras nakon treninga momak koji je veci deo zivota u teretani, i zaista dobro izgleda, me je ukorio sto ubacujem secere u PWM jer tako prljam Whey. Kaze seceri su ti gorivo, protein su ti cigle, secere pre treniga protein cist posle. Takodje preporucuje i kreatin nakon cega ja postavljam pitanje zar kreatin ne treba da se izbegava prilikom skidanja kilaze i zar mu nisu potrebni ugljeni hidrati da bi radio, na sta on konstatuje da su to gluposti.  :o

Dakle, buduci da mi se treninzi vise baziraju na kardiju da li posle kikboksa izbaciti secere iz PWMa, da li posle klasicnog i HIIT trcanja izbaciti secere iz PWMa i na kraju da li bih eventualno imao neke benefite od kreatina ili je to bacanje para u mom slucaju i generalno lik ne zna o cemu prica?

"Zaista dobro izgleda" je mnogo subjektivno i to je drugacije za svakoga,a pogotovo do takvog izgleda se moze doci sa mnogo rupa u znanju i iskustvu na razne druge nacine,no da ne ulazim u to,zeleo sam samo da ti skrenem paznju da ako decko pristojno izgleda ne mora znaciti da je presao igricu sto se tice materije o bilo cemu u ovom slucaju bb... :)

Sto se konkretno tebe tice,mozda cak i bolje da izbacis secere u pwm,iz razloga sto je cilj skidanje kila,a i ko zna kakva ti je ishrana pa nije bas zahvalno cimati se sa insom ako ishrana nije na mestu... :)

Sto se tice kreatina,osnovna stvar kod skidanja kila je oslobadjanje viska vode(upravo iz tog razloga je u prvoj-2 nedelji bilo koje kontrolisane dijete i slicnog nagli pad od ~2kg na vagi) a kreatin kao kreatin navlaci vodu tako da je to isto kao da na masi pijes far burnere(kontra produktivno).

Guraj ti druze antikatabolike i pre i posle treninga,u pwm uz njih dodas protein i bog da te pogleda.. ;)

8) Diet,workout plan - PM or santracslobodan7@gmail.com 8)

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 40.290
  • THE GENERAL OF ARMY
    • www.ogistra-nutrition-shop.com
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #889 poslato: Mart 29, 2016, 06:33:25 pre podne »
Citat
Veceras nakon treninga momak koji je veci deo zivota u teretani, i zaista dobro izgleda, me je ukorio sto ubacujem secere u PWM jer tako prljam Whey. Kaze seceri su ti gorivo, protein su ti cigle, secere pre treniga protein cist posle. Takodje preporucuje i kreatin nakon cega ja postavljam pitanje zar kreatin ne treba da se izbegava prilikom skidanja kilaze i zar mu nisu potrebni ugljeni hidrati da bi radio, na sta on konstatuje da su to gluposti.  :o

Objasni tom momku,kada nesto cita da ona pokusa da SHVATI
on je cuo ono sto ja pisem godnima a sto je Sarcev rekao
kuca se zida sa ciglama,a ne sa malterom
e sada
on je u pravu sto kaze da su protein cigle (gradvina materija) ali SECER seigurno nije gorivo vec je gorivo komplekni UH talozen u glik depoima (ako je potrebno)
posto se ocigledno rauzmeo u pricu "veoma dobro" onda mu slobodno objasni
da secer znasno i jako iritira pankreas do te mere,da je izlucevina inuslina ogromna.
U tom trenutku,nagli i efikasan priliv energije (usled naleta inuslina) je evodentan (pijedes parce dava cokolade i sam to mozes da osetis) ili mesanjem nekoliko vrsta secera,je mogice odrzati neko vreme stalibnost koncetracije insuliana ali svakako ne duzi vr period (ali ovo je za njega verovato vec visa matemaika).
Usled tog naglog priliva inuslina,udar energije je strahovit ali TRENUTTACAN a ovisno od coveka do coveka,nemoze da traje duze od 10-15 min (ako i toliko)
ukoliko se panekreas stalno iritira (pijuckajicu) secer pred ili u toku treninga u jednom trenutku,ce pankreas  prestati da luci inslin (jer pankreas ne luci inslulin da bi ON IMAO SNAGE/ENERGIJE) za trening :D ,mada on to verovatno tako sve shvata,vec je uloga mu drugacija.
Usled prestanke (cimanja) pankreasa,moze da dodje do njemu verovatno dobro poznatnog osecaja,hladnog znoja,dhrtanja,zamagljenog vida (uglavnom simptoma pada secera u krvi) posto nema vise od kuda da pumpa,pa mora da povuce iz krvi.

