April 13, 2024, 09:30:23 pre podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
419.084 poruka u 18.749 tema - 20.948 članova - Poslednji član: stefanl
X3MShop banner

Autor Tema: Tabela o sastojcima raznih namirnica  (Pročitano 227693 puta)

Van mreže breshahils

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.618
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #105 poslato: Jun 09, 2011, 10:45:59 pre podne »
U knjizi "Building The Perfect Beast" pise da je ovo moguca zamena za cist glutamin u prahu:

http://nutritiondata.self.com/facts/cereal-grains-and-pasta/5744/2




 

Da li ovde postoji imalo smisla ?


Naravno da nema smisla...kako brate da ti belo brašno menja glutamin?
U tih 100gr brašna ide i 340kcal, nepotpuni ak profil, iritiranje insulina bez nekog značajnog benefita...73gr uh...

To ti je kao da pitaš jel ok svinjetina ima lupam 20gr proteina e sad što uz nju dolazi još 20gr masnoće i mnoštvo kcal koje će iotići tamo gde ne treba.
Pain is temporary, Pride is forever

Van mreže guliver123

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 439
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #106 poslato: Jun 09, 2011, 10:58:08 pre podne »
Nisam mislio na uzimanje ovoga 5-6 puta dnevno, nego samo posle treninga u sklopu powermeal-a, mozda bi tada i imalo smisla ili opet ne ? ???
dok se ostala kolicina glutamina predvidjena za moju telesnu tezinu unosi putem suplementacije.
Sve sam to napisao u prvobitnom postu nego greska sto sam izmenio tekst pa mislis da nemam sad veze sa vezom :D
« Poslednja izmena: Jun 09, 2011, 11:00:46 pre podne roki123 »

Van mreže breshahils

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.618
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #107 poslato: Jun 09, 2011, 11:16:52 pre podne »
Nisam mislio na uzimanje ovoga 5-6 puta dnevno, nego samo posle treninga u sklopu powermeal-a, mozda bi tada i imalo smisla ili opet ne ? ???
dok se ostala kolicina glutamina predvidjena za moju telesnu tezinu unosi putem suplementacije.
Sve sam to napisao u prvobitnom postu nego greska sto sam izmenio tekst pa mislis da nemam sad veze sa vezom :D

VERUJ mi da niko na ovome forumu nebi bio sretniji od mene kad bi bilo ok jesti brašno, testeninu i tako to i da se izgradi telo kakvo želimo ali nažalost nije tako.  ;D
Bespotrebno iritiranje insulina nije poželjno, gde insulin "blokira" fat burning i šteti nam, osim nakon treninga kad uz dextrozu unosimo AK ali ni u tom slučaju se ne preporučuje brašno ;)  opet kažem nažalost :(
Pain is temporary, Pride is forever

Van mreže guliver123

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 439
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #108 poslato: Jun 09, 2011, 11:27:47 pre podne »
Ma verujem ti i samo za posle treninga sam i mislio, tad i nije bespotrebno iritiranje insulina ako sam dobro procitao...i daleko toga da sam mislio da se ispijanjem brasna gradi telo iz snova :D :D Samo sam hteo da pitam ustvari da li moze da se uzme tih 100g brasna posle treninga kao neki minimalni dodatak od pisljivih 5g glutamina ( nekom i to malo znaci ).

evo mali offtopic,da li je neko procitao ovde building the perfect beast i da li se slaze sa vecinom stvari koje su tu napisane?

