Jun 26, 2019, 03:13:51 posle podne
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
403.455 poruka u 17.728 tema - 19.586 članova - Poslednji član: crocop1312
X3MShop banner

Autor Tema: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES  (Pročitano 17071 puta)

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.361
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #150 poslato: Jun 14, 2019, 12:55:43 posle podne »
Nema veze s kalorijskim unosom jedino ima veze sa vašom željom da smršate ili da budem precizniji željom da se ne odreknete ukusa slatkog samim tim i informacijom “da li želim da smrsam”?🤔

Zašto ne iskoristiti napredak civilizacije, slažem se, isto tako možete isprobati svoje don žuanske ljubavne sposobnosti na devojci kojoj ste platili usluge ili se dobro našljemati bezalkoholnim pivom. 🤨

Pa isto je zar ne?
Ipak ne, jer tako stvari ne funkcionišu.
Nemaš prevare u situacijama gde si sam jer nemaš koga prevariti osim eto prevaranta. 😎

“Hvala treneru na Vašoj dijeti nisam gladna” je recenica koju pišu treneri, a glad mora postojati, možda ne fizička ali ona decenijsko usadjena plejadom ukusa, mirisa i boja mora.
Dakle moraš se odreći tog kolaža ako želiš novo telo.
Novu glavu prvo pa novo telo.

Da me ne shvatite pogrešno nije cilj golgota ionako svi mi ovo radimo iz hira, cilj je novo ja u najcistijem obliku.
Prvo čisto jer si tačno pojeo sto si zamislio, osećaš se lagano, nisi naduven, nisi otečen, ležeš srećan budiš se još srećniji jer si prvi put uradio nešto pošteno. Pa drugi pa peti pa četrdeseti i onda se budis fit.

Taj osecaj nećeš imati sa veštačkom palačinkom i praznom koka kolom znaš i sam. ✋✋

Prvo nećeš imati osecaj lakoće jer ćeš biti put nepoznanica u vidu aspartama a drugo prevarant si nisi lak.

Mi smo tek generacija zero koja dolazi pa nus pojave za naše zdravlje još nisu isplivale ali trenutne kao poremećene transeminaze jetre (kao kod alkoholičara) su vidljive posle forsirsnja veštačkih zaslađivača.

Kao pazis a iznutra ne pazis ne ide fitness drugaru, jasan je meni cilj ali me barem donekle razumi.

Marko Boskovic / Body Reborn


Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.361
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #151 poslato: Jun 20, 2019, 02:14:38 posle podne »
Prvi metak (onaj koji zaustavlja) i najbitniji naravno ide u vaš odbrambeni mehanizam i prebacivanje krivice. 😊

Od kad ste napunili 3 godine niko više nije imao pristup vašim ustima i tu je tačka stavljena. Ni posao, stres, društvo, deca..Sve sto je ubaceno u ista je direktno i nikako drugcije totalno Vaša volja i ničija više. Znaci ti si napravio to sto si napravio tj ja.
Kažeš sebi ja sam kriv ali ne ono svinja sam nego “kriv sam” koje će proći na detektoru laži .

Čestitam, misliš da je sitnica ali je to ogroman korak jer si svestan svoje upravljačke aparature. Ako volanom skreneš desno znaci možeš skrenuti i levo.
Idemo fizioloski.

Šta trebam jesti? 🤔🤔
Najveća greska u 99,9% slučajeva je pomisao “šta trebam jesti da bih smršao/la”
Sama pomisao je utopijska jer zelite da unistite sebe ili deo sebe. Spalite, sagorite, unistite su prefiksi upućeni salu koje je deo vas i bacaju vas i vaše telo u totalnu konfuziju. Kako mogu teziti ka zdravlju, lepoti i lakoci sa ovako destruktivnim pojmovima?

Pomisao “šta trebam jesti za normalno funkcionisanje ___ kilograma (upisi željeni broj)” je pravi put.
Taj visak je deo mene, verovatno je posledica predjasnjeg perioda, živeo sam bez njega, živeću opet.
Znaci kompletan fokus na telo bez viska, prema njemu krojite plan ishrane, fizičku aktivnost i život generalno ali potpuno kontrolisano i realno.
Jer ako je voz ispao iz šina i svog komfora za dve sekunde, sigurno ga neće vratiti za dve sekunde i on nastaviti svoj put. Zato sto je doživeo katastrofu i prvo će ga opraviti, postaviti pa pokrenuti.