Glikogenski dpeo ,ako je dijeta tako konciprana se pune PRE treninga i 24 sata u napred,a ne PRED SAM TRENING
ali
to i nije sada bitno,vec mi je prica o GORIVU za trening toliko iritantna da kada mi to neko kaze (t) da se krka sa hranom ili u njegtovom slucaju sa prostim secerima,da bi imao energije na treningu je SMESNA i TO SU GLU[POSTI -slobodno mu prenosi tekst u celosti), jer samo SLABICI trze izgovor
on ocigledno nikada nije bio ni na kakvoj dijeti,jer da je bio,onda bi znao koliko je ovo SMESNO sto je rekao,posto izvori ENRRGIJE (goriva) kako on kaze su mnogo tj postoji mnogo vise alternativa i boljih stvari od PROSTIH SECERA kod kojih na dugrocno koristenje mozes da imas samo problem

Upoitaj da samo jos i to, (ovo me psebno intersuje)
ako zna ulogu pankresa (nesto ne verujem,ali ajde)
sta se desava npr kada duzi vremenski period,na taj inacin drkas pankreas sa tim da LUCI ogormne kolicine inuslina,a ako zna ulogu istog,a luci je bez razloga i bez bilo kakve svrhe,sta se desi onda npr za neki duzi v period,kada ...:) )
slobodno ga ptiaj,pa me intsuje odgovor

inace,stos e tice tebe
RADIS POTPUNO ISPRAVNO i ako je dijeta prilagodjena tu nema sta
a i sam vedis,koliku kolcinu energije mozes da izvuces iz BEAST
ps
cudi me da ti nije rekao nestoi i za protein :D :D

i samo mala ispravka Sloe
nije KONTRAPRODUKUTIVNO uzimati kreatin (nece tebi ista biti) nego nem SVRHE
prvi proces lipoze (ako zna i sta je to u opste) je taj da se salo resava celulrarne vode
Kreatin je celijsko volumizator.
Jedno da srugim na oko i nema neke veze
samo,
ne vidim razloga da se mucis jer popuna ATP i nije toliko bitna u tom trenuntku,i ne vidim ni jedan razlog zasto bi ga zadrzavao,a u isto vreme,salo samo po defaultu pokusava da se resi vode iz njegovih celija.
Ono...kao da u rezervoar od 50 litara sipas 48 liatra obicnog goriva i onda dolijes 2 litra super 98 da bi pojacao perfomanse (ili smanjio)..nema logike.
tako i ovo...waist of time and money

ali on je verovanto cuo negde za kraj dijete da se radi punjenje sa kreatinom,pa jbg..ko veli,ajde sve od jednom-bolje ce da radi,a kosta crevnu  ;)
« Poslednja izmena: Mart 29, 2016, 06:48:36 pre podne Pedja_Petrovic »

Na mreži SlobodanS

  • Global Moderator
  • Super-heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 2.562
  • Free Fighters Gym NS
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #890 poslato: Mart 29, 2016, 02:01:25 posle podne »
Glikogenski dpeo ,ako je dijeta tako konciprana se pune PRE treninga i 24 sata u napred

To je ono sto Katler kaze sutrasnji trening zavisi od danasnje ishrane.. :D

PS: Hvala na korekciji za kreatin..  ;D
8) Diet,workout plan - PM or santracslobodan7@gmail.com 8)

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 3.757
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #891 poslato: Mart 29, 2016, 02:54:41 posle podne »
Glikogenski dpeo ,ako je dijeta tako konciprana se pune PRE treninga i 24 sata u napred

To je ono sto Katler kaze sutrasnji trening zavisi od danasnje ishrane.. :D


zavisi ti od dva do tri dana sta si jeo u nazad, to se najvise oseti na aerobnim aktivnostima i sto si stariji moras sve cistije da se hranis...

Van mreže Стрелок

  • Light Heavyweight Member
  • ****
  • Poruke: 544
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #892 poslato: Mart 29, 2016, 04:46:25 posle podne »
hahah, kakav debil je taj lik
još ako je duže u treningu kao što kažeš..... nemam reči

Van mreže Rolle

  • Član
  • *
  • Poruke: 19
Odg: DEKSTROZA
« Odgovor #893 poslato: April 06, 2016, 10:33:11 posle podne »
Pretpostavio sam da ce biti ovakvi odgovori, ali posto vec 2-3 godine nisam nista citao o PWMu, rekoh da pitam one koji znaju da se nesto u medjuvremenu nije drasticno promenilo.

Hvala na odgovorima!