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.305
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #109 poslato: Jun 09, 2011, 11:29:22 pre podne »
Citat
Samo sam hteo da pitam ustvari da li moze da se uzme tih 100g brasna posle treninga kao neki minimalni dodatak

milion puta NE

Van mreže breshahils

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.618
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #110 poslato: Jun 09, 2011, 11:33:25 pre podne »
Citat
Samo sam hteo da pitam ustvari da li moze da se uzme tih 100g brasna posle treninga kao neki minimalni dodatak

milion puta NE

Sad kad napiše: ali samo malo? xaxaxa

Brate ako ti je tolika frka da uneseš GLM preko klope, pa onda pojedi ovsene (odličan izvor GLM) sa  wheyom i eto ti pun pogodak + GLM iz ovsenih + iz wheya
Pain is temporary, Pride is forever

Van mreže guliver123

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 439
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #111 poslato: Jun 09, 2011, 11:39:04 pre podne »
ALI SAMO MALO ??? hahahahahah

au napraviste me na najvecu nobaru ovde bre :) da covek ne sme da postavi pitanje :)
Naravno da unosim i glutamin iz ovsenih i iz whey-a i cist glutamin u vidu suplementa, samo sam pitao sta sam pitao, i malo smo teze dosli do odgovora nista vise :)

Van mreže breshahils

  • Heavyweight Member
  • *****
  • Poruke: 1.618
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #112 poslato: Jun 09, 2011, 11:43:47 pre podne »
ALI SAMO MALO ??? hahahahahah

au napraviste me na najvecu nobaru ovde bre :) da covek ne sme da postavi pitanje :)
Naravno da unosim i glutamin iz ovsenih i iz whey-a i cist glutamin u vidu suplementa, samo sam pitao sta sam pitao, i malo smo teze dosli do odgovora nista vise :)

Ma opušteno brate... :)

Samo nemoj da ti sledeće pitanje bude kako ide insulin + dnp + kreatin, na forumu zna da se desi najezda momaka koji postave početnička pitanja a sledeći put (cirka par dana) već savetuju AAS i najveći su stručnjaci na svetu.

Ne osećaj se ti direktno prozvanim za ovo što sam napisao...pozdrav brate i čitaj ;)
Pain is temporary, Pride is forever

Van mreže Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 45.305
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #113 poslato: Jun 09, 2011, 11:48:01 pre podne »
Citat
najezda momaka koji postave početnička pitanja a sledeći put (cirka par dana) već savetuju AAS i najveći su stručnjaci na svetu

tacno
vidim ja da ce ovih dana biti...HASAN SECKATI

Van mreže guliver123

  • Middleweight Member
  • ****
  • Poruke: 439
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #114 poslato: Jun 09, 2011, 12:06:47 posle podne »
Pa dobro to je manje vise i normalno da se desava pred leto, jer svi hoce sve i to sto pre.

Van mreže stratovarius

  • Član
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #115 poslato: Jul 13, 2011, 08:19:40 posle podne »
Zanima me da li na primer treba da merim ribu pre pecenja ili posle? Od fileta soma 5kg dobije se oko 2kg pecenog... Jel onda treba za obrok da uzmem na primer 200 grama pecenog ili ne pecenog? Ako se preracuna lepo, ispada da je kilo pecenog fileta soma 600 dinara, sto je skuplje od belog mesa... Takodje ja kad spremam belo meso za obrok izmerim 200 grama zivog, al to uvek ispadne oko 150 grama pecenog... jel bi trebalo da merim da bude 200 grama pecenog ili zivog? Nadam se da razumete moje pitanje

Spartak

  • Gost
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #116 poslato: Jul 13, 2011, 08:36:23 posle podne »
sve se mjeri sirovo

jbt tek sad vidim ovo za brashno :)

Van mreže stratovarius

  • Član
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #117 poslato: Jul 13, 2011, 08:56:52 posle podne »
To znaci da 100 grama isprzene ribe ima oko 40g proteina??

Spartak

  • Gost
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #118 poslato: Jul 13, 2011, 09:02:01 posle podne »
ako je sirovo 200gr a ispeceno 100gr, da

Van mreže stratovarius

  • Član
  • *
  • Poruke: 39
Odg: Tabela o sastojcima raznih namirnica
« Odgovor #119 poslato: Jul 13, 2011, 09:53:40 posle podne »
A kolko 100 grama tunjevine sicedjene ima? 20g ili 30g?