Tako i vaše telo. Znam, putnicima se zuri ali shvatite to kao transsibirsku železnicu.
Možeš se nervirati jer kasnis (vremensko ograničenje) ili uživati u predelima oko sebe (uživati u predelima oko sebe) koji dan više.

Ne da mi glava mira jer je bitnija od sledećih stavki, izvinjavam se sad tek fizioloski.

Četiri etape😞
Glava sredjena etapa br jedan. Pišem etape jer je konkretan period breme i totalno nepotrebna jedinica u ovom životnom preporodu.

Prilagodjavanje i osluskivanje, polako saltanje na cistu hranu, neprimetno menjanje sitnica, ne hvala uzrecica, aktiviranje tela, male igrice da li mogu ili ne, male pobede i pretvaranje karaktera u rutinu. Tu ćete primetiti ne toliko željenu fizičku razliku koliko rasterećenje, funkcionisanje i gubljenje težine odredjenih radnji. Zadržite se koliko je glavi potrebno za novi klik, imate tuce malih pobeda na redu je ono pravo.

Etapa dva je pravi udarac.
To vam je ono kao životna prekretnica, ulaganje u posao, sto kockari kažu all in.

Ako je all in zapamtite možete izgubiti i blagodeti etape br 1 i glave i poljuljati sva svoja nadanja, okliznuti se i vratiti u gore stanje nego u kojem ste počeli.

Yo-yo ga zovu. 😱

Dakle siguran si, idemo.
Uložio si sve imaš period u kome ćeš trpeti i ujedati u isto vreme. Totalno kontra od svega sto sam gore prezentovao, bićeš gladan i radićeš vise, nećeš se osećati komforno jer zelis nešto atipicno za svoje telo.
Napravićeš striktan plan i kompromisa više nema, kredit je podignut i rata mora da se plati. I dalje slušaj telo nije cilj da umreš već ponovo rodiš. Cilj imaš (vremenski nikako ograničen), osetio si kako sad samo čekaš da se posao razradi i kredit poceti otplaćivati sam sebe.

To je period u kom konkretno vidiš fizicke promene i to te posebno motiviše da gazis dalje.
Zakocilo, poslu je potrebna inovacija

Etapa tri
Postao si kapetan gusarskog broda. Pitate se zašto bas gusarskog, pa zato sto je sve pod konac ali pobuna može izbiti svake sekunde.
Iskustvo mi je pokazalo da je psihički ovo najteža etapa.
Period u kojem vi totalno sad upravljate vašim telom hranite i trošite po želji ali glava vadi informacije još od pre etape jedan i same pomisli na promene u ishrani. Imaš rajsko voće ali na kašičicu taj fazon ogranicenja. 👌

Trosis i radiš čist ekonomski koncept svake velesile, mašinerija ali ne tolika da ćeš izgoreti 3000 kcal.
U ovoj etapi ćeš naučiti sve reakcije tela, razlike između potrebe za energijom i želje za energijom i postaviti stubove svog novog hrama.

Etapa četiri 😎
Slična etapi jedan totalno rasterecena ali u dužem periodu da telo utvrdi gradivo (uništi ispražnjene masne ćelije). Održavanje i stvaranje komfora na broju koji si gore napisao na crti. Stari novi ti. Znas kako si ispao iz šina, nećeš to ponoviti jer bukvalno i ne možeš.

Verovatno si ubio bezbriznost tanjira zauvek ali šta da ti kažem, i kad si završio školu nisi život zamišljao ovakvim.
Stižemo u Peking
Hvala na čitanju

Marko Boskovic / Body Reborn

Van mreže pirat

  • Super-heavyweight Member
  • ******
  • Poruke: 5.287
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #152 poslato: Jun 20, 2019, 02:23:07 posle podne »
pa to je ono , sto si duze u dobroj formi, to telo ima manje sanse da je pokvari...

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.361
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #153 poslato: Jun 21, 2019, 12:58:54 posle podne »
U bilo kom trenutku, vaše telo će biti u bilo kojem od ova dva stanja:
.
Ili ste u anaboličkom ili kataboličkom stanju.

• Biti u anaboličkom stanju je dobra stvar. To nema nikakve veze sa steroidima i sa rastom na pozitivan način.

• Katabolizam je nesto gde vaše telo u osnovi gubi vreme. Tri faktora doprinose kataboličkom stanju.
*Ne radim.
* Ne jedem dovoljno dobre hrane.
* Nema dovoljno odmora.

• U kataboličkom stanju rizikujete da vaše telo postane kanibalizirajući mišić.

• Biti u anaboličkom stanju postiže se kroz tri glavna faktora: trening, dijeta i odmor. Moraš da treniraš, ali pametno.

• Da bi se razumelo kako sačuvati mišić dok gubimo masno tkivo, korisno je razumeti biološku motivaciju ovih procesa.

• Tokom perioda smanjenog unosa kalorija, vaše telo mora kompenzovati ovaj nedostatak energije.

• To čini tako što razgrađuje masti u masnom tkivu i proteine ​​u mišićima da bi se koristila u sintezi glukoze koja se koristi za energiju (ovaj proces se naziva glukoneogeneza).

• Dakle, pazeći da vaše telo ima proteine ​​u krvotoku stalno će smanjiti verovatnoću da će doći do mišićnog tkiva za te proteine.

• Zbog toga često treba da obezbedite svom telu dovoljno proteinskih izvora kroz vašu ishranu.

• Ciljati na 3+ grama proteina po kilogramu telesne težine raspoređenih kroz 5-7 obroka.

• Ovo će osigurati da vaše telo uvek ima te proteine ​​na raspolaganju u krvotoku i čineći da dvaput razmisli o dodirivanju tog teško zarađenog mišićnog tkiva.

• Kada dobijete mišiće dobićete i malo masti (anabolički putevi).

• Kada izgubite na težini, izgubit ćete masnoću i neke mišiće (kataboličke puteve).

• Ovo povezivanje masnog i mišićnog tkiva je neizbježno i to je upravo kako funkcionira tijelo; prihvatite ga .. Ali uz pravilan vremenski raspored hranjivih tvari to možete minimizirati !!

• To znači da je skoro nemoguće dobiti mišiće i istovremeno izgubiti masnoću.

• Beskrajna potraga za bodibildingom je više mišića i manje masnoća, ali oboje odjednom je izuzetno teško!

• Kada gradite mišić (anabolički) težite da smanjite masnoću i kada gubite masnoću (katabolički) ciljate da smanjite gubitak mišića.

Na mreži Pedja_Petrovic

  • Admin
  • Super-heavyweight Member
  • ********
  • Poruke: 43.361
  • THE GENERAL OF ARMY
    • Ogistra Suplement Shop
Odg: YAMAMOTO SERBIA ARTICLES
« Odgovor #154 poslato: danas u 02:55:52 posle podne »
Konstantna istrajnost. 💪💪

Drugačije ne mogu opisati, vuče ka izdržljivosti ali je daleko od toga jer vam muka nije potrebna osim tog tupog osećaja iščekivanja sekundare na traci ili periode koju ste sebi zadali.
Adaptacija je nemoguća jer u suštini i ne radite ništa protiv svog tela, osim sto želite rešiti se viska, kao i ono.
Vreme koje morate provesti zarad ocekivanog cilja.
Matematičkog cilja, jedinog brojčano ogranicenog u celoj fizičko fitness diet indrustiji.

Kako?
Veoma lako, broj kalorija utrošenih naspram unetih i koliko preko iz masnih naslaga.
Ok, salo je akumulirana energija za “ne daj bože”, ako smo je akumulirali sad je trenutak za iskoriscenje.
Za trenutnu energiju i dušu u nosu zadužen je ATP i glikogen jer je proces stvaranja energije brz.

Zašto jedino cardio garantuje definisano gubljenje masnoća?
Zato sto će Vas jedini dovesti do stadijuma da telo koristi energiju iz masnih ćelija a ne mišićnih i na vama prepustiti koliko ćete se tu zadržati.
Zašto nije popularan i kompetentan za prodaju?

Jer iziskuje:
trenutno dug vremenski period (skupo),
posvećenost i identičnost ostalih činioca (skupo, nepoznato, teško)
konstatu (sve)

Ko je to prvi shvatio (pioniri grupnih treninga) pije martini promućkan ne promešan.

Dakle imamo puls u intervalu od 115-130 i nakon 20 minuta trošimo 40% kalorija iz glikogena a 60% kalorija iz masti,
a nakon 40min 20% kalorija iz glikogena a čak 80% kalorija iz masti.
Direktno topiš salo!

San snova znam ali ima mali problem, gorepomenuta stavka 2 “identičnost ostalih činioca” i siljenje konstante.

Uprošteno:
Unosiš 2400kcal dug period
Trosis ____ dug period

Cardiom trosis još _____ toliki period
Svaka oscilacija u ovom delu ruši matematički deo cardijanja.
Znači vojnik životnih navika i možeš očekivati brojčano kontrolisanje svog tela.

Ne postoji varijanta “ne ide” ako je sve uklopljeno kako treba!

Idemo dalje, ko vam magli naočare.

Uporedbe
Bezmasnih sportista i izvlačenje zaključaka.
Maratonac extremna potrošnja-svega
Sprinter (oni zgodni) vizuelno nikakva potrošnja, istina potrošnja i cilj bezmasno telo zbog nepotrebne težine pri obavljanju radnje definisane vremenom (cilj nije fizički izgled)
Da punačak trci ispod 9,58 opet bi bio zlatan.

Izvlačenje pojedinaca iz grupnih treninga
Crossfiter
Proporcionalno rukometaši manji bf nego crossfiteri, polako ne kucajte koment, ljudi koji treniraju rukomet i ljudi koji treniraju cf i procenat masnoće na telu ne fizički izgled.

Zašto onda ne rukomet?
Ko će to prodati i kako.
Dalje ono sto je ljudima ogromna boljka a to je izgled lica utrenirane bezmasne osobe.

To nikad nigde ništa procitali ali shvatićete sad.
Ljudska potreba za zadihanošću, pulsom preko 150, osećajem samokazne i slobode valjda.
S čim je to povezano mogu da nagadjam ovako: orgazmom ili uspešnim begom od životinje, drugo rešenje nemam.
Lice bez daha u kriku isfajtano kao mokro-objasnjenje svih grupnih trening sistema, svih slika u novinama i na kutijama suplemenata.

Taj izraz prodaje.
Čoveka koji gazi traku 60min ne, jer će biti onako normalan, malo znojav.

Napominjem, svaka fizička aktivnost stvoriće potrošnju ali cardio konkretno ciljanu brojčano definisanu.
Napomena2 pravilna ishrana u deficitu kalorija uz svaku fizičku aktivnost gubićete masne naslage.

Extremljenje ima kontra efekat, verovatno ste do sad se upoznali s tim.
“Ali ja volim život” ma šta to značilo ili kako da ne postanete rob pardon vojnik životnih navika:

Dan 🙂
Je dan u rezimu sa definisanim kalorijskim unosom i zacrtanim-odradjenim cardiom, dan u kome ćete leći u krevet sa onim osećajem fitnessmodela u crno belom koloru

Dan 😐
Je dan u rezimu sa definisanim kalorijskim unosom (I NEŠTO PREKO) i zacrtanim-odredjenim cardiom koji će anulirati to nešto preko i vratiti vas u bazno stanje

Dan ☹️
Je neplanirani dan totalnog haosa, dezertera bez dogovorenog kalorijskog unosa i bez treninga ili sa, svejedno je.

Zaključak biću 🙂 jedan i 😞 drugi dan i biću isti je lepa priča ali nemoguća jer mnogo mnogo više i lakše pojedemo nego sto potrosimo, zašuntavimo savršenstvo sistema i blokiramo proces mršavljenja. (Ovo ne bi bilo moguće da nismo izmislili jeftine kalorije).

Priče 300 kcal u pola sata i slične su priče jedino ako ne preskačete vijacu bez prekida, a i u tom slučaju glikogen pa mišić je najbolji izvor energije
300-400kcal u sat vremena je već realnijie i izvor fokusiraniji na mast.

Cardio niskog intenziteta=topljač masti

Izvol’te
Marko Boskovic/Body Reborn